3

12 2 0
                                    

"Evet gençler testler için hazır mısınız?" Bugün test yaptıracaktık. Güya böyle özellikler öğreniliyormuş. Olsaydı fark ederdik zaten. Zaten o bunak adam ne söylediysek yaptıklarını inkar etmiş, yetkililerden kurtulmayı başarmıştı. Seungmin mi? O psikolojik olarak çok kötü. Arkadaşlar gitmesini söylese de kalmayı tercih etmişti. 

Biri daha bizle ilgileniyordu. Adının kısaca Chaeyoung olduğunu söylemişti. Tatlı biriydi. Testlere de onunla gelmiştik. Seungmin dışında hepimiz buradaydık. O zaten kendininkini biliyordu.

MR'a benzeyen bir alet vardı, ve benim klostrofobim vardı! Onun içine girmem imkansıza yakın bir şeydi. İlk önce Chan hyung girmek istemişti, duyduğuma göre 45 dakika kalınıyormuş. Ne!? Asla duramazdım. Chaeyoung'a söylediğimde kendisinin karar veremeyeceğini söyleyip kendinden yetkili biri bulmaya gitmişti. O arada Minho hyung da girmişti. Onların ki bittikten sonra Jisung ve Hyunjin girmişti. Onların ki de bittiğinde Jeongin ve Changbin girmiş sadece ben kalmıştım. Chaeyoung ise hala gelmemişti. Yeterince korkuyorken onun gelmemesi beni daha çok strese sokmuştu ki Chaeyoung'un sesi ile irkildim.

"Maalesef Felix senin de girmen gerek, ne kadar söylediysem de dinlemediler. Üzgünüm." Onun bir suçu yoktu ama ben ölebilirdim. Mecazi değil gerçek. Canavarla savaşabilirdim, dünyayı kurtarabilirdim ama o makine.. Asla giremezdim. "Ya Chae gerçekten girmesem olmuyor mu? Ben gücümü sonradan kendim öğnerir-"

"LEE FELİX! HEMEN O MR'A GİRİN LÜTFEN! YOKSA TAKIMDAN ATILIRSIZNIZ!" Minho hemen önüme atlamıştı. "Affedersiniz bayım? Biz hepimiz burada esasında gönüllü olarak geldik? Sizin kimseyi buradan atmaya hakkınız yok."

"Öyle Lee Minho ama buraya gelirken her şeyi yapacağına dair bir kontrat imzaladınız." Ah o imza... Sekizimizin de tamamen aklından çıkmıştı tabi ki. O alete girmekten başka şansım yoktu. "Peki." Deyip alete yaklaştım. İçine oturduğumda korku hafiften başlamıştı. Tamamen içine girdiğim de gerçekten bayılacak gibi hissediyordum. 45 dakikaya ölüp ölüp dirileceğimden emindim. Tam alet kapanacakken Chan yanıma geldi. "Korkma Felix bir şey olursa biz müdahale edeceğiz. Başka şeyler düşünmeye çalış olur mu?" Onayladım ve alet kapandı. Vücudumun ısındığını hissedebiliyordum. Fazla sıcak olmuştu gerçekten. 

Biraz hayal kurmayı denedim, yapabildiğim en verimli şey buydu zaten. Genellikle hayallerim beni iyi tutar eğer korkuyorsam güzel bir şey düşünüp o anı yok edebiliyordum. Gerçekten güzel bir özellik. 

Yine denedim, ve evet korku daha aza inmişti ama bu titrememe engel değildi. Daha 10 dakika geçmiş olması beni yeterince şoka uğratmış olmasının yanında nefes alamadığımı hissediyordum. Bağırmayı denedim fakat sesimi dışarı çıkaramıyordum. Burada bir kamera olması gerekmez miydi! 

"B-ben nefes a-alamıyorum! Lü-lütfen bakın buraya!" Makinenin açılmasını beklerken içerisini daha yoğun bir hava kapladı. Tek yapabildiğim ölmeyi beklemek olacaktı. 

Seungmin;

Yeterince sıkılmış bir şekilde hava almaya çıktım. O sapık adamın beni kullanmasına izin vermeyecektim. Gücümü onda kullanabilirdim. Geçen sefer de kullanmayı akıl etseydim bunlar yaşanmazdı zaten. 

Dışarı çıktığımda pek insan göremedim bu yüzden diğerlerinin yanına gitmek için yönümü ters yöne çevirdim. 

Giderken o sapık adamla karşılaşacağımı biliyordum bu yüzden adımlarımı hızlandırdım. Ama yakalanmıştım bile. "Kim Seungmin!"

Arkamı dönmeden koşmaya başlayınca beni kolumdan tutması bir oldu. "Bana dokunursan gücümü üzerinde kullanmaktan çekinmem."

"Denemeni isterim güzelim. Neden seni bu kadar sevdiğimi anlatmamı ister misin?"

İğrenerek yüzüne baktığımda anlatmaya başlamıştı bile. "Fiziğin mükemmel, çok yakışıklısın ve gücün bende geçersiz."

"Nasıl geçersiz?" 

"Hala anlamadın mı güzelim? Senin gücün bu ülkede sadece 10 kişide var bende buna bir ilaç tedavisi uygulayarak kendimi geliştirdim. Eğer gücünü bende kullanırsan gücün vücudundan bana geçer."

"Nasıl yani?"

"Duydun işte. Şimdi gerçekten denemek ister misin? He bu arada benimle odama gelmezsen Lee Felix ölecek." O kadar rahatlıkla söylediği şeyi anlamam 5 dakikamı almıştı.

"Ne demek ölecek! Ne yaptınız ona!"

"Bir şey değil sadece klostrofobisinden yararlanıyoruz o kadar. Karar senin."

Şimdi cidden sıçmıştım.

___

Eheheh kaos yapıp sizi ortada bırakan mükemmel bir yazarınız var.


















Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝘕𝘰𝘪𝘴𝘺-𝗦𝘁𝗿𝗮𝘆 𝗞𝗶𝗱𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin