Arkadaşlar başlık ismi bulamıyprum...
*********
-Göktuğ-
"Seni seviyorum ey-" sözümü kesen şey yüüzme inen sert yumruktu
"Ah!" diye inledim çağan hemen yanıma geldi ve önüme geçip eymeni durdurdu yoksa hepimiz biliyordikki beni komalık edicekti.
"Çekil çağan! Kardeşimiz dediğimiz herkes ibne çıkıyor! Çık önümden!" diye bağırdı eymen.
"Çağan" dedim hissiz bir şekilde.
"Göktuğ tuvalete git ve kendini kilitle! Ben eymeni tutuyorum" kolundan tuttum ve geri çektim onu bana şaşkın ve ne yapacağımı merak ederek bakıyordu, onu eymenin karşısından çektimve eymenin karşısına geçtim.
"Çok sert olmadan döv ama burnuma vurma tamammı burnumu seviyorum." dedin sakince eymen bana şok la bakıyordu kolumdan tuttu ve odasına yol aldı çağan arkamızdan geliyordu.
"Dur eymen dövme, dur bak!" gibi şeyler söylüyordu. Eymen arkasını döndü ve kaana döndü.
"Kardeşim, çağanı al ve götür ben size haber vereceğim." deyince içimi korku kapladı son yolculuğuma uğurlanacaktım sanırım.
"Hayır! Öldürecek onu kaan! Bırak beni" diye hayıflanıyordu çağan eymen gözlerini devirdi ve bana döndü ben korkuyla ona bakıyordum o ise ruhsuz bir şekilde çapanla kaanın çıkmasını bekliyordu.
"Göktuğ! Dayan geleceğim! Korkma sakın." gibi şeyler söylemeye devam etti çağan ama diblemedim kapı kapandıktan sonra eymen bana döndü ve gözlerime baktı.
"B-bana napıcaksın?" diye sordum ürkerek bakışlarını çevirdi ve odasına sürükledi odasına girince kapıyı kapadı ve kilitledi! Şimdi daha çok korkuyordum! Hızlı hızlı nefesler alırken bana döndü ve tişörtünü çıkardı eymen!
"Hayır.." dedim korkarak bana zararmı vericekti. Bana yaklaştı ve tişörtümü çıkardı kalpim çok hızkı atıyordu çok korkuyordum!
"E-eymen..?" dedim soru sorar gibi dibime girdi ve bir elini dizimin altına diğerini sırtıma koyup kucağına aldı beni, sırtım soğuk yatakla buluşunca ayaklarımı kendimw çektim kendimi korumak için. Eymen yatağın dşyer tarafına geçti ve yorganın altına girdi benide yorganın altına alıp sarıldı ve konuşmaya başladı.
"Annelerimiz çocukluktan beri arkadanmış biliyorsun, ve bizde kardeş gibi büyüdü-" sözünü kestim
"Hiç bir zaman seni kardeşim olarak görmedim eymen.." dedim korkarak şuan cidden korkuyordum bu korkum anlamsızdı o bana zarar vermezdi ama? Ya verirse?
"Her neyse... Göktuğ" dedi elini belime atarak bana doru döndü bende ona döndüm.
"Efendim." dedim sakince bana baktı gözlerinde anlam veremediğim bir duygu vardı.
"Demin sana vurduğum için özğr dilerim, sadece.... Bunu kimseye söyleyemem bir süre aramızda kalmalı." dedi neyden bahsediyordu?
"Ney aramızda kalmalı?" dedim kaşlarımı çatarak, belimdeki elini sıkılaştırdı ve kendini bana yasladı. Kalbim göğüs kafesimden çıkacak gibiydi.
"Bunu" dedi ve yavaş yavaş dudaklarıma yaklaştı hemen geri çekildim beni öpmesine izin veremezdim! Ben onun oyuncağı değildim!
************
Kısa kısa atıyorum bu bölümü yanlışlıkla kalın harfle yazmışım ama olsun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙺𝙰𝚁𝙳𝙴𝚂̧ ~𝙶𝚊𝚢
Random" Kaan! Nereye götürüyorsun beni?" derin bir nefes aldı. " Kes sesini! " dedi sustum.. . . . Eşcinsel konulu bir kitaptır