Jsem její bratr

263 28 0
                                    

BAEKHYUN

,,Chanyeole, nebyla to tvoje vina.Věděl jsem to jen já."snažil jsem se mého mrtvě vypadajícího kamaráda alespoň trochu povzbudit, protože mu muselo být jasné, co se s ním stane.Seděli jsme na chodbě a čekali, až příjde doktor, aby nám oznámil stav Sayuri.

(telefonát s Luhanem)

,,Cože?!Kde jste?!Proč to udělal?!Je v pořádku?!Kdo asi!Sayuri!Je to mrtvej muž!!"

,,Ale to já ji vzal pryč.Celou dobu se mi snažila něco říct, ale já byl takový idiot a myslel, že mně chce jen poslat k šípku.."znovu schoval obličej do dlaní.,,Možná sis ji měl vyslechnout..,"pokračoval jsem,"ale NENÍ to tvoje chyba.Shodil ji ten chlapec, ne?"Yeol se zvedne a praští do zdi.,,Ty to zřejmě nechápeš, ale já jí ublížil!Ublížil jsem princezně!Jak mi to má asi odpustit?Už mně nikdy nebude chtít vidět.."zhroutí se zpět do křesla a brečí od znova.,,Proč si ji vůbec odvedl bez vědomí někoho z nás?"nešlo mi to do hlavy.,,Myslel jsem, že se jí to bude líbit a ....že si vybere mně.."O tohle mu šlo?Že si vybere jeho?,,Parku Chanyeole.."začnu dělat kázaní,"nemyslíš si, že je to jen a jen Sayurina volba?Čí štěstí je důležitější?Tvé nebo její?"bez váhání se na mně podívá.,,Ovšem že její!"můj psycho test funguje.Jdeme dál.,,Máš ji rád?",,Jistěže jo!Já ji milu..,"zacpu mu pusu.Tohle nepotřebuji slyšet ani já.,,Stačí, že ji máš rád.Jsem si jistý, že tě má taky ráda a odpustí ti."přejedu mu rukou po zádech abych ho ukonejšil.,,Když to říkáš.."zašeptá.Než stihnu uhodit nějakou super hlášku na vylepšení atmosféry, rozevřou se vchodové dveře a v nich se jeí Luhan spolu s kluky..Chanyeol dnes nejspíš zemře..

,,Kde je Sayuri?!"vykřikne na nás, když už je jen pár metrů od Yeola.Stoupnu si před něj, abych ho kdyžtak ušetřil od první rány.,,Jsou u ní doktoři.Nebylo to nic vážného, jen spadla do vody."snažím se ho uklidnit.,,Jen spadla?!NEUMÍ PLAVAT!Co kdyby se utopila?Co kdyby to Baek nevěděl?Co kdyby to Baek nestihl?Co kdyby to Baek ne.."Sehun k němu přistoupí, chytne ho za ramena a posadí ho na protější sedadlo.,,Vím!Jsem totální idiot!Nepotřebuju, abys to nepřipomínal!Do smrti se jí budu omlouvat, že jsem někdy něco takového provedl!"pokřikuje po něm Chanyeol.Než se stihne Luhan nějak ohradit, přistoupí k nám doktor.,,Stav slečny Sayuri je stabilizovaný, měla by se každou chvíli probrat.Do plic se jí nedostalo dost vody na to, aby to způsobilo nějaké potíže.Má tu slečna Kang Sayuri nějaké příbuzné?"když všichni chceme hlasitě říct NE ozve se Luhan.,,Ano, tady.."nechápavě se něj všichni otočíme.,,Jaký přesně vztah spolu máte?"optá se mile doktor.Luhan se na nás otočí, jako kdyby nechtěl, abychom to slyšeli.,,Jsem její bratr."oznamuje a kráčí pryč z chodby, kde sedí jedenáct oněmělých kluků.

LUHAN

Nevypadá moc dobře..Její obličej má barvu křídy a její dýchání mi příjde až moc pomalé.Doktor mně s ní nechal osamotě, tak se posadím na židli vedle její postele a chytnu jí ruku, studenou jako led.,,Mrzí mně to..Nechtěl jsem aby se ti něco stalo.Proč si mi to neřekla?Nefotila si náhodou se CNBLUE v bazénu?"mám tolik otázek a tak chrlím jednu za druhou, než konečně otevře oči.S výdechem ji obejmu.,,Jsem tak rád, že jsi v pořádku.."se slabým úsměvem se na mě podívá.,,Nic to nebylo..já mu to zapoměla říct.."to se ho snaží chránit?,,Musel jsem před kluky říct, že jsem tvůj bratr, aby mně sem pustili.."výmluvně se otočím na druhou stranu, abych nemusel vidět její už tak bledý obličej blednout ještě víc.,,Jsou tu?"ah...raději změnila téma.,,Ano, zajdu pro ně.."vstanu a vracím se do chodby, na místo, kam se mi chce ze všeho nejméně.

,,Chce vás vidět."oznámím stroze a mizím jim z dohledu na toaletu.Vážně se s nimi o tom nechci bavit.

Sayuri

Kluci vejdou dovnitř a rozesadí se po celém pokoji, jen Chanyeol zůstal u dveří.Mrknu na Baeka, který na se ho snaží posunout jinam.Marně.Hlasitě si povzdechnu.,,Chanyeole?"při vyslovení jeho jména seboudost trhne a málem vrazí do Laye.Poklepu na svou postel.Nejistými kroky se ke mně přibližuje, jako kdybych ho ctěla kousnout.Když se konečně posadí, chytnu ho za ruku.,,Musíš vědět, že to nebyla tá chyba.To já ti to neřekla..Dobře?"pohledem těká z mého obličeje na ruku.Tam a zpět, tam a zpět.Nepatrně kývne.,,Jsi bílá.Studíš."zašeptá.,,Ano...tak už to bývá u mrtvol."snažím se zavtipkovat, ale Yeol zezelená a polkne.,,Ale ne!Tak jsem to nemyslela!Já žiju!To j jenom z té vody."snažím se ho uklidnit.Bože ty trubko..Zase si dlouho netrolila, co?,,Poslouchej, co kdybychom příště jeli na bazén všichni a ty bys mě naučil plavat?"navrhnu.S úsměvem pokýve hlavou a dodá:,,Jen s rukávky, duší a v dětském bazénku."

How I met your father(s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat