1. Car Crash / Larry

192 9 0
                                    

"Pane Stylesi!" Slyšel jsem sestru jak naléhavě volá. Na posteli jsem se vymrštil do sedu a ona otevřela dveře od pokoje. Chodil jsem sem vždycky spát o noční službu když mě zrovna nebylo potřeba.

"Uhm...co se děje Sandro?" Promnul jsem si oči.

"Vezou sem pana Louise Tomlinsona..." vyjekla udýchaně a moje srdce snad vynechalo úder nebo dva "Myslím že by jste to měl vědět"

"Dobře děkuju hned jdu" Rychle jsem vstal a oblékl si svůj plášť po té jsem ji následoval na pohotovost. Ona byla jediný která věděla o mém manželském vztahu s Louisem. Moc jsme se báli toho že nás lidé odsoudí nebo tak.

"Beru si ho!" Vyjekl jsem na záchranáře kteří už předávali desky jinému doktorovy.

"Ale to je můj pacient!" řekl zvýšeným hlasem.

"Dost prostě si ho beru já!" Vytrhl jsem mu desky z rukou.

"Jsi normální?"

"Harry?" Řekl tiše Louis

"Vy se znáte a ty ho chceš ošetřovat? Zbláznil jsi se?" Začal

"Prostě si ho beru" Vyjekl jsem

"Souhlasím s tím" přidala se ke mě Sandra

"Jsi jak malý umíněný dítě na písku Stylesi, ale uvědom si že tohle je realita a že bereš odpovědnost za všechno co tady děláš a ztrácíš čas touhle blbou debatou"

"Co na to říct? Mysli si svoje a mě dej mého pacienta" Otočil jsem se k němu zády a šel za Louisem

Záchranáři ho tedy odvezli ke mě do ordinace.

"Haz...já promiň..."

"Neomlouvej se spíš mi řekni co se stalo" Začali jsme se bavit když už tam nikdo nebyl. Já si zároveň dal stetoskop do uší a poslechl si jeho srdce a dýchání.

"Nejspíš mě přehlédlo auto na křižovatce a narazili jsme do sebe a tím jsem zničil naše auto.....a je mi to strašně líto"

"To nic není dobře? Musíme se nejprve ujistit že se tobě nic nestalo a pak budeme řešit to ostatní"

"A-ale zničil jsem to" začal vzlykat

"Říkám ti že se nic neděje...hlavní je aby jsi byl ty v pořádku" Odlepil jsem mu větší čtvercovou náplast z čela. "Potřebujete pomoct?" Přiřítila se udýchaná sestra.

"Jo rád bych...podejte mi......." začal jsem jmenovat všechno co budu potřebovat a zároveň jsem mu zkontroloval břicho.

"Tohle tě bolí?"

"Au! Ano to stačí už" chytil mě za ruce

"Tohle se mi nelíbí"

"Promiňte to šití chvíli odložíme...podáte mi tablet?" Vzal jsem si bílou sondu a na břicho mu dal nemalé množství gelu.

"Bolí tě to ještě někde?" ptal jsem se ho

"Asi ne"

"To rád slyším"

Párkrát jsem mu po břiše přejel sondou a hned jsem uviděl kde je problém. "Tohle se mi vůbec nelíbí"

"Co se dějě?"

"Budeme potřebovat na sál...máš vnitřní krvácení" Byl jsem strašně vystresovaný, ale nemohl jsem to na sobě dát znát. "Ještě prosím rentgen a CT" řekl jsem na sestru

"N-na sál?" Zvedl jeho modré oči a znovu začal vzlykat. To už do místnosti vešli sanitáři na které před malou chvilkou zavolala Sestra.

"Haz já se bojím"

"Bude to v pořádku" Rozhodl jsem se že s tím vším půjdu ven. "Neplakej zlatíčko" Otřel jsem mu slzy co mu stékali po tváři a věnoval mu nemalý polibek. Okamžitě jsem na nás cítil pohled od všech lidí co byly v místnosti. Znervózňovalo mě to, ale cítil jsem že to tak má teď být.

Louise to uklidnilo a to bylo to hlavní. Držel jsem ho za ruku celou dobu. Šli jsme i s kolečkovou postelí na které ležel on přes celou pohotovost.

Když usnul vydal jsem se zpět, Potřeboval jsem jen odnést nějaké věci do skříňky.

"Jste frajer ukázal jste jak jste silnej!" Zašeptala mi do ucha Sandra a já se jen usmál. "Ty kecko"

"Co to mělo bejt?!" Vyjekl na mě ten doktor co jsem mu předtím sebral Louise

"Co co mělo bejt?"

"Přijdeš si sem sebereš mi pacienta a pak se s ním ještě líbáš v ordinaci?"

"A co? Láska je láska" Mírně jsem se usmál a pokračoval si rychle dál svou cestou. Když jsem to všechno vyřídil tak jsem se vrátil na sál. Operace už byla v plném proudu.

Rychle jsem si stáhl vlasy do drdolu a nasadil si roušku. Pak Ochrannou síťku přes vlasy a šel si umýt ruce. Tohle bude ještě dlouhá noc.

--------
"Haz?" Slyšel jsem tak povědomý hlas a to mě probudilo. "Lou, zlato jsi vzhůru" Šťastně jsem se usmál a pohladil ho po hřbetu ruky

On se taktéž usmál a mírně si poposedl "Opatrně pozor na stehy"

Jemně jsem ho obejmul a věděl že už bude vše v pořádku.





Oficiálně zahajuji knížku jednodílovek! Pokud má někdo nějaké přání tak ho napište do komentáře nebo mě do dm....Ne nic závažného prosím xdd však víte.

A pokud by tady byl někdo šikovný a udělal mi cover tak budu moc ráda :D

One Direction medical / one shotKde žijí příběhy. Začni objevovat