-8-

1.1K 20 4.7K
                                    

İtalya, önündeki kesme tahtasında bulunan biberleri ustalıkla keserek, sağında duran karışıma döktü. Çıkan ses ile kendinden emin şekilde gülümsedi. Ardından tezgahta kıymasını çekerken, bir yandan aklında sonraki adımlarını kararlaştırıyordu. Kıyma ile işi bitince, dakik hamlelerle eti tavaya döktü. Çekmeceden çeşit çeşit baharatlar çıkardı ve küçük şişelerin tatlılığı ile gülmeye başladı. Kendi etrafında dönerek tarif defterine ulaştı ve parmağı ile sıradaki malzemeyi işaret etti.

Parmağının defter ile buluşmasıyla tüm keyfi kaçtı, omuzları düştü. Elini alnına vurarak "Olamaz, evde makarna yok..." diye mırıldandı. Kendi içinde daha hafta başı aldığı dört paket makarnayı nasıl bitirdiğini sorguluyordu. Kendinden emin tavırları ve egosu aniden sönmüştü, şimdi endişe ile tavadaki sosla ne yapacağını düşünüyordu. Altını açık bırakıp gidemezdi, hemen alıp dönecek olsa bile kasada işi uzayabilirdi, ya da yolda bir dostu ile falan karşılaşabilirdi.

Pişmesini bekleyip çıkarsa da soğuyacaktı. Yine de elinde daha mantıklı bir fikir olmadığı için yatak odasına koşturarak, üstüne yazlık bir gömlek geçirdi ve saçlarını şöyle bir düzeltti. Mutfağa geri döndü ve tavadakilerin hazır olmasını beklerken, telefonunu kontrol etmeye karar verdi. Açınca WhatsApp'ten iki bildirim gördü ve pek de meraklanmadan uygulamayı açtı. Muhtemelen AB'den herhangi bir toplantı hatırlatması ya da bilgi mesajıydı.

Ama hayır, AB'den değildi. İtalya mesajı görmesi ile heyecandan telefonunu düşürdü ve ergen kız çığlığı attı. Daha sonra hızla telefonunu yerden alıp mesaja tıkladı. Yunanistan'dandı. İtalya içinden, nedensizce Yunanistan'ın sesi ile okumaya başladı.

............................................................

Şirine: Merhaba, İtalya! Geçtiğimiz günlerde verdiğin akşam yemeği sözünü tutacak mısın bakalım?
20:32
Şirine: Sıkıntıdan patlamak üzereyim de! 😒🤧
20:33

Siz:
BU GECE Mİ? ŞUAN MI?
20:54

Şirine: Tabii senin için de uygunsa, öyle pata küte giriştim mesaja, pardon.
20:56

Siz:
TABİİ Kİ DE GEL
20:56

Şirine: Haha, sakin olsana! 😃
20:56
Şirine: Tamamdır, öyleyse yaklaşık yarım saate oradayım. Belki biraz daha sürer, bilemedim.
20:58

Siz:
Yunanistan'dan İtalya'ya gelmek o kadar az mı sürüyor ki?
20:58

Şirine: Hayır ama ben zaten sana sormadan İtalya'ya gelmiştim. 😅
20:59

Siz:
Harika öyleyse! Bu arada ... senden bir şey isteyebilir miyim?
20:59

Şirine: E rvet?t
21:03

Siz:
Evde makarna kalmamış da gelirken iki paket alabilir misin?
21:03

Şirine: Bu muydu!?
21:04

Siz:
Şey, evet?
21:04

Görüldü ✅✅
........................................................................................

Revival - CountryHumans DEVAM ETMEYECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin