Clhoe Naplója 5. Rész

7 4 0
                                    

Clhoe Naplója
                           5. Rész
             A relytéjes szobatárs

Szóval, éppen kipakoltam a táskámból, a nasi-tasit pedig mélyen az ágyam alá temettem, hogy még véletlenül se lássák meg a vértasakakokat, amiket ételem ként hoztam magammal,hogy megelőzzem az esetleges élő-nasi fogyasztásának vágyát. Ekkor lépett be a táborvezető, és azt mondta,hogy nem Shila-t akarja szobatársunknak, hanen a testvérét, Mikeot, ugyanis Klau és Luca nyomultak rá, ami érthető is, ugyanis barna haja, kék szeme, fekete bőrdzsekivel takart edzett teste volt, meg is akadt a szemem rajta, ami neki fel is tűnt. Ez az egész hóbelebanc azért történt, mert miközben kipakoltunk, a táborvezetőnk, akit pont Luke-nak hívnak, az ajtóban állt egy hang nélkül, és engem figyelt, mikor a nasi-tasit az ágyam alá tuszkoltam kilógot az egyik vértasak (pont azon része, amiből kiderül, hogy A+os vagy B-os a vér), láthatta. Ezt egyből levágtam, mert amikor elmondta a miértjét rámsandított. Különben Mike helyes volt, azt hiszem picit be is jött, de Mason attól tartok jobban tette ezt, mintha csak verseny lenne.

                         Folyt. Köv.
@J_Scha  jelölés lehet kérni még, viszont kérlek, a másik alkotóhoz is menjetek, mert megbántjátok vele: Tunde316, nvm ez a legutolsó rész, amit eddig írtunk együtt, hamarosan folytatás, puszaa😘

Chloe naplója //Lassan, de biztosan frissül//Where stories live. Discover now