Diagon Yolu Ve Hogwarts Expresi

1.4K 81 10
                                    


31 Ağustos sabahı ikimiz erkenden uyandık. Geceden hazırladığımız valizleri alıp aşağı indik. Mutfaktan reçel ve ekmek yiyip King Cros istasyonuna doğru yola koyulduk. Uzun bir süre sonra King Cros istasyonuna vardık.
Diana : Evet. Geldik. Pekiii. Nereye gideceğiz. Peron 10 burası ve burası 9. İkisinin ortasına doğru gitmemiz gerekiyor.
Rowan : Duvara çarpmayız değil mi?
Diana : Koşarsak her şey olur biter. Gel hadi.
Rowan : Şey aslında benim acilen lavaboya gitmem gerekli.
Diana : Rowan. Ciddi misin!
Rowan : Evet kısa sürer merak etme.
Rowan oradan tuvalete doğru ilerledi.
Rowan uzaklaşır uzaklaşmaz bi kadın Peron 9 3/4 'in olduğu yere geldi.
Diana : Eyvah. Şimdi ne yapıcaz. Tamam. Sakin. Kadın Rowan gelene kadar gidecektir.
Kadın etrafa sanki birini arıyormuş gibi baktı.
Kadın : Ah. Umarım erken veya geç gelmedim.
Kadına bi anlık baktım. Elinde ki asayı görür görmez bu kadının bi büyücü olduğunu anladım.
Rowan : Geldim. Ama bu kadın.
Diana : O da bir büyücü anlaşılan.
Kadın ikimize baktı ve gülümsedi. .
Kadın : Ah. Demek buradasınız.
Diana : Siz kimsiniz?
Kadın : Ben Nymphadora. Nymphadora Tonks.
Rowan : Siz de mi büyücüsünüz?
Tonks: Evet. Sizi asa ve diğer eşyalarınızı almanız için götürmeye geldim. Bakanlıkta Seherbaz olarak çalışıyorum. Sizin için bir kasa açıldı. Önce Gringotts'a gideceğiz.
Diana : Ama bizim hiç büyücü paramız yokki?
Tonks : Bakanlık sizin için biraz Galleon, Sickle ve Knut ayırdı. Önce eşyalar.
Diana : Ama tren?
Tonks : Sizin için 1 saat sonra kalkacak. Gidelim.
Tonks asasını salladı ve valizler kayboldu.
Tonks : Artık gidebiliriz. Elimi tutun.
2 kız el ele tutuştular. Ben teması çok sevmediğim için Tonks'un koluna girdim. 3"ümüz Gringotts bankasının önününe cisimlendik.
Diana : Kusucam.
Tonks : İlk defa cisimlendiğin için olabilir. Al. Bir parça çikolata ye.
Verilen çikolatadan bir ısırık aldım
Rowan : Vay canına.
Gringotts'a baktım. Büyük mermer bir binaydı.
Tonks : Gidelim.
3'ümüz Gringotts'a girdik.
Cincüce : Evet?
Tonks : 439.kasaya gitmek istiyoruz.
Cincüce : Kasa Anahtarı?
Tonks cebinden çıkardığı anahtarı cincüceye uzattı. Cincüce anahtarı inceledi ve geri uzattı.
Cincüce : Beni takip edin.
Arkadaki büyük kapı açıldı. Cincücenin peşinden ilerledik. Maden arabasına binip yerin aşağısına doğru yol aldık. Uzun bir yolculuktan sonra 439.kasaya geldik.
Cincüce: Anahtar lütfen.
Tonks anahtarı uzattı. Cincüce kasayı açtı.
Rowan : Vay be.
Diana : Ne kadar çok para var.
Tonks : Sizin için Reşit olana kadar yetecek kadar para var. Yanınıza biraz alın. Kitaplarınızı ve diğer eşyaları alacağız.
Bolca para aldık. Okulda lazım olacağını düşündüğüm için çantamada biraz attım.
Tonks : Hazırsanız gidelim.
Uzun bir süre sonra yeniden yukarı çıktık.
Tonks : Asanızı almak için Olivander'in dükkanına gidin. Ben iksir malzemelerinizi ve kitaplarınızı alacağım. Sonra burada buluşuruz. Bu arada. Burası Diagon Yolu. Söylemeyi unutmuşum.
Diana : Peki. O halde gidelim Rowan.
İki kardeş yürüyerek Olivander'in dükkanına geldik. Kapıdan içeri girdik. Kapıdaki çan çaldı.
Rowan : Kimse yok mu?
Olivander : Var. Buyurun hanımlar. Size nasıl yardımcı olabilirim?
Diana : Biz asa almaya gelmiştik.
Olivander : Doğru buraya gelen çoğu kişi asa için gelir. Önce hanginiz?
Rowan : Ben.
Olivander : Hmmm. O zaman. Bunu deneyin. Alıç unicorn kılı 22 cm.
Rowan'a uzun süre sonunda uygun bir asa bulduk.
Tonks : Asanızı aldınız mı? Tren 5 dakika içinde kalkıyor.
Diana : Evet.
Rowan : Ama Diana.
Geç kalmak istemiyordum. Rowan bu iş için aşırı heyecanlıydı. Geldiğimizden beri masada duran asayı kapıp cebimden biraz para bıraktım. Tonks'un elini tuttum.
Olivander : Dur! Diana.
Cisimlendik.
Olivander : Aman beeee.
Ve sonunda Peron 9 3/4'e geldik.
Tonks : Hadi binin.
