19.- Čertovské teplo

612 42 0
                                    

"Ehmm. Sis...." chystala sa Petra do obhajoby. "Petra buď ticho a nevyrušuj nás!" postavila som sa z postele a pomaly robila kroky k Martinovi. Jeho tvár bola bez výrazu. "Asi som až príliš  drzá. A viem. Tvoja sestra, tvoja zodpovednosť. Hento si zakryjem make-upom. Prepáč, bro." Týmito slovami som Martina potešila. Prišiel mi oproti a silno sme sa objímali. Jedna facka ešte nikoho nezabila. Je to predsa môj braček. Nikoho viacej nemám. Čokoľvek sa udeje, ja som tá s chladnou hlavou a ja veci dávam do poriadku. "Vieš, aké tlaky mal Martin keď vás tu zbadal. Chorobne žiarli." usmiala sa Petra. Pustila som Martina a ona nahradila moje miesto. Robo ma čakal s otvorenou náručou. Chladne som prešla okolo a ľahla si do postele. Nasledoval ma. V očiach som mu videla, že niečo plánuje. Možno ma chce udusiť vankúšom. Nelenila som a schmatla vankúš. Chvíľu sa bránil a keď prestal, vankúš som odtiahla. Okamžite zdvihol hlavu a našiel moje pery.  Zvládol by to aj keby bol úplne slepý.  Miluje sa so mnou doťahovať. "Niekam by sme spolu mohli vyraziť." Plašila slová Petra. "Do kina ?" spýtala som sa. "Večer?" pokračoval opatrne Robo. Martin len mykol plecom. 


Kým nám doniesli obed, hrali sme Twister. Neviem, či som úplne debilná, ale nevšimla som si kedy sa na mňa dohodli. Vypadol Martin, Petra a začali si vymýšľať hlúposti, len aby som spadla na Robka a pobozkala ho. Niekedy nechápem toto naše správanie. 

Ešte pred obedom sme ich vykopli a keď sa večer pre nás vrátili, boli sme už s Peťkou pekne nachystané. Garantujem, že tento horor ma rozseká. 

Hockey sis (SK)Onde histórias criam vida. Descubra agora