15

66 30 8
                                    

Joon te chu tanin ah chuan andah ta a,tanina andah hi anthil tum anih chhan chu nakinah,anchungthu anrel ngei ag a,chutah chuan mipui hma ah anding aga,tah ngei chuan mrs park anchhe lwhtu kha hmuh an beisei vag ani.(helai hi inhrethiamlo mai thei a,merlin te ag deuh khan mipuite hma ah andin thin kha anlalin ah pwnlam lan theihna ah andin thin kha inhrethiam em ka swithiamlo😆)


                       ////////////////////

Tan inah chuan antag ngei a,mahse ankim ta lo.Jm chu lalpa in anlalin ah a wm tir ani.

Flash back

sipai te chuan joon te chu anrwn mana,mahse lalpa chuan

"lok khalaia mi kha chu tah hian a wm ag"tiin jm chu akwka

"engvagin mw,,a awm ag,ka bulah a wm tur ani"yg chuan alo ti hmaka

"hhaa,,,achhanchu ani hi apoimwh vagin,hruai rwh u"ati xwm nghal zata

end of flash back

Zan alo nih chuan an wmna chu athim khup maia,a eng wm chhun chu meichher 2lek chu ani.Chutia ngwi rega anthut khwm laih lai chuan,anpiah lwkah chuan tang an wm ve ani tih hriat tak hian thwm a wma,anthwm poh tap thwm ngei ani.

Yg chuan antanna bang hnauilama wng zimte awm chu hwgin ahan ena,ako nghala.Patling w hian arwn chhaga,chu aw chu ala hrechiang ngang mai.Ni e..Tuin nge mahni pa ngei nausen taga a w kan hriatthan twh chu hai thei teh lul ag ni.

"pa,nu"ati nghal thwra

chu patling chu bwkin rwnko tu chu ahan ena,yg chu ahre lwklo,achhan chu alo puitling twh em ani.

"paa..Keimah,..Yg min hria em"ati leh a

"ka fapa"tihxwgin achhang

Midag te poh chuan mak anti hle a,anlwmna chinpoh a awm,tanin a antan chuan yg nu leh pa awmna anhriat phaha.
Tichuan anhim dan tur mwlh chu an ngaihtuah ta a.




          ////////////////////////////

King Hause

Jm chu room 1 ah hian andaha,athiante chu angai a,rooma wm aiin ankiaga hmun thim taka wm chu aduh zwk ani.

Akut 2in akhup chu akua beta amittui atla zwih*bwk.

Chutia khuma tap chunga alo thut lai chuan kwngka hi arwn ri a,mi pakhat sag ve lampang a inthuam dan tag poha lalfapa ani tih hriat ngwih*hi jm lampan cuan akal phei hnak*a.Jm chu khum tag chuan atho a,bagkil lamah chuan atwlh hret*a,chupa chuan ahnaih zel bwk.

"tu--tu-tunge inih,,khw-kkhw ngaihin min tina suh"tah aw chuan ati a

"min hlau suh,,tina tur che a rwn kal ka nilo"tiin jm chu ava khwiha

"lal-lalfapa ami inih"

"aw..Ni ee ..."ahmel alang thei ta.

Ahmel chu poiswilo tak,ahmelpoh athaphian a,ahmel tag chuan asuallo ani tih ahriat ngwih*a,jm poh ahlauhna azia deuh.

"ihming min lo hrilh"

"jimin..Park jimin"

"amwi hle mai,kei chu Eunwoo ka nia"
Nuisag chuan ati a

"tah hian ka pa te hriatlohin ka rwn luta"

"maw..Tinge anphallo mi"

"im...Chhanchu ka unaupa ag ka ni ve lova,kei chuan tiaga inman leh i swisak tih vel te hi ka duh ve lova,ram indona tih ag velah poh ka kal ngailo,chuvag cuan ka pa hian min hua hi ani ber in ka hria,ka unaupa chu ka pa ag chiah ani,leinatna leh xahngaihna anei lova,mi nunna lak hi poisakna anei lo bwk,kei chu ka nu ka chhuna,ka ti mai"tiin nuichung chuan aswi mwlh*a,jm poh chuan thudik aswi ani tih ahre mai.

"nih thil ka lo zwt lok thei che ngem"inthlahrung tak chuan ahan ti a

"aw..Thei ee..Swila"

"ih..Tah hian midag man ve innei em"

"imm..Nei ee..Nupa annia,ka pa hian aswiSak tir reg thin,ka khwngaih thei lutuk tih theih lah ka nei ngai bwk silo"

"chu*yg hyung nu leh pa anni ngei ag"

"aw..Hmani khan mrs min khan aswi tak,arukin zanlai ah anchw eitur ka va pe a,achhan chu ka pa hian eitur hi ape vak ngai lo va,ka va pek khan fapa aneih thu leh ahming poh min hrilha,tunah chuan an inhre twn twh ag an wm na"

"mw..E nge wmzia"

"tuna iswi yg te awmna lehlam chiah ah khan andah lwm"

"anih chuan an inhriat twh ngei ka beisei"

"nih ka kal aw..Inchhuah theih nan thei twp ka lo chhuahsak ag che u"

"aw - awle ka lwm lutuk e.Eunwoo"

"aho lutuk,ka kal w,,.,,,Eee chuan ihmeltha lutuk"nuisag a ti chungin achhuak zui nghala

"hah..Alwmwm reuh hle mai afel bwk"atisapa.

Khumah bwk chuan thu leh in,alo tlai deuh hnu chuan amu ta ,amuhil zui nghala.


jm pov:

Ka taksa vel chu arwn za mer* a,ka harh hlol,ka han hwi chuan tu emw hian ka taksa cu alo chul mek chu niin ka tho vuta khum tag chuan ka chhuk nghala.Chupa hmel ka hmuh chuan eunwoo chiah*ani,mahse tinge tiag chuan atih ag,ani chu afel hle si a,nge ka unaupa atih kha alo nizwk.

End of jm pov

"iva hlauh hmel ve"chupa chuan ati a

"tunge inih"

"ipasal tur"nui huah*chung chuan ati a

"hmeichhia ka nihloh hi"ati ve hmaka

"hmeichhia ini ka ti hleinem,mipa ini chungpon i itawm in,itaksa amwia,hmeichhia aipon imwi deih zwk"
tiin apan hnai zela

"khw ngaihin min rwn hnaih suh,min khwih suh,min kalsan rwh"

"hah..kalsan mai tur che in ka rwn kallo"tiin jm banah chuan manin alamah apwt dwra,a nghwg vel te chu anul thuak*a

Jm chu eg agpon tag mahse atha chuan chupa tha chu ahneh ngang silo.

"KHWngaihin duhtwk rwh,min tina nia"tapchung chuan ati a

"ka tina che mw,khwlai nge na"

"ka ban ivwnna hi ana"

Chupa chuan jm ban avwn chu athlah dul deuha,mahse athil tih erwh atwp chunaglo.

"ka pu min khwih twh suh"

"eng a,ka pu a ,ipu rual ka ni mi,,ka hming chuan eunjun aw,,ka pu tih khan min koh hlek twh suh"tih leh khumah chuan atheh thla hnwka,Achungah abwk zui nghal

"zanin hian ka ta ini ngei ag"tiin jm kwgchhung chu zen in azutkuala

Jm chu atap zwih*a,amittui te chu khwi*taga lo kal nge tih hriatloh khwpin amittui chu asur hian asur ani

"E-u-n-j-u-n khwngaihin min khwih suh"ati mwlh*cungpon eunjun chuan hre ag pon alanglo,atwp lo va,jm chu akwr apwhthler saka,kiss atum leh nghal

Jm poh atha neihzwg*a lo tag ve in,eunjun Chu inkiss tir atumlo bur ani.

"eunjun twp rwh,eng thil nge itiha"kwngkhar tag chuan anrwn ti a.
Jm leh eunjun chu anhwi phei nghal thata,,jm chu alwm hle ani.



Contii......

Tlaubuangi 💜happy birthday...🎂💜Ibd anih manah present ni pah fwmin zandag aia seiin ka rwn dah😂

👑The king and white lotus🌼 llYoonminllcomplete✅Where stories live. Discover now