Bölüm 6

3.8K 151 2
                                    


Efe'yle bulaşacağım diye sabaha kadar uyuyamamıştım. Gereksiz bir heyecan içindeydim, sanki sevgilimle buluşacaktım.

Saat 3 gibi uyuyabilmiştim, uyandığımda sabah 6 olmuştu.

Merve'nin odasına girdim. 'Merve kalk'

Merve güçlükle gözlerini açtı. 'Abla? Ne oluyor ya bu saatte, saat kaç?'

Elini komidinin üzerine atıp saatini aldı. 'Yuh abla! Saat sabah 6 ya, rahat bırak beni.'

Tekrar yastığına sarılıp gözlerini kapattı.

Sertçe kolundan dürttüm. 'Kalk çok acil işimiz var. Bir yere gitmemiz lazım.'

Oflayarak doğruldu. 'Ne var ya bu saatte ne acil işi?'

'Hadi ablacığım giyin çabuk, aşağıda bekliyorum seni.'

Merve aşağı indiğinde kolundan çekerek arabaya götürdüm. 'Bu iyiliğimi unutma abla. Ne yapacağız anlamadım ama güzellik uykumdan uyandım senin için, unutma bunu.'

'Tamam tamam, unutmam. Hem o sevimsizle görüşmene de izin verdim. Daha ne isteyeceksin?'

'Yani o da doğru ama belli olmaz isterim ben bir şeyler o yüzden unutma sen.'

'İyi iyi unutmam' dedim ve telefondan konumu açarak Merve' ye verdim.

'Buraya gideceğiz, sen sapakları kaçırmamaya dikkat et bak uzak burası. Kaybolmayalım.'

'Yuh abla, iki saat diyor. Gidiş iki saatse dönüş dört olur akşam trafiğinde.'

'Hayır Merve, hemen gidip geleceğiz. Hem zaten öğleden sonra işim var.'

Merve meraklı bakışlarını bana çevirdi. 'Ne işi?'

'İşle alakalı işte, ofise gideceğim.'

Kaşlarını kaldırmış bakmaya devam ediyordu. 'Sende bir haller var abla ama hadi hayırlısı.'

Arabayı çalıştırdım. 'Tamam hadi sen navigasyona odaklan, uyuma sakın. Hemen gidip geleceğiz.'

Efe gitme demişti ama madem o sağlık sorunu yüzünden gidemiyordu ve de en beğendiği yer burasıydı, ona sürpriz yapmak istemiştim. Beğendiği yerin fotoğraflarını görürse belki keyiflenirdi.

2 saat sonunda verdiği konuma ulaşmıştık ama gerçekten çok izbeydi. Merve korkmaya başladı.

'Abla burası korku filmlerinde ki katillerin, kızları öldürdüğü yerlere benziyor ya. Şuradan aniden testereli katil çıkacak gibi.'

Gözlerimi devirdim, Merve çok korkaktı. 'Abartma Merve, orman işte. Bak şu ileri gideceğiz arabayı oraya park edip ineceğiz. '

'Bir de arabadan ineceğiz öyle mi abla? Asla inmem, seni de indirmem.'

'Saçmalama Merve, fotoğraflamam gereken bir yer var.'

Biz arabada Merve ile tartışırken Merve'nin bakışları arkamda sabitlendi. Baktığı yere dönünce tam camımın önünde bize bakan bir yaban domuzu grubu gördüm.

'Hassiktir.' Dedim

Merve bağırdı. 'Abla bunlar kocaman abla! Hemen sür arabayı'

Arabayı ani çalıştırdığımda çıkan sesle ürktüler, biraz geri gittikten sonra en öndeki koşarak arabaya tosladı.

Arabayı çalıştırmaya çalışıyordum ama çalışmıyordu.

Merve çığlık atmaya başladı. 'Merve tamam sus, sakin ol.'

Askerin YazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin