Zanim transportowiec wyszedł z nadprzestrzeni Han powiadomił Luke'a i Vadera o tym,że za moment odwiedzą Naboo.
-Musimy uratować w końcu rebeliantów nieważne co-powiedział Han i po wyjściu z nadprzestrzeni leciał w stronę Naboo.Będąc w powietrzu zauważyli,że rebelianci jeszcze bronią się przed szturmowcami lecz więcej nie wytrzymają.Han otworzył właz od transportowca A Vader trzymając miecz świetlny wyskoczył i spadł na szturmowca zabijając go.Transportowiec z Hanem i Luke'em wylądował i Ci wyszli z mieczami świetlnymi.Liczebność szturmowców na Naboo zaczęła gwałtownie spadać.Rebelianci,którzy jeszcze żyli byli szczęśliwi z pomocy Luke'a Vadera i Hana.Wiedzieli,że dzięki nim zyskają przewagę bojową.
-Nic tu po nas poddajmy się-krzyknął dowódca tego oddziału szturmowców.Po wybiciu wszystkich szturmowców Luke,Vader i Han zaczęli rozmowy z rebeliantami.Han zaproponował:proponuję abyśmy obmyślili plan ataku na drugą gwiazdę śmierci.Rebelianci nie chcieli ryzykować i odmówili kombinowania z jakimikolwiek planami.Na Naboo przyleciały nagle imperialne transportowce A z nich wyszli szarżujący szturmowcy.
-Bronić bazy!-krzyknął rebeliant i wkrótce cała flota ustawiła się na pozycje bojowe.Rozpoczęła napieranie na szturmowców.Niektórzy szturmowcy zginęli ale niektórzy uciekli z powrotem do transportowców.Rebelianci mieli niesamowitą przewagę przez co szturmowcy powoli uciekali z Naboo.Miecze świetlne przecinały imperialnych jednego po drugim.Wkrótce na Naboo nie pozostał żaden szturmowiec.Rebelia wygrała ale to nie był koniec ich zmagań.Han Solo ponownie zaproponował Rebelii atak na drugą gwiazdę śmierci.
- Nie mamy wystarczająco dużo sprzętu więc atak na ich nową stację bojową to pułapka i misja samobójcza-stwierdził Admirał Ackbar.Nagle na niebie pojawił się Slave I.Han widząc to powiedział:mam bardzo złe przeczucia.Slave I wylądował w hangarze bazy Rebelii.Z niego wyszedł Boba Fett mówiąc:Han Solo,mimo wszystkich naszych sporów tym razem musisz mi pomóc chodzi o następcę Jabby i kłopoty z nim.Han wiedział,że to coś poważnego więc nadal będąc nieufny wsiadł wraz z Bobą Fettem na pokład Slave I którym później odleciał w nieznane.
-Czyli jak widać pozostało nas tylko dwóch A ja nadal chcę zniszczyć drugą gwiazdę śmierci i to całe imperium w cholerę-wkurzony Luke wyjaśnił ojcu swoje dalsze plany i wsiadł do X-winga co również zrobił Vader mówiąc:nie zostawię Cię z tym samego wspólnie się tym zajmiemy Ty i ja.Luke tłumaczył Vaderowi jak sterować X-wingiem co ten doskonale wiedział.
-Ja swojego czasu byłem najlepszym pilotem w galaktyce dlatego idealnie wiem jak obsługiwać się z X-wingiem czy jakimś innym statkiem bojowym-zawiadomił.Obaj wylecieli z Naboo A admirał Ackbar sądził,że Ci powołują się na nieuchronną klęskę.Moff Galen dowiedział się o sytuacji na Naboo i o dwóch X-wingach zbliżających się w ich stronę.Szykował się do tego starcia bardzo mocno.
CZYTASZ
Ojciec i syn.Gwiezdne wojny legendy
Ficção CientíficaLuke Skywalker na Bespinie postanawia przyłączyć do Dartha Vadera.W ten sposób rozpoczyna się największa przygoda Luke'a i Vadera.