Selam öncelikle ! :) nasıl gidiyor bence bundan sonra heyecan alacak bir hikaye olacak okuyucuları yorum 'a bekliyorum çünkü öneri/tavsiye ve dilekleriniz benim için çok önemlidir :) haydi başlayalım :)
Sabahın körlerine alıştım artık nasılsa 4 ordan 4 burdan 1 burdan okudum bende kendimce çoğu sabah servisime geç kalırdım diyerek kalktım yatağımdan ama baya bi sabahın körüydü yanii saat kaçtı 5 buçukmu neydi kendimce gözlerimi ovuşturarak esnemeye başladım ve perdenin ardındaki sabaha hazırlanan ay'ı selamladıktanda sonra kahvaltı için birşeyler hazırladım 6.30'da giyinip okula yürüyerek gitmeye başladım giderken tabikide türk kahvesi içmeyi unutmadım ama sorun vardı ben cüzdanımı kahvecide unutmuştum yarı yolda dönerek cüzdanımı kimlik ve birkaç fotoğraf doğrultusunda onaylattım ve aldım ama o sırada ne sabahın beşinde kalkmam nede erken gelmem işe yarıyacaktı GEÇ KALMIŞTIM !
Fizik hocası çok katıydı ve ben onu çok dobra olarak tanımlardım bayan dobra beni dersine almadı ve üstüne üstük bana bir ton çene yaptı kapının önünde konuşuyorduk sınıfın kapısı açıktı arkadaki sırada tanıdık bir yüz bana hüzün dolu bakıyor ve el sallıyordu bu tahmininiz üzere Cihangirdi gözlerinden ahh ezya n'aptın sen dediği anlaşılıyordu üzgün ve sersem bir suratla ders boyu kapıda bekledim zaman ilerledikce bayan dobraya sinirim ve kinim de arttı sonuçta akrep burcuyum bir kin tutarım vrya şaşarsın :) eheh bekledik n'apalım :/ :D öyle böyle derkeeen gecip gitti zaman okul çıkışı Cihangirle bulustuk ben edebiyatçı nın verdigi ödevi kutuphanede yapmak icin Cihangire bir teklif yaptim ama tabiki deee cok mesguldu ..
Seeeelaaaam natrikellalarımmmmm (kelimenin anlamı vefaDd fkrkk)
Sizleri cok seviyom ama hic yorum yapmiyonuz -,-
Neyse babannemde yim canum cooooook sıkılıyor neyse bu bolumu yazi ile bitirelim diger bolumde bakiim noluyor isterseniz siz birseyler diyebilirsiniz mesela (x kisisi b kisjsi ile arkadas olsun yeni karakter gelsin cıksınlar gibi gibiii ) seyler diyin seviliyorsunuz yanallarinizdan , gozlerinizden optummm :*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Soğuk Kahvem
FantasyHer olayı kahve ile başlayıp biten , görüp görebileceğiniz en soğuk iki insanın gizem dolu aşkı ..