32 #Bu Dudaklar Sadece Bana Ait

245 25 20
                                    

Medya

Ezhel bul beni👍

Taehyungtan

Jisooyla neredeyse beş dakikadır yerde birbirimize sarılıyorduk. O ağlayınca kendimi çok kötü hissediyordum.

Jisooya her gün dahada çok bağlanıyorum. Bu beni zor bir duruma düşünüyordu. Ondan kendimi uzaklaştırmak istiyorum ama olmuyor. Ellerimide sinirden duvara vura vura kanatmıştım.

"Jisoo hadi güzelim kalkalım."

"Jisoo."

Jisooya baktığımda gözleri kapalıydı. Nabzını kontrol ettiğimde stabildi. Uyumuştu aslında bir bakımı iyi olmuştu. Burada korkmaktansa, onu niye karanlık bu kadar korkutuyor ki?

Jisooyu kucağıma aldım izleyicilerin orurduğu koltuklardan ikisine yardım başınıda görüşüme yasladım. Aslında anahtarı arasam iyi olurdu ama aydınlıkta bulamamıştım karanlıkta hiç bulamazdım.

Telefonumu çıkardım. Şarjı üçtü ama birini aramam için yeterdi. Jungkooku aradım ama açmadı. Bir daha denedim yine açmadı, Namjoonu arayacaktım ki beni aradı hemen açtım.

Jungkook" Abi ben ev partisine geldim şu yan sınıftaki Baek varya onunkini yani sonra araşırız bye bye."

"Dur Jungk-"

Salak bu çocuk ya boşuna vaktimi harcadı. Namjoonu arayacaktım korktuğum şey başıma geldi şarj bitti.

Acaba Jisoodan arasam sıkıntı olur muydu? Ama şifresi vardı büyük ihtimalle yinede şansımı denemelisin. Yan taraftaki çantasından uzun uğraşlar sonucu buldum ama telefon kilidini bırak telefon açılmıyordu bile işte şimdi bittik. Tek çare hocayı beklemek.

Jisoonun saçlarını okşuyordum. Kokusu...kiraz gibiydi. Benim Jisoom... çok güzeldi ama ona hiç bir zaman böyle hitap edemeyeceğim sanırım.

Jisoo yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı. Sanırım onu uyandırdım. Elleriyle beni itti bir anda şaşırmış olmalıydı.

Jisoo" Ben uyumuşum özür dilerim."

Hala endişe korku vardı yüzünde. Ellerini tuttum, bana bakıyordu bir şey dememi bekliyordu. Ellerimi yanaklarına çıkardım. Yüzündeki şaşkınlık zaman geçtikçe dahada büyüyordu.

"Jimini boşuna üzme."

Jisoo" N-ne alaka şimdi bu böyle?"

"Sen Jimini sevmiyorsun güzelim. Tamam belki ona karşı ilgin vardır, belkide ona değer veriyorsun ama fazlası değil."

Jisoo yanağındaki ellerimi itti.

Jisoo" Sen nereden çıkardın bunu. Hem sanane."

"Sinirlenince çok tatlı oluyorsun."

Jisoo" Bak Taehyung tamam teşekkürler bana yardımcı oldun ama hayatıma burnunu sokma."

"Hayatın... senin hayatın benim Jisoo."

Jisoo" Ya bu özgüven nereden geliyor sana. Niye sen benim hayatım olacakmışsın?"

"Çünkü sen beni seviyorsun."

Jisoo bir anda ayağa kalktı. Ve bana tokat attı. Bana vuruyordu. Niye bu kadar sinirlendiyse? Artık yeterdi ellerini tutunca sendeledi ve üzerime düştü. Şu an koltuğun üzerinde ben benim üzerindede Jisoo duruyordu.

"Ne yapıyorsun?"

Jisoo" Bilmiyorum."

"Hayyy sabır."

Jisoo" Sende beni tutmasaydın ve o lafı söylemeseydin."

"Doğruları söyledim."

Jisoo" Bırak beni kalkacağım"

"Jisoo senin tutmuyorum sen kalkmıyorsun üstümden."

Jisoo" He... pardon kalktım üstünden OLDU MU?"

" Üzerimden sen kalkmak istedin. Şimdi niye bağırıyorsun?"

Bende kalktım ve Jisoonun karşısına geçtim.

Jisoo" Korkuyorum kafamı dağıtmaya çalışıyorum."

"Keşke sadece kafan dağınık olsa."

Jisoo" Ne diyorsun sen yine?"

"Sen beni seviyorsun Jisoo. Sadece korkuyorsun bana güvenmekten. Sehunla yaşadıklarını benimlede yaşayacağından korkuyorsun bilmiyor muyum sanıyorsun? Ben sevdiğim kızı ya da sevgilimi asla aldatmam. O kadarda düşmedim. Artık mantığını çalıştır ve Jimini iyi beni kötü rolüne sokma."

Jisoo" Evet korkuyorum. Çünkü bana o hissiyatı veriyorsun. Jimin hep beni korudu, kolladı, savundu. Zor zamanlarımda yanımdaydı. Peki o zor zamanları kim yarattı...sen bu yüzden bana burada ahkam kesemezsin."

Çok sinirlenmiştim, arkamı döndüm ve olabildiğince uzak bi yere gidecektimki Jisoonun sesi tekrar önüme dönmemi sağladı.

Jisoo" Ama ben sana güvenmemeyi beni mezara götürdüğün gün çöpe attım Taehyung. Annenin yanında o kadar masumdunki, senin gökyüzüne inen bir melek sandım. Sana yakınlaşmak istedim ama sen kendini geri çektin ya da hayatımdan çıkmaya çalıştın. Bende senden ümidimi kestim, doğru olduğunu düşündüğüm yollara gittim."

"Bana aşık mısın?"

Jisoo"Bilmiyorum. Seni biriyle görünce kalbim acıyor, bana kötü davrandığında, önemsememezlikten geldiğinde. Sana aşık mıyım anlayamıyorum. Ama bir şekilde anlayabilirim."

"Nası-"

Jisoo ellerini boynuma doladı kendini benimle yapıştırdı ve parmak ucuna çıkıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

Belki ilkin değil ama senin son aşkın olacağım. Bu dudaklar sadece bana ait.

İki üç gün yb atamayacağım üzgünüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İki üç gün yb atamayacağım üzgünüm. Bende bu yüzden oy sınırı arttırdım. Görüşmek üzere🥺

Oy sınırı=10

Vsoo ile kalın💜🍒
Kiraz vsoocular bilir böyle etkileşimleri severim😏

What Does Love Mean~VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin