0.6

567 82 55
                                    

💘

Hızla arkamı dönerek sesin sahibine baktım.  Bunun burada ne işi vardı? Biraz korkmuş gibiydi.

Korktun mu?

Gözlerin- zihnimden çık Felix .

"Sen nasıl böyle bir şey yapabildin?"

"Senin burada ne işin var ?"

Kadından kalan küllerin yanına giderek onları incelemeye başlamıştı.

"Ben seni merak ettim sadece. İyi görünmüyordun ."

Gayet iyiydim. Sadece sinirliydim o an . Şu an da sinirliydim . Fazlasıyla.  Karina sakinleşmeme yardımcı olmasaydı gücümü kontrol edemeyebilirdim bile. Ki bu en korktuğum şeydi.

"Beni gördün . Iyiyim . Şimdi git."

"Burada seni izlemek daha cazip geliyor."

Sana zarar verebilirim.

Bir şey olmaz . Zihnimden çık.

Sırf böyle dediğin için her saniye zihninde olacağım. 

Onunla uğraşmak sinirimi biraz yatıştırsa da
önüme getirilen adam tekrar tepemin atmasına sebep oluyordu. Hyunjin'e bakıp önümdeki adama döndüm.

Özür dilerim

Içimdeki güç tekrar tüm bedenimde gezinip iyice hızlandığında rüzgar tekrar etrafımızı sarmıştı. Bu sefer daha yoğundu her şey. Elimi kaldırdığımda aynı şeyler kendini tekrar ederken adamın son sözleri zihnimde yankılanmıştı .

Katilsin Prens Lee

Değilim!

Delirmiş gibi adamın külleriyle konuşuyordum. 

"Tanrım bu muhteşem."

"Delirdin mi bunun nesi muhteşem?! Birilerini katletmenin nesi muhteşem?!"

Hyunjin çıkışmama biraz şaşırmış gibi olsa da bilindik yüz ifadesi yerini koruyordu.

"O anlamda dememiştim. Sen de biliyorsun."

"Karina bu kadar yeter bir saat doldu. "

Onları arkamda bırakarak mahzeni terk ettim. Neden bu kaar agresiftim bilmiyordum. Belki Karina'dan yardım istemek iyi olabilirdi. Odama giderek dünden beri üstümde olan kıyafetleri değiştirdim. Berbat hissediyordum ama buna alışmalıydım. Daha çok kişi öldürecektim.

Kapı tıklatıldığında son kez aynadan kendime bakıp dışarı çıktım.

"Ah şey efendim konularımız gelmiş toplantı salonundalar."

"Sağ ol Mia ."

Merdivenlerden aşağı inerek toplantı salonuna girdim.  Bizimkilerle birlikte yedi kişi beni bekliyorlardı. Onlara selam vererek yerime oturdum.

"Merhaba Prens Lee ben Choi Yeonjin . Şeytan soyundan ."

Zaten hepsinin adını öğrenmiştim ama dinlemeye devam ettim.

"Ben de Choi Soobin. Melek soyundan."

"Kim Seungmin . Melek soyundanım. "

"Biliyorsunuz zaten ama Lee Minho. Şeytan soyundanım. "

Pink Ribbon | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin