Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 22.08.2021 (23:54)
Bölüm Şarkısı: Coldplay, Rihanna - Princess of China
İyi Okumalar!
✾
Tavigan Cumhuriyeti - Tavigan
Chaezan - Yaş:36
Ey Kül Tanrıçası, duy sesimi!
Sadakatinle beni sınarken ruhumu günahlara sürükleme.
Ruhumdaki yangını sen söndürebilirsin.
Yüreğimdeki yükü sen hafifletebilirsin.
Lütfen, beni alev denizinde yüzdürme!
Bu ilahi, Kül Tanrıçası'na yazılmıştı. Söyleyen küçük çocuklar beyazlar içindelerdi, başlarında çiçeklerden taçlar vardı. Saf yüzlerindeyse ilahiyi söylemenin verdiği heyecanı görüyordum. Yeni getirilmişlerdi, hepsiyle ben ve Cacande ilgilenmiştik. Korku dolu yüreklere sıcak bir şefkat gösterince yumuşamışlardı. Ben de onlar gibiydim, hatırlıyorum. Babam beni köle tacirlerine sattığında ölümden beter bir hayat bekliyordum. Benim gibi küçük kızlara ne olacağı çok açıktı. Yaratıcılar sefil halime acımış olmalıydı ki beni buraya getirmişti. Buraya gelesiye kadar yaşadığım korkuyu asla unutmuyordum. 18 yaşında olsam bile o korku dolu yolculukta yaşadıklarım silinmemişti. Aradan geçen yıllar önemsizdi. İster on, ister yüzyıl geçsin, hissettiklerim hala 7 yaşındaki Chaezan'ın hisleriydi. Korku dolu, biçare ve merhamet dileyen.
Ey Kül Tanrıçası, hisset yüreğimden geçeni
Benim kalbim sadece sana sadıktır.
Sözlerin etkisiyle oturduğum yerde kıpırdandım, yanımda oturan Cacande'ye baktım. Kızıl saçlarını açmıştı, bembeyaz tenine dökülen alevlerdi sanki. Ona aldığım ametist küpeleri takmıştı. Üstündeki beyaz elbisesi bedenine tam oturuyordu. Kalın, altın kemerle ilahi güzelliği tamamlanmıştı. Buradaki en yakın arkadaşımdı. Beraber büyümüştük. Benden önce Tavigan'a gelmişti, ailesi tarafından gönderilmişti. Aslında asil birisiydi Cacande. Ailesinin dine olan düşkünlüğü nedeniyle Tavigan'a gönderilmişti. Onlara kızdığı için görüşmüyordu, soyunun gücünü kullanmıyordu. Hayat ne kadar garipti. Beni istemeyenlerin soyadını inatla kullanırken Cacande kendi soyadını rahatlıkla terk ediyordu.
Onu izlediğimi fark etmişti, bana döndü."Chaezan, neden beni izliyorsun? İlahiye eşlik et, Baş Rahibe kızacak!" dedi sessizce. Gözleri elindeki beyaz kitapçığa dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Historical FictionWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...