°wstęp ogólny°

814 32 35
                                    

Jestem polskiego pochodzenia dziewczyną o dość nietypowym imieniu. Mane. Jestem 20 latkom choć zbliżają się moje 21 urodziny.

Mój wygląd nie wyróżnia się niczym. Ciemnego brązu włosy długości do połowy brzucha, piwne oczy z bardzo gęstymi rzęsami. Ustom nic nie brakuje a nosek zgrabny z usadowionymi okularami na nim. Na zwrost nie narzekam, w zupełności wystarcza mi 173 centymetry.
Co do ubioru jest on następujący:
-dresy
-dresy
-dresy
-szerokie jeansy
-dresy
-wielkie bluzy
-wielkie bluzy
-crop top
-wielkie bluzy
Zawsze stojąc przed szafą powtarzam sobie "po co się stroić ważniejsza wygoda".

Od szesnastego roku życia zamieszkałam w jednym z większych miast w mej ojczyźnie. Wrocław piękne miasto. Zamieszkałam tu po gimnazjum by pójść do jednego z lepszych liceum.

Po zakończeniu edukacji nie poszłam na studia gdyż postanowiłam oddać się w zupełności swojej pasji. Jest nią streaming. Nie dość że robię to co kocham jeszcze na tym zarabiam dość duże pieniądze.

W mediach znają mnie jako ManeMoon. Udzielam się dla sporej liczby osób. Na Twitcha mam z 8 milionów obserwujących, na YouTube prawie 11 milionów A reszta graniczy pomiędzy 5 a 8 milionami. Na transmisjach gram w przeróżne gry, jednak największą przewagę ma Minecrafta w którego gram z przyjaciółmi na serwerze Dreama. Z racji że jestem inteligentna i wiem jak się biznes kręci porozumiewam się w języku angielskim. Moja twarzyczka w dalszym ciągu jest ukrywana.

O rodzinie nie będę się rozwijać. Mama jest, ojciec też a do tego jeszcze dwuch braci. Te debile mają po szesnaście i trzynaście lat i dalej nie skumali kim jestem. Dalej jak przyjeżdżam i jak opowiadają o mcyt tak się mną zachwycają a ja udaje głupią.

Z przyjaciółmi nie jest źle. W Polsce mam dwie przyjaciółki ze szkoły. Mimo naszego słabego kontaktu dalej się nimi nazywamy. Jednak jak patrzeć na liczbę znajomych spoza mojego kraju jest ich o wiele za dużo. Przyczyną tego jest moja obecność na serwerze wszystkim znanym jako Dream SMP.

Założył go mój najdroższy, najcudowniejszy i najwspanialszy przyjaciel Clay. Jako iż znam się z nim wystarczająco długo byłam jedną z pierwszych osób zaproszona do tego cyrku. Zapoznanie z nim było czymś naprawdę bardzo ciekawym...

Wygląd pomieszanie tych dziewczyn na dole.

Wygląd pomieszanie tych dziewczyn na dole

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

  Witam was tu serdecznie Zachciało mi się jednak pisać ale nie obiecuję regularności No to zaczynamy ten cyrk hihihiDbajcie o siebie Adios

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

  Witam was tu serdecznie
Zachciało mi się jednak pisać ale nie obiecuję regularności
No to zaczynamy ten cyrk hihihi
Dbajcie o siebie
Adios

Friends for ever [Dream X oc]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz