8.mroczne czasy

48 3 0
                                    

Wszyscy rebelianccy piloci natychmiastowo weszli do X-wingów i lecieli zaatakować niszczyciel i jednocześnie myśliwce TIE zaczęły atakować krążownik.Vader od razu podniósł Luke'a i Leię i uciekł wraz z nimi do kapsuły ratunkowej.X-wingi miały przewagę nad myśliwcami TIE i mieli szansę zniszczyć ten niszczyciel lecz ktoś wyleciał nagle w myśliwcu podobnym do tego,który Vader używał podczas bitwy o Yavin.Pilot tego myśliwca był o tyle dobry że zestrzelił wszystkie X-wingi i mocno uszkodził krążownik.Rebelianci natychmiast ewakuowali się do kapsuł ratunkowych tak jak Vader,Luke i Leia.Leia jednak kiedy zauważyła w jak złym stanie jest krążownik postanowiła czym prędzej pobiec na mostek czego Luke i Vader jej odradzali.Cały krążownik miał za chwilę się rozpaść ale Leia dzielnie dowodziła nim na mostku.Tymczasem Luke i Vader musieli uciec kapsułą ratunkową i tak zrobili.Pilot zaawansowanego myśliwca TIE strzelił w mostek przez co zabił wszystkich co na nim byli łącznie z Leią.Cały krążownik wybucha A pilot myśliwca,którym jest kobieta potwierdza zniszczenie rebelianckiego krążownika.
-Potwierdzam,iż krążownik został zniszczony-powiedziała przez radio do komandora.Tymczasem Kapsuły ratunkowe z tamtego krążownika i rozbiły się na planecie Naboo.Kiedy wszyscy opuścili kapsuły ratunkowe Lando zapytał się Luke'a:coś Ty taki smutny co przecież przeżyliśmy wiadomo nie mamy krążownika ale nadal żyjemy.
-My żyjemy ale Leia była na mostku-powiedział z żalem Luke.Lando od razu zmienił wyraz twarzy na smutniejszy A Vader upadł na ziemię i powiedział po cichu:moja własna córka.Tymczasem na tym niszczycielu elitarna pilotka,która zniszczyła krążownik zgłosiła się do imperatora A ten jedynie powiedział:świetnie się spisałaś Maro Jade.

Ojciec i syn.Gwiezdne wojny legendyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz