headcanon; uściski
— Z jakiegoś powodu mam wrażenie, że Victoria jest bardzo dotykalska i przylepna, a jednak dominująca, kiedy chce poczuć, że to ona nosi spodnie w tym związku.
— Ze względu na różnicę wzrostu pomiędzy tobą a Victorią macie swoje idealne miejsca w zagłębieniach swoich ciał.
— Kiedy tylko poprosisz o przytulenie, Victoria będzie obok w mgnieniu oka z otworzonymi ramionami.
— Mam wrażenie, że Victoria bardzo dobrze przytula, więc myślę, iż trzymałaby cię blisko siebie w bezpieczeństwie na zawsze.
— „Dove stai andando il mio dolce cherubino?" (Gdzie się wybierasz, mój kochany aniołku?).
— „Da nessuna parte Viccy, te lo prometto! Non me ne vado mai!" (Nigdzie, Viccy, przysięgam! Nigdy nie odejdę!).
— Victoria martwiła się, że ją zostawisz, podczas gdy ty tylko układałaś się w wygodniejszej pozycji na kanapie, zanim ponownie zostałaś przyciągnięta przez nią do uścisku.
— Zdecydowanie mogę sobie wyobrazić, że Victoria daje ci ukojenie swoimi uściskami, kiedy jesteś bardzo smutna i potrzebujesz przytulenia — ona będzie na ciebie czekać.
— Wyobrażam sobie też, jak Chilli, piesek Vic, robi się trochę zazdrosny, bo nie został zaproszony i wtedy wprasza się pomiędzy was.
— Szeptanie uroczych powiedzonek po włosku podczas przytulania.
— Wyobrażam sobie też Victorię, która zawija sobie twoje włosy, nieważne, czy długie, średnie czy krótkie, wokół swoich palców, chcąc czymś się zająć, kiedy jest zbyt zestresowana, by myśleć o czymkolwiek innym.
— Urocze cmoknięcia w szyję, policzki, nos i czoło.
— Używanie siebie nawzajem jak kocyków.