Son anda araca atladık. Tonks'a bol bol el salladık.
Rowan : Aniden neden o asayı aldın.
Diana : Hepsi aynı zaten. Hadi boş yer bulalım.
Neredeyse her yer doluydu. İçinde 3 kişinin oturduğu bir odanın önüne geldik.
Diana : Merhaba. Boş yer yokta buraya geçmekte sıkıntı var mı?
Çocuk : Sende kimsin? Söyle. Kan statün ne?
Diana : Kan ne?
Çocuk : Safkan Melez Bulanık yada Kofti. Hangisisin?
Diana : Bilmiyorum. Biz yetimhanede büyüdük.
Kız : Malfoy. Yine birini mi eziyorsun? Gelin benimle.
Çocuk : Aptal bulanık.
Kızı takip ettik.
Kız : O Draco Malfoy. Safkan bir ailenin oğlu. Kana çok önem veriyorlar. Bence saçmalık.
Rowan : Bencede. Sen nesin peki ve kimsin?
Kız : Ben Hermione. Hermione Granger. Muggle Doğumluyum.
Diana : Muggle Doğumlu olanlara bulanık..
Hermione : Hayır. Sadece kana önem verenler bunu çıkarmış.
Diana : Ah. Özür dilerim Hermione.
Hermione : Sorun yok. Peki siz?
Diana : Ben Diana ve buda kardeşim Rowan.
Hermione : Memnun oldum. Bizim kompartımana gelebilirsiniz. Arkadaşım Harry ve Ron'da sizi sevecektir. İşte geldik. Çocuklar. Bakın bunlar Diana ve Rowan.
Diana : Merhaba. Ben Diana.
Rowan : Bende Rowan.
Harry : Ben Harry. Harry Potter.
Ron : Ron...... Ron Weasley.
Hermione : Yemek yemeden duramaz mısın sen?
Ron : Napayım açım?
Cadı : Merhaba çocuklar kazan pastası isteyen var mı?
Rowan : Vay be. Şunlara baksana Diana.
Diana : Evet. Ben meyan kökü şekeri alacağım.
Rowan : Bende kazan pastası.
Yiyecekleri alıp yerlerimize geçtik. Ron Hermione ve Rowan karşıya oturdu. Bende Harry'nin yanına geçtim.
Diana : Eeee okulda hayat nasıl?
Ron : Geçen sene....
Ron ağzındakileri yutmaya çalışırken Hermione tamamladı.
Hermione : Geçen sene hocamız Quinis Quirel Kim Olduğunu Bilirsin Sen'i başının arkasında taşıyordu.
Harry : Umarım bu sene iyi bir öğretmenimiz olur. Bu arada Profesör Snape ile iyi anlaşsanız iyi olur. Kendisi tam bir kabustur. İksir Profesörümüz.
Diana : Anladım.
Hermione : Quiddichte katılacak mısınız?
Diana : Quiddicht?
Harry : Quiddicht. 3 kovalayıcı 2 vurucu 1 tutucu ve 1 arayıcıdan oluşur. Kovalayıcılar Quaffle'ı kovalar ve rakibin çemberine sokmaya çalışır. Vurucular Bludgerların diğer oyunculara çarpmasını engeller. Tutucu çembere gelen Quaffle'ı tutar. Ve arayıcı Snitch'i yakalamaya çalışır. Her gol 10 puandır. Snitch'i yakalan takım kazanır ve 150 puan alır.
Hermione : Sizce hangi binaya gidersiniz?
Rowan : Binalar?
Ron : 4 bina var. Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw ve Slytherin. Gryffindor cesurları, Hufflepuff nazikleri, Ravenclaw zekileri ve Slytherin kurnazları alır. Slytherin için kanda önemlidir. MuggleDoğumluları almıyor.
Diana : Yani eğer Slytherin olursam bu MuggleDoğumlu olmadığımı gösterir.
Hermione : Ne? Profesör Snape Draco ve Kim Olduğunu Bilirsin Sen'de bi Slytherin'di. Slytherin tarihteki neredeyse tüm kötü büyücüleri kapsıyor. Profesör Snape Slytherin başkanı.
Rowan : Emin değilim. Umarım bi Slytherin olmam. Diana sakın bana Slytherin olmak istediğini söyleme.
Ron : Binasını Seçmen Şapka seçer.
Rowan : Sırf MuggleDoğumlu olup olmadığını anlamak için Slytherinden olamazsın.
Diana : Biliyorum.
Hermione : Sen biraz sessiz gibisin Diana. Rowan senden biraz daha atik.
Diana : Öyle miyim?
Hermione : Yanlış anlama ama biraz öylesin.
Diana : Ah. Üzgünüm. Rowan biraz daha enerjik ve ben uykusuzum. O saat kaçta kalkarsa kalksın enerjik olur ve kaçta yatarsa yatsın erken kalkar. Ve sanırım ben uyuyacağım.
Harry : Başını dizime koyabilirsin.
Diana : Ah saol.
Başımı Harry'nin dizine koydum.
Rowan : Bende Diana'yı tanıtayım. Kaçta kalkarsa kalksın uykusu olur ve kaçta yatarsa yatsın uyuyamaz ve sabah erken kalkamaz.
Diana : Bu benim sorunum değil.
Gözlerimi kapattım ve kendimi uykuya teslim ettim.

Kayıp Snape'in Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin