-2 hafta sonra-
"Yusuf!"
Burak abinin sesini duyduğumda ayağımdaki topu diğer arkadaşlara vurup koşar adım yanına gittim. Zeki'de benimle birlikte gelmişti.
"Efendim abi."
"Klüpten izin almışsın Türkiye'ye gitmek için. Hayır mı?"
"Evet abi. Yakın arkadaşlarım evlilik kararı almış. Düğünlerine gideceğim."
"Öyle mi?" dedi Zeki'de kolunu omzuma atarak. "Ben tanıyor muyum?"
"Furkan'ı bilirsin de Ela'yı tanımıyorsundur."
"Bir dakika bir dakika." dedi Zeki şaşırarak. "Bizim Furkan mı evleniyormuş?"
"Evet."
"Oğlum o çocuk resmen kadın düşkünü bir adam. Kim ikna etmiş evliliğe merak ettim valla."
"Bizim Ela var.Trabzonspor'da fotoğrafçımızdı. Onunla da yakın arkadaşız. Aslında bende Furkan'la Ela'nın vesilesiyle tanışmıştım. Ortak bir şirketleri var. Ailelerin bir araya geldiği bir gün denk gelmiştik Furkan'la. O zamandan beri baya yakınız ama Zeki'ninde dediği gibi kalbinde tek bir kişiyle yaşayamaz o. Şimdi ortada bir şey yokken bir anda Ela'yla evlilik kararı almaları beni de şaşırttı. Medyada haberi görünce hemen Ela'yı aradım ama açmadı."
Burak abi" Düğün telaşındadır o şimdi." deyince bende haklı olabileceği için olumlu anlamda başımı salladım. Burak abiyle konuşmamız bitince bizde Zeki'yle yeniden sahaya doğru yürümeye başladık.
"Ya Yusuf biz tanışmıyoruz ama bu Ela bildiğim kadarıyla kilosu olan bir kızdı. Yani Furkan'ı düşünce öyle bir kadınla birlikte olmak istemez.. Bana göre güzelliğin ölçütü bu değil ama Furkan'a göre öyle. Kardeşim çok imkansız geliyor bana o ikisi bana. "
"İlk duyduğumda bana da garip gelmişti ama Ela ne olursa olsun çok güzel bir kadın. Aşık olunmayacak biri değil."
"Dedi kilolu bir kadınla asla birlikte olmam diyen Yusuf."
Zeki'nin yaptığı hatırlatmayla yüzümü astım.
"Tamam oğlum yaptık bir eşeklik. Hatırlatıp durma." dedim yalancı bir sinirle Zeki'yi yanımdan kovarak.
Bana fake hesaptan yazan o kadının kalbini kırdığımı düşündükçe kötü hissediyordum. Bir aydır bana yazmıyor, yazdıklarıma da cevap vermiyordu. Belki bir umut cevap verir diye telefonumu alıp ona yeniden yazdım.
@yusufyazici: Merhaba bilinmeyen.
@yusufyazici: Cevap vermeyeceğini hissediyorum ama yine de yazayım dedim.
@yusufyazici: Bana ilk yazdığın zamanlarda ne zaman Trabzon'a geleceğimi sormuştun.
@yusufyazici: Bu akşam uçağım var.. Geliyorum.
@yusufyazici: Eğer benimle hala buluşmak istiyorsan seninle tanışmak isterim.
@yusufyazici: Umarım bu mesajı geç olmadan görürsün.
@yusufyazici: Ve bana çok kırgın değilsindir.
..🦋❤️
Birazdan bir bölüm daha atacağım ama eğer iki bölüm attım diye votelerde düşüş yaşarsak bir daha iki bölüm atmayacağım bebişler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müptela / Yarı Texting
Fanfic@Kuymakcibasi: Sana çok aşığım be kuymaklı kekim. @Kuymakcibasi: Bu his nasıl biliyor musun? Hani böyle eskiden, biz küçücükken babamız mahalle bakkalına gider, beyaz şeffaf poşetlerde ekmek alır ama o ekmeğin içine de birkaç tane bizim için çikola...