Güzelce kahvaltımı yaptım.Çok kiloluyum 40 kiloyum çok şişkoyum yiağ boyumda 1.37 yiağ
Annemi pis sucuklu ağzımla öperek masadan kalktım.Elimi yıkayıp diş diş fırçalamama gerek yoktu.Ağzım her zaman çilek kokardı.
Babam hadi pirensesim ilk gününe ben bırakıyım seni dedi.
Hemen karşı çıktım babam zaten çok yoruluyordu birde ben yorayım istemedim.Babam benide okula bırakırsa çok yorulurdu!
"Hayır baba ben kendim giderim zaten çok yoruluyosun" dedim.Babam anında karşı çıktı.
"Hayır Çorbagül okulunun ilk günü ve ben bırakmak istiyorum hem babalara birşey olmaz" dedi gülerek herkes babamın bu söylediğine gülerken 4 yaşındaki kardeşim işkenbenur ağlarak yanımıza geldi.
Annem koşarak "ne oldu annem kuşum" dedi
İşkenbenur:anni abim beni balkondan aşağıya attıı bebeğimin gözüne yaprak gelmiş" diyerek ağlamaya devam etti.
Ah benim hayta bir o kadarda yakışıklı olan abim!
Babam"ben gösteririm o eşek sıpasına ne demek benim kızımın bebeğinin gözüne yaprak gelmiş" dedi sinirle
Annem,babamı tuttu
"Hayatım sen Çorbagül'ü okula bırak ilk günden geç kalmayın dedi
Yiağ anniş yiağ ne güzel unutmuştu babam o lanet okula gidicektim
Babam bunu hatırlayıp hemen ceketini giydi,bende pembe ayakkabılarımı giydim Ve evden çıktık.
Aceleyle arabaya bindik zaten yeterince vakit kaybetmiştik.Hemen teybi açıp ordanda meg-papatya şarkısını açtım.Ve telefonumu alıp duygusal CemCel yazışmaları izlemeye başladım.
Ağlıyordum Cemre'ye bunu nasıl yapardı? Sonuna kadar CemCelciydim Ceren ölsündü
Babam bana bakıp "niye ağlıyosun" dedi.
"Baba Cellat Cemreyi aldatmış"dedim ağlayarak
"Cemre mi? Hani şu maviş çıtır mı?"dedi babam
Babam Cemre'ye aşıktı ben ne kadar o Cellat'a aşık desemde dinlemezdi.Cemre'nin yayınlarına gidip evlenme teklifi edip bir sürü hediye atardı bende annemle babamın arası bozulmasın diye anneme söylemezdim.
Ağlayarak "hıhı"dedim babam derin düşüncelere dalıp gülümsedi.
20 dakikalık yolculuğun ardından yeni okuluma gelmiştik ne kadar kolej'e gitmek istemesemde babam eve yakın olduğu için beni o okula yazdırmıştı.
Babamın harika arabasından babamla birlikte indik babam kafamı öperek "yeni okulun hayırlı olsun piremsesim" dedi.Gülümseyerek babama baktım
Ve birlikte yeni okuluma girdik.
*BÖLÜM SONU*
Bu bölümünde harika olduğunun farkındayım
Bu bölüm"yıldız Tozu" karilarima ithaf edilmiştir.
Siz siz olun oy vermeden okuyan şıllıklardan olmayın.
Oy sınırı:15
Yorum sınırı:50
(Neden sınır koydum bilmiyorum)Bu arada cemcel editini izlemedim sadece bir tahmindi
Bir daha ki bölüme görüşmek üzere muah<3
Abisine isimi bulamadım isim önerisi yazabilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yEnİ oKuLuMuN aŞkİtOsUuu+89
Romanceo gün okulda görmüştüm onu bir bakışıyla yakmıştı beni! SEN BENİMSİN ÇORBAGÜL NAMUSLUMASUM! SENDE BENİMSİN O ZAMAN ŞERAFETTİNCAN ABUZZİTTİN TERSBAKANLI! "En Büyük Aşk Bizimki" dedi gözlerimin içine bakarak "Hayır ben öDeCsfCeYe ihanet edemem en büyü...