39.Bölüm

2.1K 73 17
                                    

Yiğit——————
Yolu neredeyse yarılamışlardı . Saat 11 olmuştu . Çocuklar da çoktan uyanmışlardı . Acıkmışlardır diye düşündü Yiğit . Kahvaltı yapmak için bir yerde durdu . Alya'yı kucağına aldı . Dila'nın da elini tuttu . Beraber kapıdan içeri girdiler bir masaya oturdular . Yiğit Alya'yı bebek sandalyesine oturttu. Kahvaltı sipariş ettiler . Dila hemen gelen patatese uzanmak için küçük parmaklarını uzattı . Çok acıkmıştı belliki .
"Dila babacığım senin tabağına koyayım ben. Ne istiyorsan ye . Ben de kardeşine mamasını vereyim tamam mı güzel kızım ."

"Tamam baba"
Mama arabada kalmış olmalıydı . Yiğit kalkıp arabaya gitti mamayı alıp geldi . Yavaş yavaş Alya'ya yedirdi. O sırada telefonu çalmıştı . Şeyda arıyordu .
"Efendim Şeyda"

"Nasılsın Yiğit"

"İyi"

"Ben de iyiyim sağ ol sorduğun için"

"Şeyda  sadede gelir misin lütfen şu an hal hatır soramam "

"Tamam tamam. Ben evi hallettim onu haber verecektim . Eşyalar da yarın gelecek . Sen ne zaman gelirsin?"

"Biz yoldayız . Akşama geliriz yarın uğrarım yanına ."

"Biz derken?"

"Kızlarım ve ben Şeyda "

"Kızlarda mı seninle geliyor ? Begüm götürmedi mi onları ?"

"Hayır . Kızları istedi ama vermeyi düşünmüyorum. "

"Hmm anladım "

"Hayırdır modun düştü herhalde kızları istemiyorsan açık konuş Şeyda onlara adam akıllı annelik yapamam dersen baştan konuşalım sonra tatsızlık çıkmasın "

"Hayır hayatım neden istemeyeyim onlar benim de evladım sayılır sonuçta . Kendi çocuğumla beraber onları da büyütürüm tabii ki . Sadece Begüm bana bırakmaz diye düşündüm."

"Neyse bu konuyu yine detaylı konuşuruz şimdi kapatıyorum "

"Tamam görüşürüz "

Yiğit telefonu kapattı . Sinirleri bozulmuştu . Belli ki Şeyda kızları istemiyordu. Onlarla geldiğini duyunca şaşırdı . Modu düşmüştü . Bu konuyu iyice konuşmalıydı .

Kahvaltıları bitince tekrar yola koyuldular . Sonunda İstanbul'a gelmişlerdi . O eve gitmek istemedi . Girdiği an yıkılacaktı . Şimdilik otele gitseler iyi olurdu. Hızlıca yakınlarda bir otel buldu . Giriş yaptılar . Kızlar çok yorulmuştu . Akşam yemeğini odaya istedi yiğit . Alya ya mamasını yedirip yatırdı . Dila da babasıyla beraber yemeğini yiyip uykuya geçti . Yiğit balkona çıktı . Sigara yaktı. Düşünmekten başka bir şey yapamıyordu . Sürekli beyninde aynı konular dönüp duruyordu . Ne yapacaktı hala bilmiyordu . Henüz karar verememişti . Gözleri uykusuzluktan kıpkırmızı olmuştu. Sonunda dayanamadı oda gidip yatağına uyudu. Rüyasında Elvin'i gördü . Hiç görmemişti öldüğünden beri.  Elvin öylece bakıyordu Yiğit 'e. "Pişman olacağın şeyler yapma Yiğit " dedi ve gitti. Yiğit birden uyandı . Kan ter içinde kalmıştı . Soğuk bir duşa girdi hemen . Üzerini giyip tekrar yatağa döndüğünde kendi kendine evet ben karar verdim pişman olmak istemiyorum dedi. Sonra kendini tekrar uykuya bıraktı . Sabah uyandıklarında çocuklarıyla kahvaltıya indi . Kahvaltıları bitince onları eğlenmeleri için kapalı çocuk parkına götürdü . Çocuklar yeterince eğlendikten sonra odaya çıktılar . Alya geri uyumuştu . Dila da çizgi film izliyordu . Dila'nın yanında konuşması doğru olmaz diye banyoya gidip Şeyda'yı aradı .

"Efendim Yiğit "

"Şeyda akşam üzeri 4-5 gibi yemeğe gidelim ne dersin?"

"Olur tabii sen alır mısın beni ben mi geleyim dediğin yere ?"

KUMA (BİTTİ, DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin