ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11

152 9 7
                                    

Jina POV
Έβαλα τους καφέδες στο τραπέζι και της είπα να μου πει τι στα κομμάτια θέλουν οι gangster στο μπαρ. Εγώ τους έβλεπα για πρώτη φορά, αλλά η Roxy ήμουν βέβαιοι ότι δεν ήταν η πρώτη φορά, τότε εκείνη άρχισε να μου εξηγεί ότι για να αρχίσει ο αδερφός μου μια δουλειά που θα μπορεί να ξεκινήσει και να έχει ένα καλό μέλλον μαζί με την αδελφή του και την κοπέλα του. Έτσι εκείνος δανείστηκε λεφτά από gangster μιας και οι τράπεζες δεν δίνανε λεφτά σε ένα ορφανό που βγήκε από ορφανοτροφείο ο οποίος δεν έχει κανέναν εγγυητή για να επιβεβαιώσει ότι μπορεί να δώσει στην τράπεζα πίσω το χρηματικό ποσό. Έτσι τώρα εδώ και 2 μήνες μας απειλούν για τα λεφτά, ο Oscar έχει βρει κάποια χρήματα, αλλά όχι όσα χρειάζονται.

Jina: Και εσύ πως το επετρεψες να πάρει λεφτά από gangster?
Roxy: Εγω δεν το ήξερα, στην αρχή νόμιζα ότι πήρε δάνεια από την τράπεζα. Όμως μια μέρα που ο Oscar ήταν μεθυσμένος μου τα είπε όλα, είχε πολλά προβλήματα και έτσι δεν άντεξε και μου είπε το βάσανο του.

Jina POV
Έτσι όταν έπεσε το βράδυ και ο αδερφός μου δεν εμφανιζόταν, εγώ και η Roxy είχαμε πανικοβληθεί. Το μαγαζί είχε γεμίσει κόσμο και προσπάθησα να κρατήσω την ψυχραιμία μου όσο η ώρα περνούσε βασανιστικά. Σε κάποια στιγμή που το ρολόι χτυπάει 12 σπάω ένα ποτήρι από την ταραχή μου, κάτι που η Roxy άκουσε και ταραχτηκε ενώ έπαιρνε συνέχεια τηλέφωνο τον αδερφό μου. Εκείνος ενώ το σήκωσε εκείνη δεν πρόλαβε να μιλήσει μιας και της ειπε μόνο ότι έχει τα λεφτά και έρχεται στο μπαρ. Τότε στο μαγαζί βλέπω να μπαίνουν 5 τύποι μαζί με τους 2 gangster που είχαν έρθει το μεσημέρι.  Ενώ μάζευα τα κομμάτια των γυαλιών από το σπασμένο ποτήρι, βλέπω μπροστά μου δύο τεράστιες μαύρες μπότες και ενώ σηκώνω το βλέμμα μου κατάλαβα ότι ήταν εκείνος ο τύπος από το πρωί που μου έβαλε τον σουγιά στα χείλη μου. Αμέσως σηκώθηκα και έκανα βήματα προς τα πίσω για να ξεφύγω,όμως εκείνος με κράτησε από το χέρι μου. Η Roxy ταραχτηκε και πήγε να τον σταματήσει για να με αφήσει να φύγω, η Roxy κατέληξε στο πάτωμα και εγώ να φωνάζω να με αφήσει. Οι άνθρωποι είχαν σοκαριστεί με αυτό το σκηνικό και τότε μπαίνει μέσα ο gangster 1 από το μεσημέρι και τους πρόσταξε να σπάσουν το μπαρ. Έτσι οι άνθρωποι πανικοβλημενοι έφυγαν τρέχοντας από το μπαρ. Ή Roxy σηκώθηκε και πήγε τρέχοντας να παρακαλέσει τον gangster 1 να σταματήσουν τα ρεμάλια του να καταστρέφουν το μαγαζίΌμως εκείνος την έσπρωξα ενώ την έριξε στο πάτωμα και ανέβηκε από πάνω της με πονηρό ύφος της έλεγε για τα λεφτά.

ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora