ခ်မ္း ေအး ေန တဲ့ ေဆာင္း ရာသီ ရဲ႕ ေန႔ ေလး တေန႔ မွာ ေပါ့.. ၆ႏွစ္ အရြယ္ ေကာင္ ေလး ၁ေယာက္ ႏွင္း ေတြ ၾကား မွာ ၁ေယာက္ ထဲ ေဆာ့ ေန တယ္.. သူ႔ ရဲ႕ ပါး ေဖာင္း ေဖာင္း ေလး ကလည္း ျပံဳး လို္႔.. ၾကည့္ ရ တာ သူ႔ ကိုယ္ ပိုင္ ကမၻာ ေလး ကို ေက်နပ္ ေန တဲ့ ပံု ပါ ပဲ..
႐ုတ္ တရက္.. ခ်ိဳသာ ျပီး နား ေထာင္ လို္႔ ေကာင္း တဲ့ အသံ ေသး ေသး ေလး ကို ၾကား လိုက္ ရ ေတာ့.. သူ႔ အေတြး နယ္ ေလး ပ်က္ သြား ျပီး.. အဲ့ဒီ အသံ ပိုင္ရွင္ ကို ႐ွာ ဖို႔ အသံ ေနာက္ ကို လိုက္ သြား တယ္.. ေတြ႕ လည္း ေတြ႕ ေရာ..သူ လံုးဝ ထင္ မထား ပါ ဘူး သူ႔ ထက္ ေသး တဲ့ ေကာင္ေလး ၁ေယာက္.. အညိဳ ေရာင္ ဆံပင္ ေပ်ာ့ အိအိ ေလး ေတြ နဲ႔.. သူ႔ ကို ေက်ာ ေပး ထိုင္ ျပီး ပါးစပ္ ကလည္း SNSD ရဲ႕ Tell me your wish ကို ပိုင္ ပိုင္ ႏိုင္ ႏိုင္ နဲ႔ ဆို ေန လိုက္ တာ..သူ ေရာက္ ေန တာ ကို သိ ပံု မရ ဘူး..အဲ့ဒါ နဲ႔ သူလည္း ၿငိမ္ ျပီး နား ေထာင္ ေန လိုက္ တယ္..
ဒီလို နဲ႔ သီခ်င္း ထဲ မွာ ေမ်ာ သြား တာ ျပီး သြား တာ ေတာင္ သတိ မထား လိုက္ မိ ဘူး..ေနာက္ မွ အသိ ဝင္ လာ ျပီး သူ႔ ေနရာ သူ ျပန္ ျပီး ဘာ မွ မသိ သလို ဟန္ ေဆာင္ ဖို႔ လုပ္ ေပ မဲ့ သူ ေနာက္ က် သြား ပါ ၿပီ..ေစာ ေစာ က သီခ်င္း ဆို ေန တဲ့ ေကာင္ေလး က ထ လိုက္ ျပီး ဒီ ဖက္ လွည့္ လာ ေတာ့ သူ႔ ကို ေတြ႕ သြား ပါ တယ္ ..သူ႔ ကို ေတြ႕ ေတာ့ ေကာင္ေလး လည္း မ်က္ လံုး ျပဴး ျပီး ပါးစပ္ ေလး ကို လက္ နဲ႔ အုပ္ လိုက္ တယ္ ..ဒီ ကစား ကြင္း ထဲ မွာ ေနာက္ ထပ္ ကေလး ေတြ ႐ွိ ေန မယ္ လို္႔ သူ မထင္ ထား ဘူး နဲ႔ တူ တယ္.. ျပီး ေတာ့ သူ႔ သီခ်င္း သံ ကို ဒီလို ရပ္ နား ေထာင္ ေန လိမ့္ မယ္ လို္႔ မွ မထင္ ထား တာ..
ေကာင္ေလး က ႐ုတ္ တရက္ ေတာ့ ႐ွက္ ကိုး ႐ွက္ ကန္း ေလး ျဖစ္ ေန တယ္ ဒါေပမဲ့ ခ်က္ ခ်င္း ပဲ သတၱိ ႐ွိ တဲ့ ပံု ေလး ဖမ္း လိုက္ တယ္ ..ျပီး ေတာ့ သူ႔ ကို ၾကည့္ ေန တဲ့ ..အရပ္ ႐ွည္ ႐ွည္ နဲ႔ ေကာင္ေလး ဆီ ကို သြား လိုက္ ျပီး..
" Annyeong ငါ့ နာမည္ Byun Baekhyun လို္႔ ေခၚ တယ္.. မင္း ငါ့ကို ေခၚ ခ်င္ ရင္ ေတာ့ Baekkie လို္႔ ေခၚ လို္႔ ရ ပါ တယ္ " Baek သူ႔ လက္ ေလး ကို ထုတ္ ျပီး လက္ဆြဲ ႏႈတ္ ဆက္ ဖို႔ ကမ္း ေပး ေတာ့.. ဟို ေကာင္ေလး ကလည္း ျမန္ျမန္ လက္ဆြဲ ႏႈတ္ ဆက္ လိုက္ တယ္ လက္ ကို မလႊတ္ ေပး ေသး ပဲ