neden?

34 4 9
                                    

Birilerinin onu uyarması gerekiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birilerinin onu uyarması gerekiyordu.

Yorgun argın attığı adımlarla sonunda evine ulaşabilmiş ve içindeki sıkıntı az da olsa azalmıştı. Fazlasıyla yorulmuş ve morali bozuktu. Bugün diğer günlere nazaran daha kötü bir gün geçirmişti. Topuklu ayakkabılarını ve çantasını kapının kenarına fırlattığında kendini direkt mutfağa yönlendirmişti Chaerin. Duvara asılı saate baktığında bir süre bakakalmıştı akrep ve yelkovana, önce ki günlere kastın biraz daha erken gelmişti.

Genelde eve gece üç gibi gelirdi Kang Chaerin. Patronunun fazla sorunlu biri olması ve bu sorunlu halleri yüzünden genç kıza fazlasıyla iş yaptırıyordu. Para için bunlara katlanıyordu. Hayatın zorluklarına katlanmak zorundaydı.

Dolapta duran soğuk suyu fazlasıyla içmiş ve şişenin yarısını boşaltmıştı kızılın en koyu saçlarına sahip kız. Yorgunlukla gelen üşengeçlikle yarısı boş şişeyi tekrar dolaba koymuştu. Mutfaktan çıkıp odasına doğru ilerledi ve ileride gördüğü çift kişilik yatağına kendini attı. Sırtı yumuşak zeminle buluştuğunda gözlerini kapatmıştı. Penceresinden gelen hafif soğuk esinti onu rahatlatıyordu. Zamanında annesinin kendisini saçlarını okşayarak uyutması gibi hissettiriyordu. Odasının camı kapalı olmazdı bu yüzden.

rahat dakikaların da bir sonu vardı ve telefonun melodisini işittiğinde bunu anlamıştı anında.

İlk başta kulak asmak istemese de bir süre sonra zil sesi kulaklarını tırmalayacak kadar sinirine dokunduğunda hışımla yataktan kalkıp cebindeki telefonu çıkarmış, kimin aradığına bakmıştı. Sonuca tabii ki şaşırmadı genç kız.

Eski sevgilisi Hongjoong, ilk ve son kez güvenip sevdiği adam.

Şaşırmamasının sebebi haftada üç ya da dört kez araması ve sürekli sarhoş bir şekilde özür dilemesiydi. Ayrılmaları bundan 2 ay önce yaşanmıştı. Ne kadar Chaerin, geçmişte yaşanılan anılar yüzünden içinde hala bir özlem olsa da ayrılma sebebi yüzüne tokat gibi çarpıyordu genç kızın.

Kim Hongjoong, Park Chaerin'i iddia için kullanmıştı ve Chaerin bu durumu sevdiği adam, yakın arkadaşlarıyla konuşurken öğrendi.

"Bu iddia işi ne zaman bitecek? Sıkılmaya başladım."

Söylediği cümle aklında yankılandığında gözlerinin dolmasına engel olamadı ve yatakta oturur pozisyona gelip telefon ekranında yazan yabancı numaraya baktı genç kız. İlk gün aramasından sonra hiç telefonlarını açmamıştı. Hatta bu değiştirdiği bilmem kaçıncı hattı fakat Hongjoong bir şekilde buluyordu Chaerin'in numarasını. Bunu nasıl yapabildiğini öğrenemedi bir türlü. Bir dönem polise gideceğini söyleyip bir daha aramamasını söylemesine rağmen durmamıştı. Chaerin, kendisinin yeterince sorumluluğu varken yeni bir sorumluluk almak istememesini kendisinden çok daha iyi biliyordu Hongjoong. Ve bunu kullanmasını iyi biliyordu.

"Piç herif.."

Her şeyi kenara bırakıp 2 seçeneği aklından geçirmeye başladı.

Onun aramasını cevap verip konuşmalı mıyım?

Aramayı reddedip uyumalı mıyım?

İlk seçeneği daha uygun bulmuştu bir yanı. Hongjoong'u asla affetmeyeceğini ve bir daha yüzünü görmek istemeyeceğini bilerek telefonuna yöneldi Chaerin. Ekranı açtığında aramanın kapanmış olduğunu gördü fakat konuşmak ve durmasını söylemek zorundaymış gibi hissediyordu hala.

Hızlıca son arananlardan onun numarasına tıklayıp yeşil butona bastığında, gerginlikle telefonu kulağına götürdü.

"Efendim?" Sesinin titremeden sert çıkmasına şaşırsa da aldırış etmedi.

"Chae.." sarhoş olduğu her halinden belli olan eski sevgilisinin sesini duyduğunda sinirlerinin kabardığını hissediyordu yavaş yavaş Chaerin. Üstelik ondan ilk duyduğu kelimenin, sevgili oldukları dönemde genç kıza seslenirken söylediği hitap olması Chaerin'in sinirine gitmişti.

"ne için aradın beni?"

Bir süre nefes alıp verişini duysa da zar zor konuşmaya başladı.

"Seni çok özledim bebeğim.. Sen olmadan mutlu olamıyorum.. Seninle geçirdiğimiz tüm o güzel anılar aklımdan çıkmıyor"

"Üstüne iddiaya girdiğin bir kızı özlemek kulağa ironi gibi geliyor."

"Bak beni dinl-"

"Asıl sen beni dinle!"

Derin bir nefes alarak sakinleşmeye çalışmış ve yükselttiği sesini alçaltarak cümlesine devam etmişti Chaerin.

"Bunca zamandır seni, arkadaşlarını ve olayla ilgisi olan her insanı dinledim ve ben cevabımı aldım. Tamıtamına iki yıl süren ilişkimizin yıl dönümünde benden sıkıldığını söylüyorsun, benim bir iddiadan ibaret olduğumu ve yaptığın tüm aşk numaralarının yalan olduğunu bile söylüyorsun. Sen belki bunları unutmuş olabilirsin ama ben ses tonundaki iğrençliğe ve yüzündeki o sırıtışınla bana nasıl baktığına kadar hatırlıyorum. Eğer o gece senin için üç aylık maaşımla hediye alıp sürpriz yapmak için evini süslemeye gitmeseydim şu an çıkıyor olabilirdik ve sen beni kullanmaya devam edebilirdin. Bunları sana anlatıyorum ÇÜNKÜ EMPATİ YETENEĞİN YOK!"

Karşı taraftan ses gelmeyince üst üste akan gözyaşlarını silmiş devam etmiştin.

"Benim ilk aşık olduğum adam sen iken, bana bunları yaşattın. Babama bile sana güvendiğim kadar güvenmemiştim. Ve sen bir Kırmızı Lamborghini için benim duygularımla oynamayı kabul etmiş bide üstüne en çok duygusal anlamda desteğine ihtiyacım olduğu dönemde dahada çukura batmamı sağlamıştın. Boktan çevren ve fazlaca olan paran sayesinde ne kadar numara değiştirirsem değişeyim beni bulup, arıyorsun ve bi gram mutluluğumu ve rahatlığımı da alıyorsun.

Beni her gece sarhoşken arayıp yalanlar söylemeye devam ediyorsun, üstelik bunu sikik kafan ayık değilken yapabiliyorsun. Peki bana söylesene.

Gündüz aramıyorsun da,

Neden Beni Sadece Sarhoşken arıyorsun Hong?"

Hattın diğer ucundaki Hongjoong burnunu çekmesini duyduğunda daha fazla dayanamamış konuşmuştu.

"Soruma cevap ver."

Hongjoong, Chaerin'in sorusuna cevapsız kalıp ağlamaya devam ettiğinde kızın aklından geçen tek şey ona sarılmak istediğiydi. Ne kadar canı yanmış olmasına rağmen hala böyle bir şey istemesiyle kendisine daha çok sinirleniyordu. Bir yanı unutamamıştı hala onu.

"Ben.. Özür dilerim.. Chaerin..."

Telefonun diğer ucunda zar zor konuşan adamın sahte pişmanlık barındıran ve timsah gözyaşlarının etkisiyle titreyen sesini daha da duymak istemediği için son sözlerini söyledi genç kız.

"Beni bir daha arama Kim Hongjoong. Seninle ilişkimiz bitti, ve sen aptal arkadaşlarına uyarak beni kaybettin.

Kırmızı Lamborghini'ni güle güle kullan."

Ve çağrı burada kapanmıştı.

-̍̊˙· 𓆝.° 。˚𓆛˚。 °.𓆞 ·˙‧̍̊

cheater ve aglak hongjoong yazmak>>> her seyNFKNDK

umarim fici begenmissinizdir! oy atmayi unutmayin lutfn..

kendinize cici bakin, yildizlarla kalin!

🎉 why'd you only call me when you're high? | kim hongjoong hikayesini okumayı bitirdin 🎉
why'd you only call me when you're high? | kim hongjoongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin