13.Imperialna ruletka

33 2 0
                                    

Sokół wyszedł z nadprzestrzeni i pojawił się tuż przed Canto Bight.Han wylądował w pobliskim hangarze i cała trójka udała się w stronę kasyna.Kiedy byli już w kasynie odnależli Vadera ogrywającego jakiegoś śmiałka w sabaka.Stawką było tysiąc kredytów.Vader wygrał i dostał z góry tysiąc kredytów.Luke podszedł do Vadera i mu powiedział:ojcze musisz iść z nami ja wiem,że się świetnie bawisz ale musimy już stąd iść.Vader odparł,iż po śmierci imperatora i upadku imperium stał się on człowiekiem sukcesu lecz wtedy Luke powiedział mu na temat drugiej gwiazdy śmierci.Vader stał chwilę w bezruchu lecz później zdecydował się na następną partyjkę sabaka z kolejnym śmiałkiem.Tego śmiałka Darth Vader również ograł i dostał tym razem dziesięć tysięcy kredytów.Kiedy miał grać z kolejnym śmiałkiem szturmowcy wkroczyli do kasyna i strzelali z blasterów na różne strony.Niektórzy zginęli,niektórzy uciekli A niektórzy schowali się gdzie mogli.Hanowi udało się uciec ale Luke i Vader musieli się gdzieś ukryć w kasynie w końcu kiedy szturmowiec wziął za zakładnika jednego gościa kasyna,którego znalazł Vader wstał i rzucił mieczem świetlnym w stronę szturmowca trzymającej blaster przy głowie zakładnika.Miecz świetlny trafił centralnie w głowę tego szturmowca A Vader przyciągnął go do siebie i wtedy Luke dostał zieloną lampkę aby wyjść z ukrycia.Obaj zaczęli zabijać szturmowców jednego po drugim,żeby oczyścić sobie drogę do Sokoła.Jeden ze szturmowców posiadał działko i trudno było go ominąć lecz Han zabił szturmowca przy działku dzięki swojemu żółtemu mieczowi świetlnemu.
-Luke opowiadałem Ci jak znalazłem kryształ kybor-powiedział Han. Przed Luke'em i Vaderem pojawił się myśliwiec TIE A ci wskoczyli na niego i wspólnie zabili pilota A następnie wyskoczyli z niego.Na niebie pojawiły się jeszcze inne myśliwce TIE i siały terror w Canto Bright ale w samą porę zjawili się Han Solo i Chewie w Sokole Millenium i zniszczyli wszystkie myśliwce TIE.Szturmowcy nie mieli wyboru musieli się wycofać.Ci co chcieli się wycofać zostali zabici przez Vadera.
-Niedobitki-powiedział.Sokół wylądował tuż obok nich A Luke i Vader weszli na jego pokład.Sokół Millenium odleciał z Canto Bight.Moff Galen dostał raport w sprawie akcji w Canto Bight.
-Wyślij patrole myśliwców TIE w różne punkty galaktyki i jeśli znajdą frachtowiec YT to niech go natychmiastowo zestrzelą-rozkazał komandorowi raportującemu.

Ojciec i syn.Gwiezdne wojny legendyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz