Bölüm 3 Cinayet

104 5 0
                                    

Uyandıgında bir kadın başında bekliyordu. Demekki bayılmıştı. Kadın kızil saçlarıyla dikkat çekiyordu. Kırklı yaşlarda,değışik bir kazakla Dilara'ya bakıyordu.
'Nerdeyim ben hiçbirşey hatırlayamıyorum.'
'Zile Bastın seni yarı baygın içeri taşıdık ve bayıldın. kaza mı yaptın tatlım?'
'Evet, İstanbul'a gidiyordum,otobüs kaza yaptı. Neyse verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim. Ben gidiyim.'
'Hey gidemezsin daha iyileşmedin bile.'

  Dilara peki demek zorunda kalmıştı. Kadın odadan çıktı. Odada bir yatak ve dolap vardı. Eski bir otel olduğu her halinden belliydi. Yatağı sürekli gıcırdiyordu. Yavaşça kalktı. Sabah olmuştu. Camdan dışarı baktı. Etraf kuru ağaçlarla çevriliydi. Aşağıya indi. Merdivenler gıcırdıyordu. Duvarlarda değişik çerçeveler vardı. Bir adamla karşılaştı. Adam somurtarak yukarı çıktı. Hemen bir telefon bulup ailesini araması gerekiyordu. Kızıl saçlı kadına
'Bakarmısınız bir telefonu nerden bulabilirim?'
'Bu arada benim adım Kübra, al şunu geri verme senin olsun zaten kullanılmıyor.'
'Sağol kübra .'
   Çok heyecanlıydı. Acaba Furkan'ınımı arasaydı?
Aradı.
'Furkan...'
'Senmisin Dilara?'
'Evet benim.'
'Nerdesin sen? Otobüsün kaza yapmış. Seni çok merak ettik. Seni herkes arıyor.
'Telaşlanma otobüsün kırılan camından çıktım. Ormanlıgın içinde bir otel varmış şuan oteldeyim . Furkan sana çok ağır şeyler söyledim beni affedebilecekmisin?'
'Tabikide. Hem ben unuttum bile. Neyse yaralımısin? İyimisin? Hemen seni almaya geliyorum.'
'Ben iyiyim merak etme. Sen annemle babama haber ver yeter. Bişey olursa bana buradan ulaşın. Gelmenede gerek yok. Neyse çok yazmasını kapatıyorum. Seni seviyorum.'
'Bende seni seviyorum'
         Telefonu hemen kapatti. Çok mutlu olmuştu. Heyecandan kalbi çok hızlı atıyordu. Hızla bahçeye indi. Karnı çok acıkmıstı.Kübra sofrayı kuruyordu. Dilara hemen yardım etti. Sofraya oturdular. Hizmetçide yanlarına gelip,
'Bahçeye sofra kurmuşuz bakıyorumda. Ayy aklıma yine o cinayet geldi.'
'Ne cinayetmi?'
Kübra sinirlenmişti .
'Ahmet istersen sus!'
'Yoo anlatsın nasıl oldu Ahmet? Nerde oldu bu olay?'
'Senin yattığın odada!'
'Ne! Nasıl yani?!'
'Üstelik hala katil bulunulamadı.Eskiden burası çok işlek bir yerdi. Samet adında biri senin yattığın odada önce boğulmuş sonra bıçaklanarak öldürülmüş. '
'Herneyse yemeğe dönelim Ahmet kafamızı yeterince doldurdu zaten.'
'Hayır anlatsın kübra. Şimdi katil hala bulunulamdı. Bu yüzdenmi kimse gelmiyor?
'Aynen öyle. '

Gizemli otelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin