—————-Charlotte——————
Nos ez történt pontosan 1 héttel ezelőtt. Azóta minden kapcsolatot megszakítottam Aaronnal.
Bár ahányszor megcsörrent a telefonom és Ő keresett a kést jobban meg forgatta bennem. Miért ilyen kiszámíthatatlan a szerelem? A másik kérdés,miért kell ennyire fájdalmasnak lennie?
Csupán egy hétig voltunk együtt,s mégis ennyire fáj,hogy nincs velem. Idióta Charlotte, miért kellett neked pont egy rosszfiúba beleszeretned?
A gondolataimból a bátyám,Oliver zökkentett ki.
-Jól vagy Charlotte? Mariann mesélte,hogy mi történt.
-Nem,nagyon nem vagyok jól. Ami azt illeti,kimondottan szarul érzem magam. Életem első szerelme,akivel mellesleg 8 napig voltunk együtt,csak szórakozott velem és közben az ex barátnőjével kamatyolt ,,újra"?!- fakadtam ki. A bátyám leült mellém az ágyra majd szorosan két karjába zárt. Ott és akkor nagyon sokat jelentett a bátyám támogató ölelésében lenni.
-Kellett neked pont egy idióta rosszfiúba beleszeretned- mormogta,a hajam piszkálása közben.
-Nahát drága bátyám manapság felcsaptál gondolat-olvasónak ? Épp ezen agyaltam én is.- nevettem fel,miközben a könnyeim még mindig folytak az arcomon.
-Szeretlek hugicám-mondta.
-Én is Oli. Téged és anyut is,bár mostanság az az érzésem,hogy találkozgat valakivel.- tájékoztattam a lehetséges tényekről a bátyámat.
-Miből gondolod?-
-Nemár! Nem lehet,hogy nem vetted észre. Ne legyél már ennyire fiú! Ez annyira egyértelmű. Új ruhák,sminkek,sőt az utóbbi időben még a kisboltba sem megy le smink nélkül,és szabadidejében folyton a telefonját bújja.
-Most hogy mondod... Igazad lehet._________Aaron___________
Elmondhatatlanul lassan telnek a napok Charlotte nélkül. Borzasztóan hiányzik. Már egy hete,hogy nem hajlandó kommunikálni velem sehogy.
Ma hétfő van, ami azt jelenti,hogy suli. Mióta Charlotte belépett az életembe gyűlölöm,hogy a csajok úgy futnak utánam mint kiskutya a játék labdája után. A szekrényemnél ácsorogtam,mikor Charlotte bátyja, Oliver állt meg mellettem.
-Beszélhetnénk? Csak egy perc!-vágott a közepébe.
-Semmi akadálya-
Egy üres osztály terembe belépve belekezdett.
- Miért kellett neked pont az én húgommal kikezdened?-kezdte,majd folytatta.
-Az még nem is lenne annyira gond,de hogy még át is vágod. S miközben hitegeted visszamész az exedhez,aki mellesleg Charlotte-nak üzenget.- fejezte be a fejmosásom.
-Te ezeket honnan vetted? Abszolút nem mentem vissza az exemhez. Az lenne az utolsó baromságom. Az a csaj egy hárpia. Soha nem mennék vissza hozzá, egyébként is szeretem Charlotte-ot Oliver. - vallottam színt előtte,mert tudtam,csak így fog megbízni bennem.
-Ezt tényleg komolyan gondolod? Mert ha igen,akkor azt javaslom,hogy harcolj érte. Mutasd meg neki,hogy fontos a számodra. Ha nem,akkor hagyd a fenébe, úgyis elég fájdalmat okoztál már neki.-
-Komolyan gondolom,igen ! És megmutatom neki,hogy fontos a számomra.-
-Rendben,megegyeztünk! Én drukkolok neked,de akkor gyerünk haver mindent bele,s ne okoz neki több fájdalmat. -mondta. Á! Szóval az áldását adta ránk. Nem szeretnék csalódást okozni neki. Sem Charlotte-nak. Aki mindennél fontosabb számomra,mégis szenved.
-Köszönöm Oli- feleltem,sokkal boldogabban,mint mikor beléptünk a terembe.
_________________________
Sziasztok! <33
Meghoztam a következő részt! Remélem tetszett nektek,ha igen nyomj egy vote-ot !;)
-> Szerintetek,hogy fogja visszahódítani Aaron a kis szerelmét?? 😉
S vajon Beatrice be fog még kavarni?🧐
Legyen szép napotok! <3
~R~
KAMU SEDANG MEMBACA
Segítség,szerelmes vagyok!
Romansa,,Te hiszel az első látásra szerelemben?-Én nem hittem,míg egy véletlen folytán össze nem sodort vele az élet..." Charlotte Williams egy átlagos egyetemista mindig is utálta a szerelem témát és magát a szerelmet. Majd egy nap az élet úgy hozta hogy...