t h r e e

418 40 0
                                    

"Hvala Ashton",zahvalio se Zayn komjuter-friku,koji nas od Mrs.Delayne do školske biblioteke doveo.

"Nema problema",promrmljao je Ashton i sklonio pogled na mene; "Mandy?Hoćeš možda sa mnom i još nekoliko drugara u sobu 093?Tamo sedimo uvek zajedno..."

"Rado",prihvatim njegovu ponudu i nasmejem mu se."Hoćeš me čas sačekati?"

"Da",nasmeje se i ja ga pogledam zahvalno,posle toga odem u biblioteku da uzmem svoje knjige,dok Zayn'a normalno ignoriram.

Sa hrpom knjiga napuštam biblioteku i na kraju sam gurnuta na stranu,tako da su mi knjige našle put do poda.

Bez da se okrenem da vidim ko me gurnuo,čučnem i podižem svoje knjige.

Ashton mi pomogao,dok se u pozadini moglo čuti smejanje.

Kad smo Ashton i ja pokupili knjige,ustali smo i videla sam ko mr gurnuo.Sean.

Videla sam kako me Zayn gleda i da se zaputio prema meni.

"Sve dobro?",upita me,ali ja ga samo na kratko pogledam i ništa ne kažem.

"Idemo?",čujem Ashton'a kako me pita i ja mu odgovorim ,bez da sklonim pogled sa Zayn'a.

"Idemo",kažem i borim se da prođem kroz hrpu učenika i imam Zayn'ov pogled ispred mojih očiju.

Malo kasnije smo bili u sobi 093 i seli smo kod ostalih.

Emma mi poklonila blagi osmeh: "Hej Mandy,jel sve ok kod tebe?"

"Da,sve je ok",kažem i igram se sa vrhom svoje kose.

"Dečaci kod tebe ne prave izuzetak...",kaže Lindsay,ona je takođe bila žrtva Sean'a i Jay'a.

"Zašto bi kod mene napravili izuzetak?",upitam tiho.

Ali pre nego što sam dobila odgovor,neko je kucao na vrata i na Ashton'ovom licu se pojavio veliki osmeh.

Iritirano pogledam na vrata i vidim moju najbolju prijateljicu,kako ulazi kroz vrata.

Ashton je ustao i krenuo prema Hannah i primio je za struk.Onda je zatvorio prostor između njih.

Hannah je uzvratila poljubac kroz osmeh i stavlja njene ruke oko njegovog vrata.

Kad je planirala da mi kaže za to?Verovatno nikad.

Odvojili su se jedan od drugog i Hannah se široko nasmešila.

"Hej ljudi,kako ste danas?",upita i onda se njen pogled zaglavio na mene."Hej,ja sam Hannah.Ashton'ova cura",predstavila se i pružila mi ruku.

Prihvatim ruku i kažem:"Mandy,drago mi je.Zašto vas jutros nisam videla zajedno?"

"Ashton ne želi da me Jay i Sean zezaju,ako saznaju,da smo zajedno.
Ali meni to ne smeta...ali njemu za ljubav krijem našu vezu.Čak i od moje najbolje drugarice",nasmeje se blago i uzme Ashton'ovu ruku.

"Ko je tvoja najbolja drugarica?",upitam je i pravim se da ne znam ništa.Ako ona može od mene nešto da krije,mogu i ja od nje.

"Njeno ime je Reece Kingston,ali ona nije došla danas u školu",kaže Lindsay i ja klimnem.

Hannah uzdahne:"Moram još da joj se javim..."

Ne moraš ništa,ali možeš.

Ali sada znam gde uvek nestane na odmorima.

Bravo Hannah,super si drugarica.

Fake-Nerd || »Zayn Malik || Prevod na srpskomWhere stories live. Discover now