Havuz

1.5K 215 111
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

YORUM DA ATIN YA

Yemeğimizi aynı anda bitirmiştik. Çatalı tabağa bıraktım ve ona baktım.

O da bana baktığı için göz göze geldik.

Ayağa kalkınca ben de ayağa kalktım ve o kapıya doğru ilerleyince ben de kapıya doğru ilerledim.

Kapıdan çıkıp tekrar koridora girdiğimizde yan yana yürüyorduk.

"Baksana."

"Evet?"

"Evi gezebilir miyim?"

"Evet."

Kafamı ona çevirdim. "Yani... Bahçe, diğer katlar... Her yeri gezebilir miyim?"

"Girmek istediğin yer şifre istemiyorsa evet. Her yere girebilir, gezebilirsin."

Onu öldürmek istemesem bile sonuç olarak onun parasını çalmak istiyordum ve bunu biliyordu.

Buna rağmen bana biraz fazla iyi davranmıyor muydu?

Bunları geçtim, yeraltı villaini olmasına rağmen sonuçta bir villaindi.

Aynı zamanda yakuzaydı.

Bu kadar iyi olmasını beklemiyordum.

Bana şu ana kadar kötü bir şey yapmamıştı.

Kendisi odasının olduğu koridora girdiğinde yürümeyi bıraktım, dediğim gibi evi gezecektim.

Olduğumuz katın koridorunda düz bir şekilde ilerledim ve karşıma çıkan ilk kapıyı açtım.

Spor salonuydu.

Biraz içeri bakıp çıktım ve başka bir kapıyı açtım.

Mutfaktı.

Çalışanlara başım ile selam verip oradan da çıktım ve koridorlardan sağa sola döne döne bir kapıya ulaştım.

Bu kapının olduğu koridorda başka kapı yoktu.

Acaba önemli bir yer mi diye düşünerek kapıya elimi uzattım.

Kapıda şifre yoktu, önemli bir yer değil demekti.

Kapıyı açtığımda yüzüme vuran klor kokusu ile gözlerimi ışıldadı.

Burası havuzdu!

Heyecanla içeri bir adım attım.

Burası ciddi anlamda çok büyüktü.

Bir yüzme klübünün alanı kadar vardı.

Havuzun başına kadar giderek içine baktım.

Kesinlikle burada yüzmek istiyordum!

Chisaki her şeyi yapabileceğimi söylemişti. O zaman havuza da girebilirdim.

Hızlıca kapıdan çıkıp resmen koşarak odama gittim ve dolabımı açtım.

Bana her boku aldırmıştı. Mayo veya bikini, havuz için bir şeyler de aldırmış olmalıydı.

Bir süre dolabı karıştırdım ve en sonunda bikinilerin olduğu yeri buldum.

ÇOK GÜZELLERDİ!

En sonunda siyah, ve ciddi anlamda çok güzel bir bikiniyi seçerek üzerime giydim.

Ayağıma terlikleri geçirip yine koşarak aşağı indim.

O kadar hızlı koşmuştum ki merdivende ayaklarım birbirine dolanmıştı ve az kalsın yere yapışacaktım.

Havuza ulaştığımda terlikleri ayağımdan fırlatarak havuza balıklama atladım ve başından sonuna kadar yüzerek başımı sudan çıkardım.

İstemsizce kahkaha attım.

Bu evde ölene kadar kalabilirdim.

Gerçekten şu an, Chisaki'nin cüzdanını çalıp daha sonra da onun peşine düştüğüm için kendi alnımı öpebilirdim.

Havuzda saatler boyu kaldım.

Saat gece yarısını geçmiş, hatta sabah oluyor olmalıydı.

İlk kez zamanı bu kadar düzensiz kullanmıştım.

Havuzdan çıktığımda etrafa baktım ve havlu almadığımı o an fark ettim.

"Hay sikeyim..."

Kapının açılıp içeri, elimde bir havlu olan çalışan girince şaşırdım.

Havluyu bana uzattı, elime alıp hemen vücudumu kurulamaya başladım. "Siz nereden..."

"Chisaki Bey size havlu getirmemi istedi."

Her yerimi kurulayınca havluyu bedenime sarıp kaşlarımı şaşkınlıkla kaldırdım. "O nereden biliyormuş?"

"Muhtemelen kameralardan havlunuz olmadığını görmüştür."

Chisaki (Overhaul) x Reader |Bnha x Reader|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin