Seni aptal onu öpmeyeceğini ve sarılmayacağını hatırlamıyor musun? * * Ona asla baba demiyeceksin.Ona"siz diye hitap ediceksin " dedi iç sesim haklı.Babam var ama yok gibi.Temas etmek bile yasak.
* * * * * * * *
Sonuncu ders boş olduğu için kantinden kahve aldım ve sınıfa döndüm.Kimse yoktu.Bazı kişiler sınıfa giriceklerdi ama beni görünce geri gittiler.Alışmalıydım bu duruma.Bu aptal yerden iki gün sonra kurtulacaktım.Sonra ise doktor olacaktım.Hayalime kavuşacaktım.Belki o zaman bir arkadaşım olurdu.Evet bir taneye bile razıydım çünkü benim hiç arkadaşım yok.Sevgilim mi? Eskidendi.Şimdi mezarda bilinmeyen bir yerdeler.Tek suçları beni sevmekti . Kapı çaldı ve içeri biri girdi.Hani her sınıfın bir popüleri vardır ve onun sevgilisi vardır işte.Sürtük Molly'nin sevgilisi buradaydı ismini hatırlamıyorum.Gerçi pekte umrumda değil.Yanıma oturduğunda şaşırmıştım.Ama umrumda değildi.Telefonuma boş boş bakıyordum. " Merhaba"dediğinde şaşırmıştım. Konuşmadım. " Hey ordamısın? " Dedi tekrar. " Merhaba"dedim gözümü telefondan ayırmayarak. " Neden tek başınasın " " Kimsem yok " "Nasıl " " Arkadaşım yok " " Sanırım bugün okula gelmedi " " Hayır yok diyorum!" Ne " " Duydun " " O zaman oldu bile"dedi ve elini uzattı.Boş boş eline baktım. " Ben Shane " " Bende Bridgit"dedim elini sıkarak. " Neden tek başınasın " " Babam bir mafya ismi Brad " " Ciddi misin? " " Babamı tanıyor musun? " " Tanımayan mı var " " Haklısın"dedim başımı eğerek. " Üzülme bu senin suçun değil.Baban bir mafya olabilir.Ve insanları öldürebilir. Tam ağzımı açmış birşey diyecektim ki telefon çaldı. Gizli numaraydı. " Alo " " Bridgit " " Evet " " Ölüceksin güzelim.Ailen çoktan öbür dünyada.Sıra sende " dedi ve yüzüme kapattı.Gözyaşlarıma hakim olamıyordum. " Ne oldu? " " Onları öldürdüler. " " Kimleri? " " Annem ve onu. " " O kim? " Söylemeye dilim varmıyordu. " B-babamı " " Ne " ellerimle yüzümü kapayıp daha çok ağlamaya başladım.Okuldan hızla çıktım ve koşmaya başladım.Ta ki biri ağzımı kapatıncaya kadar.