Skip :
Ni hnih dwn lai kwnga anthag hnu chuan antum ram chu anthleg ta.Mongobay lalramchhungah chuan lut nghal mai lovin ankhw luh na tur piahchiah thingkung lian ve twk tak awmna ah chuan anla thu chwl riha.Tichuan anhahdam hnu deuh chuan anluhdan tur answi ta a.Zan laia luha,anlal te in ah ngei tuma nunna in tuarlose tha taka swifel chu anduh ber ani a,chutiag tur chuan antum reg bwk ani.
Zan alo nih chuan khwchhunglam chu anpan ta a.Zan rei twh deuh bwk nen areh thuapa thwm dim thei ag ber chuan an kal ani.Lal in anthlen chuan lalpa ag bwrh*ri chu aj ngaithla ta a.
"engvagin nge kha mipa kha irwn hruailoh,lotus aipoh khan ahlu zwk tih ihria em"tiin junhyung chu alo ankhum bwrh*a
"lalpa ka tihpalh athiante kha iduh mw ka tia" a aw ri chhuak manglo chuan ahan ti bag nak*a
"eng a,iva mwl ve,athiante chu ngatan nge ka tih ag a,lotus leh lotus nena inzWm kha kha mite 2 bak engmah duh ka neilo ihria em,mwl lutuk,naktukah sipai 10 hruai la va kal leh ag che u ,irwn hlwhtling ngei twh tur ani"ati ramhmaka.
Junhyung pon enah swi twh lemlo chuan achhuak ta a.
Mi 7 tan erwh naktuka sipai ho chhuah tur chu thu lwm tak ava ni teh lul em,an awmhmun ah chuan khisuk in tifuh an inti em*ani.Mahse buaina dag khwiah nge mr & mrs min te andah anhrelo.
Khw anluhna thingkung bulah bwk chuan anlet leh ta nge*a,naktuka sipaite chhuah hun chu anchag dwn ani.
///////////////
Skip :
Zing ani a,ni alo chhuaka,7 angels te poh thwmri begchheng vagin anharh hlwla,sipai rual lo kalthwm chu niregin lotus lakir tur anni ngei ani tihpoh ahriata,mahse ankhwchhung ngei ah ava zwntumte hi an wm ani tih ahre si lo.
mi 7 te poh chu lal inlam pan chuan ankal ta hnak*a,mite chuan anlo enduh kher mai.Ankhw mi annilo tih anhria a anrwn lang thut chu mak antih nak.Alaiin ,anhmeltha a,anpian analh em*bwk,anvunte lah vun xwg*zinga mwi ber tih tur ag vellin amwi a,chu ansam rwg in ag lo tak*te chu inhmeh anti in anhmel in azir bwka,an inthuamdan thleg chuan achik fe hian anlo en ani.
Lal in chu anpan ding chat a,anva thlen chuan anlal chuan alo be vat a.
"aw...Mikhual mw khwilam ami nge"
"ka pu,thil xwh tur che kannei a"joon chuan kwgbo bo maiin ahan zwt a
"oo..Swila"
"nupa tuak khat alo pai a,anni chu anbo a,ilalram chhungah hian anrwn chuangkailo mw"
"chitiag wm ka va hre lo ve,hei nimina ka fanu pasal neih ni ani a,apasal tur hi kan inah hian arwn chuagkai tihloh hi chu hriat ka neilo"ahmel.Leh aswidan tag chuan mi fel leh rilru tha tak ag hi ani a,achhungril erwh rul tur hlauhwm tak nei ag chiah ani thung si.
"zwnga khwiah nge ithuhruk swi rwh"tih leh yg chuan lalpa kwng nghwgah chua ala lwka,thinrimna mitmeng sen ram mai chuan melh kiau chungin ahahchag athial pap*a.
"iva zak theilo ve,ka lalramchhung ka lalna inchhungah ngei rwn lutin kut min thlak ngam amw"ati vin ve thwta.
"swirwh ka that hma che hian khwiah nge ka nu leh pa an wm"
"aw..Nag hi an fapa an zwn hmuh ve loh che chu"tiin ngei awmzet cuan ahan nui a
chutih lai mek chuan sipai te chu anrwn lut ta sup*a,tichuan mipa 7 te chu an rwn hualta thupa,anlalpa chuan man tur a thu apek ve leh chuan anman ta a.
Chung sipai ten an man chu joon te thil tum ber ani zwk tlat si.
Contii........
Awii...A ngaihnwmlo em,engmah ka thluakah alut theilo😩