1

18 2 0
                                    


Konferansın son konuşmasını yapıyordum.

Ellerini tutarak konuştum.

"...Ve hiç beklemediğiniz insanlar beklemediğiniz anlarda karşınıza çıkabilir, umudunuzu kaybetmeyin"

Tüm salondan büyük bir alkış kopmuştu.

Gözlerimin içine bakıp gülümsedi.

"Tebrikler Bayan Park Chaeyoung"

×××

5 yıl önce

Chaeyoung ayakkabilarini giyip aceleyle evden çıktı.

Bilinmeyen numara: paramı çabuk getir yoksa almaya adamlarimla almaya geliriz

Üniversitesi icin çalıştığı barda tanıştığı adamlardan aldığı bir miktar odunc
parayı geri odeyemeyen Chaeyoung, son çare olarak kendini bankada bulmuştu. Kredi çekmekten başka çaresi kalmamıştı.

Koşar adımlarla bankaya vardığında gördüğü uzun kuyrukla yüzü düştü. Çok zamanı olmadığını bildiği için önündeki beyfendiyi dürttü.

"Şey bayım işim kısa sürecek, zamanım yok da acaba önünüze ge-"

"Hayır"

Adamın bu kadar net olmasına sinir olmuştu, cümlesini tamamlamasına bile izin vermemişti.

Sinirle yeniden adama döndü Chaeyoung

"Seninle saygılı konuşmayacağım, kaç yaşındasın? Sanırım aynı yaştayız."

"Emin misin? Ben üniversite okuyorum."

"Ben de üniversite okuyorum bir kaç gün sonra okulum açılacak, anlastigimiza göre önüne geçebilir miyim?"

"Hımm bir dusuneyim"

"Ama işim acil"

"Istemiyorum ne yapsak"

Chaeyoung sinirle önüne döndüğünde yaşıt olduğu delikanlıyı incelemeye başladı.kesinlikle kaba biri olsada yakışıklı olduğu soylenebilirdi.Pembe saçları onu zarif göstermişti. Kiyafetlerinden zengin olduğu anlaşılıyordu. Bu oğlanla arasında anlayamadığı bir yakınlık sezmişti. Sanki biryerlerden tanidikti, ama ne yaparsa yapsin Rosé kim olduğunu hatirlayamamisti.

"Merhaba hamfendi, iki dakika bu kasayı tutabilir misiniz? Işim uzun sürmeyecek"

Aslında yapmayı hiç istemese de banka calisanina yardım etmeyi kabul etmişti Chaeyoung.

"Tabiki"

"Teşekkür ederim"

Banka calisaninin kasadan altın ve para alip başka kasalara koymasını izleyen Chaeyoung kapıda beliren adamları görmesiyle ani bir hareketle elindeki kasayla bankadan çıkıp koşmaya başladı. Adamların onu 10 saniye sonra fark etmesi işine yaramıştı.
Bankada bulunan pembe saçlı çocuk dahil herkes  olanları izliyordu. Chaeyoung'a tutması için kasayı veren banka çalışanı ise çaresizce polise durumu anlatıyordu.

Ne garip bir gün diye geçirdi içinden pembe saçlı çocuk.

×××

"Jennie çok kötü birşey yaptım ben, başım belada çok korkuyorum"

"Sakin ol chae herşeyi anlat, odama çıkalım"

Chaeyoung elinde kasayla bankadan çıktığını 10 dakika koştuktan sonra fark etmişti. Ne yapacağını bilmediği için tek arkadaşı olan Jennie'ye gitmeye karar vermişti.

Promise💫PJM×PCYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin