Bölüm 4

4.2K 158 8
                                    


Eve gelirken Merve'ye edeceğim işkenceleri hayal ettim, bu şekilde rahatlıyordum. Onun yüzünden en istemediğim adama maruz kalmıştım. Onu düşününce midem ağrıyordu. Yakışıklı suratını dağıtmak, o her şeyi çok iyi bildiğini sana gözlerini oymak istiyordum.

Neden onu düşünürken yakışıklılığını düşünmek zorundaydım ki? Kendime de uyuz olmaya başlamıştım.

Kafamı dağıtmak için Efe'ye yazmaya karar verdim.

@Hazirangecesi: Efe iyi günler, nasılsın?

Hemen Efe'den mesaj geldi.

@Efe: İyiyim sağol, sen nasılsın?

@Hazirangecesi: İyiyim bende.

Ne diyeceğimi bilemedim. Bir anda öylesine yazmıştım, sadece konuşacak birisini istemiştim.

@Hazirangecesi:Bu bana önerdiğin, en güzel dediğin yere gitmeye karar verdim.

@Efe_86: Öyle mi? Ne zaman gideceksin peki?

@Hazirangecesi: Bu cumartesi birileri gelecekmiş. Pazar gidebilirm.

@Efe_86: Önemli misafirlerim var desene

Muhabbet acımaya çalışıyordu; gülümsedim. Belki biraz konuşurduk, kafam dağılırdı.

@Hazirangecesi: Sorma:/ gereksiz birkaç kişi gelecekmiş. Hiç istemiyorum aslında ama annem zorluyor.

Birkaç dakika sonra cevap verdi.

@Efe_86:Özel değilse merak ettim. Neden gereksiz?

@Hazirangecesi: Kardeşimin peşinde bir sapık var, onun ailesi gelecekmiş.

@Efe_86: Size misafirliğe geleceklerse pek de sapık gibi gelmedi bana.

Gözlerimi devirdim. Sen bile böyle düşünüyorsan benim işim işti.

@hazirangecesi: Ya yok, çocuk hayırdan anlamıyor. Annem de bıktı artık tamam dedi ne yapsın kadın. Suç kız kardeşimde o da hayır demiyor. Ben de bıktım artık vallahi. Çocuk da bir uyuz, bir de ondan da uyuz bir dayısı var; onu da bela etti başıma. Adam devamlı bizim evde.

@Efe_86:Kolay gelsin, işin zor.

İşim zordu ama bende zordum. Birden sırıtarak ne yaptığımı Efe'ye anlatmaya karar verdim.

@Hazirangecesi: Aslında ne yaptım biliyor musun? O uyuz dayısının arabasını boydan boya çizdim.

Efe hemen cevap verdi.

@Efe_86: NE YAPTIN NE YAPTIN?!!!!

Kahkaha attım, Efe bile şok olduysa Oğuz ağlamıştır.

@Hazirangecesi: hahahahah evet çizdim!!! Hem de boydan boya. Bizim mahallede de mobese falan yok. Çok üzüldüyse ağlayarak günlüğüne yazabilir. :D

Bu yaptığımı düşündükçe keyfim yerine geliyordu. Efe bir süre yazmadı, muhtemelen manyak olduğumu düşünüyordu. Belki benimle bir daha konuşmazdı.

@Efe_86: Demek ki hak etmiş.

Aynen öyle Efe'ciğim, sen de bana hak verdin şimdi. Evet tamamen hak etti. Annemin yanında bana terbiyesiz demesi canımı çok sıkmıştı.

@Hazirangecesi: Bir an benimle konuşmayı keseceksin sandım. Açıkçası böyle bir insan değilim ama bana annemin yanında hiç beklemediğim sözler söyledi, ben de sonra kendimi tutamadım. Pişman değilim :D

@Efe_86: Senden korkulur. :D

Bu dediğine güldüm. Annem de hep böyle derdi.

@Hazirangecesi: Yok ya, aslında çok kendi halinde bir insanım ama damarıma basılınca bambaşka bir insana dönüşüyorum.

Askerin YazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin