CEMRE'DEN:Sabah kulağımı tırmalayan bağırtılarla uyandım. Hemen yatağımdan kalkıp aşağa koşarak indim.
Seslerin bahçeden gelmesi ile birlikte oraya gittiğimde gördüklerim ile gözlerimi devirdim.
Ceren yine korumaları azarlıyordu. Babam dün yine gelmemişti ve onun için evde yoktu.
Beni gören korumaların yardım isteyen bakışlar ile bakmasına daha fazla dayanamayıp Ceren'in yanına gittim.
Ceren: NE YAPIYORSUN SEN!? NASIL BULAMAZSIN!? BAŞKA BİR YERE BAKSAYDIN! HEMEN GİT VE BULMADAN DA GELME!
Cemre:Ceren yine ne oldu? Ne diye bağırıyorsun adamlara!?
Ceren: İstediğim börekten alıp gelmemiş çünkü.
Ceren'in dediği ile sinir damarlarımın hepsi birden atmıştı resmen. Bu da ne demekti şimdi!? Sırf bunun için mi azarlıyordu herkesin içinde kendinden büyük adamı!? Bu nasıl bir kötülüktü!?
Daha fazla dayanamayıp sırtı bana dönük Ceren'i kendime döndürüp sert bir tokat atıp başı yana düşmüş ikizime acımadan sözlerimi sıralamaya başladım.Cemre:NE YAPIYORSUN SEN CEREN!? SEN KİMSİN!? SEN BENİM İKİZİM OLAMAZSIN!? DAHA NE KADAR KIRACAKSIN İNSANLARI! BENİM TANIDIĞIM ESKİ CEREN NEREDE!? NASIL DEĞİŞTİN SEN BÖYLE!? BİR BÖREK İÇİN BU KADAR İNSANIN İÇİNDE BİRİNİ AZARLAMAKTA NE DEMEK!? İNSANLARIN GURURUNU KIRIP ATMAK YERİNE İNSAN YERİNE KOYSANA ONLARI. SEN BU EVDEN ÇIKTIĞINDA PEŞİNE TAKILAN ONLARCA KORUMA İSTER Mİ SANIYORSUN SENİN PEŞİNDE DOLAŞMAK! UYUMADAN BURADA SIRF EKMEK PARASI İÇİN ÇALIŞIYORLAR. HEPSİNİN AİLESİ VAR.
Beni şaşkınlık ve mahcubiyet ifadesi ile izleyen korumalar arasında baş koruma Ahmet abiyi gösterip konuştum. Bir yandan da Ceren'in kolunu tutarak.
Cemre:Mesela Ahmet abi. Çocukları var. O istemez mi burada bizi korumak yerine eşi ve çocukları ile vakit geçirmek.
Sonra diğer korumalardan Serdar Abiyi gösterdim.
Cemre:Serdar abi. 12 yaşında küçücük bir kız kardeşi var. %90 felçli. Annesi babası yok maalesef. O istemez mi kardeşini bakıcıya bırakmak yerine kendi ilgilenmeyi. O kardeşine bakarsa evlerine kim para götürecek!?
Derin bir nefes aldım ve konuştum tekrar.
Cemre: Bak Ceren hiçkimsenin hayatı toz pembe değil anladın mı? Sen şuan gitsen bir arabanın önüne bile istiye atlasan suçlu sen olsan bile cezası seni koruyamayan buradaki 31 kişiye kesilir.
Etrafımdaki korumaları göstererek söylediğim bu cümlenin ardından alaycı bir sesle devam ettim.
Cemre:Çünkü seni koruyamadılar.
Ve emin ol onların alacağı ceza, senin odana kapatılman gibi küçük bir ceza olmaz. İşten atılırlar. Babamın bize ne kadar düşkün olduğunu biliyorsun değil mi Ceren!? Öldürür babam onları. ÖLDÜRÜR. Ama suç sende değil. Suç! Seni bu hale getiren o iki insanda! Sen Ceren onlara olan öfkeni buradaki korumalara yansıtıyorsun. Çünkü onlar sana ses çıkaramaz. İnsanları kırarak kendini yıkılmaz gösteriyorsun.
Öfken gözünü kör etmiş senin Ceren. Öfkenin nasıl bir şeye sebep olduğunu biliyorsun değil mi?Ağlayan gözlerini son dediğim cümle ile birlikte hışımla bana çevirdi.
Son sözlerimi söyleyip arkama dönerken son gördüğüm 'onun' ağaçların arkasında bizi izliyor olması ve Ceren'in dizleri üstünde ağlayarak yere düşmesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATANIN AĞIR BEDELİ
Novela JuvenilSen ne yüzle buraya geliyorsun? ne hakla! ne sıfatla! Hayatımızı cehenneme çevirdiğin yetmedi mi!? Daha ne kadar yakacaksın canımızı!? Defol git buradan! 5 yıl önce nasıl arkana bakmadan gittiysen yine öyle git! Ne beni, ne de ikizimi üzemezsin artı...