Kelime sayısı: 1230
Not: Hydra için çalışan bir ajansın. Çünkü Pietro'yu seviyorsun ve onların iyi insanlar olduğunu sanmıştın. Fakat nereden bilebilirdin ki onun zihnini kontrol ettiklerini.
Not2: Wanda ile aynı güçlere sahipsin, sadece seninkiler mavi renkte.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Sevgilin ile gittiğiniz yeni görevde oldukça zorlanıyordunuz. Seninle aynı güce sahip olan kadının ikinizin beynine de görmesine izin vermemek için çok çabalıyordun. Senin zorlandığını bilen sevgilin ise oldukça endişeliydi. Fazla üstüne gittiğin zaman sınırları aşabiliyordun ve bunu sevgilinde biliyordu. Gelen kalkanı mavi sislerin ile yakalayarak uzağa fırlattın. Uçan ve robot kanatları olan adamın kanatlarını kırarak düşmesini sağladın. Sizinle konuşmalarına izin vermiyordun ve elinizden geleni yapıyordunuz.
Jackson'ın hızı ile kızıl kadını silahsız bırakmasının üzerine kızıl kadını fırlattın. (Gerçek ismini vermediler tabiki) Wanda ise ölen ikizi ile aynı güce sahip olan bu maskeli adam yüzünden konsantre olamıyordu. Uzun süren bir mücadelenin ardından sizi bekleyen araca dönmüştünüz zorlukla. Son anda kızıl kadının Jackson'ı yakalaması ile geri gidecekken boynuna enjekte edilen sıvı ile bayılmıştın. Uyandığında her zamanki odanda duruyordun.
Aklına o ekip tarafından götürülen Jackson geldiğinde hızlıca olduğun yerden kalktın. Sınırlarını son seviyeye kadar zorlamanın ardından özel olarak yapılan odayı parçalayarak çıkmıştın. Karşına çıkan yönetici ile sinirle konuşmaya başladın.
Y/N: O ekip Jackson'ı aldı ve senin adamların onu kurtarmam engel oldu. Ya onu kurtarmak için bir planın vardır, ya da ben sizleri parçaladıktan hemen sonra sevgilimi almak için gideyim mi? Senin sinirli halinden korkmayan kimse yoktu. Ve az önce bir çok bilim insanının bir araya gelerek senin için özel odayı parçalamış olman daha çok korkmalarına sebep olmuştu. Seni burada tutan tek şey sevdiğin adamdı. Yoksa burada bir dakika bile durmazdın.
Yönetici: Merak etme Y/N, en iyi adamlarımdan birini onların eline bırakmayacağım. Ama önce sakin bir şekilde olan yapmamız gerek, ikinizinde ölmesini istemeyiz değil mi? Dediğinde sinirle başını sallayarak onu takip ediyorsun.
-Jackson yani Pietro'nun olduğu kısım-
Wanda yakaladığı kişinin yer ile olan bağlantısını kestiğinde gördüğü saçlar oldukça tanıdıktı. Pietro ise kendisine atakta bulunan sevgilisinin bayılırlarak götürülmesine şahit olmuştu. Diğerleri onların arkasından yetişemeyerek geri dönmüşlerdi. Kendisini tutan kızıl kadının 'uyu' demesi ile gözlerinin kapandığını hissetti Pietro.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers ile hayal et
Fanfictie'Avengers ile hayal et' ilk defa hayal et kitabı yazıyorum. Ve devam ettirdiğim tek kitap olabilir. İçinde küfür, alkol vb. şeyler olacağı için yetişkin içerik olarak işaretlendi.