Mary Saotome x reader

91 3 0
                                    


A folyosón állok. Érzem ahogyan a szememből hullanak a könycseppek a földre. Megtörlöm a szememet és felmegyek az iskola diák tanácsáihoz.
Már nyîtnék be az ajtón amikor egy szőke hajú lány megfogja a kezemet.

-Mit keresel a diák tanácsnál?!

A szemébe nézek és látom,hogy vörösek a szemei. Ránézek az egyenruhájára és látom a kártyát amit a kis kedvencek hordanak.

Hirtelen neki lök a falnak. Pár másodpercig a szemembe néz,aztán elenged.

-Tudod milyen veszélyesek! Mit akartál tőlük?

Elnézek, hogy ne lásson sîrni.

-Te is kis kedvenc lettél. Ugye?

Hátrébb lépek és bólogatok. Meg akarok szólalni de egy hang se jön ki belőlem.

A lány megfogja a kezemet és le visz a lépcsőn.

- Itsukival játszottál ugye?- néz rá az ujjaimra amik véresek.

-I-igen.

A lány újra a kezemet fogja meg.

-Ebben a suliban senki sem normális!-szólal meg.

Láttam már párszor ezt a lányt. Ha jól emlékszem a neve Mary. Tudom, hogy sokszor nyert és neki is volt házi kedvence.

-Te ki ellen jatszottál? -mondom el csukló hangon.

Elengedi a kezemet és a földre néz.

-Yumeko Yabami.

Yumeko Yabami? Ő talán az új lány? Vagy már régóta itt van?

-Értem.

Megfordulok és ki megyek az iskola ajtaján.
Másnap reggel már rajtam is rajta van a kis kedvencek közé tartozó lánc. Belépek az osztályterembe. A padomhoz indulnák amikor meglátom,hogy teli van írásokkal. Gyorsan oda rohanok az asztalomra és olvasni kezdem az írásokat.
"Vesztes,Szerencsétlen, Kisállat" és hasonló írásokat írtak rá.

Körbe nézek az osztályban de csak azt látom,hogy az egész osztály engem néz és sértő szavakat mondanak.

Próbálom visszatartani a könnyeimet. De csak a sértő hangokat és a nevetéseket látok. Hirtelen Mary meg fogja a kezemet és ki kisér a folyosóra.

- Jól vagy? -kérdezi aggódva a lány.

Elveszem a kezemet és mérgesen a lányra nézek.

-Miért vagy ilyen kedves velem?!

A lány meg lepetten néz rám. Nem számított rá, hogy rá kiabáljak.

-Tudom,hogy bántál a többiekkel még egy héttel ezelőtt. Suzuival is úgy bántál mint egy kutyával. Semmi okom nincs benned megbîzni!

A lány még mindig ugyanazzal a tekintettel néz rám. Hîrtelen mosolyogni kezd.

-Egyáltalán nem akarnálak úgy kezelni,mint Suzuit. Mivel most nem is tudnálak,mivel én is kis kedvenc lettem! És arra gondoltam,hogy össze dolgozhatnánk.

-Huh? De csak tegnap találkoztunk!

Megfogja Mary a kezemet és a szemembe néz.

-[Név] mi ketten mindenre képesek lennénk!

Sziasztok!
Remélem tetszett ez a Oneshout is. Természetesen ennek is lesz még folytatása.

Szép napot!<3

Ezt így ide teszem nektek nézni :3

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ezt így ide teszem nektek nézni :3

✨ANIME ONE SHOTS ✨           (Kérések Zárva)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