Y/N: your name (adınız)
Temel: Harry ile 1 yildir sevgilisiniz ve hikayemiz yıl dönümünüzde geçiyor. Hala 1D var :")
Not: Harry ve Louis shipleyen biri olarak yazmasi zor olan bir kurguydu PAPZHALAHZLAJLS
keyifli okumalar..
------------------------------------------------------------
"Harry...HARRY..HARRY STYLES!" bağırarak sevgilinizin evini turluyordunuz. Amaciniz evi gezmek degildi tabii ki, sadece sevgilinizi birlikte geçireceğiniz ilk yıl dönümünüzde bulmaya çalışıyordunuz.
"Harry, yemin ederim sinirden patlamak üzereyim. Cabuk ortaya ciksan iyi edersin."
Harry'yi gercekten cok seviyordunuz ve onun sizi boyle bir günde tek birakmayacagina emindiniz.
Kasinizi catarak telefonunuzu elinize aldiniz. Son aramalara girip Harry'i tekrar aramak istiyordunuz ancak telefonunuzun ekranına bakinca kasiniz daha da catildi.
Sevgilinizin müzik grubundan yakin arkadaslari sosyal medyada yeni bir fotograf paylasmislardi ve fotografta evinize birkaç kilometre uzaklıktaki tepede duruyorlardi. Fotografi görür görmez kuşkuyla evden ciktiniz, bir yandan harry'nin sizi satmayacagina emin gibiydiniz ancak icinize kurt dusmustu bir kere. Harry sabah evden işleri oldugunu soyleyerek cikmisti ve üzerinde paylasilan fotograftakileri giyiyordu.
Hizla tepeye vardiniz. Etrafta kimse gozukmuyordu. Arabanizdan inip agaclarin arasında fotografin cekildigi yeri aramaya başladınız. Sonunda bulmustunuz ama etrafta kimse yoktu. Üzgün bir şekilde tekrar Harry'yi aramak icin telefonunuzu actiniz, derken etraf harry'nin zil sesiyle doldu. birkac metre arkanizdan harry'nin sesi duyuldu: "kahretsin bunun olmamasi gerekiyordu, ah selam sevgilim"
Harry elinde gitarı ve piknik sepetiyle bir kayanin arkasindan masumca gulumsuyordu. Bu hoşunuza gitsede diğer herkes nerede diye sordunuz. Harry o fotografi daha önce çektiğinden ve son bir aydır bugünü planladiklarindan bahsetti. Siz gülmemek icin dudaginizi isirirken elini size uzattı:
"Sizinle piknik yapma serefine erisebilir miyim leydim?"
Siritarak "Hayir "dediniz. Harry'nin suratı anında düştü. Daha fazla dayanamayarak bir kahkaha patlattiniz. "Tabii ki" dediniz ve harry'ye sarildiniz. Harry gülümseyerek sizi etrafinizda döndürdü ve " Henüz birinci yılımızı tamamladik sevgilim ama seninle yaslanacagim bunu biliyorsun değil mi?" dedi.
Son<3
AAAAA AGALAR NASILSINIZZ!!!! BEN BU BOLUMU SEVDIM UMARIM SIZDE SEVMISSINIZDIR, HATALARIM VARSA AFFEDIN LUTFEN SATIR ARASI YORUMLARINIZI VE VOTELARINIZI EKSIK ETMEYIN BIR BAŞKA BOLUMDE GORUSURUZZZ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•imagine• multifandom
Fanfiction▪︎marvel, twilight, the vampire diaries, the originals, sherlock holmes, harry potter, animeler, mangalar, yaoi/yuriler, b99, ash vs evil dead, jane the virgin, ünlüler ve daha fazlası hakkında hayal et hikayeler<3 °türler: aşk, arkadaşlık, hüzün...