Jelen
Rendszerint ma is az első hang, amit hallok az a leghangosabb ébresztőóra hang. Csak erre bírok felkelni. A késéses balesetek érdekében ezt állítottam be. Mondjuk egy éve nincs hely ahonnan elkéshetnék, olyan sincs, ahol időben kellene ott lennem. Igen, pontosan ma 365 napja vonultam el mindentől és mindenkitől.
Lehet, hogy lehetett volna ezt a helyzetet máshogy is kezelni. Sőt a legtöbb ember nem így kezelné. De nekem akkor nem volt bátorságom és erőm úgy folytatni az életet, mint azelőtt. Tudom, hogy senki nem tudta, hogy mi történt velem és épp emiatt nem tudtam volna senki szemébe mosolyogva belenézni, amikor belül valami olyan fájdalmat élek át, amit ezelőtt és ezután sem fogok soha. Segítséget kellett volna kérnem, de gyáva voltam, és talán még az vagyok most is.
Egy éve elveszítettem a legfontosabb részét az életemnek és mindent magam mögött hagytam. Azonnal felmondtam a Prema-nál és megszakítottam a kapcsolatot mindenkivel. A barátaim kerestek még vagy fél évig, de nem reagáltam. Nem találtam értelmét annak, hogy velük beszéljek, meg igazából semmi másnak sem.
Elég jó pénzt kerestem, így Svájcban a legeldugottabb kis falucskában vettem egy kis viskót. Minden fából volt a kis házamban, nagyon kis takarosan nézett ki. A környék is gyönyörű volt ahol laktam. Télen akár egy álomvilág. Mindent körbeöletlek a hegyek és a dombok, de nekem már ez a kis ékszerdoboz sem tetszett úgy, mint ahogy egy évvel ezelőtt csodáltam volna.
Sajnos való igaz, hogy egy év munka nélkül még a jó kis végkielégítésemet is leszívta. Így tisztában vagyok vele, hogy el kellene mennem dolgozni, ha nem akarok éhen halni. És bevallom egyre nagyobb motivációm van a munkára. Ez természetesen óriási bűntudatot okoz, mivel Ő már nem dolgozhat, nem szórakozhat, nem nevethet vagy akár sírhat. Bármit tettem az utóbbi egy évben, mindig az jutott eszembe, hogy Ő ezt már nem teheti meg.
De most azt érzem, hogy magam miatt és miatta is meg kell próbálnom felállni. Hiányzik az autósportok világa, hiányzik a boldogság, ha akár az pillanatnyi is. Mondjuk, úgy gondolom, hogy nekem el kell kerülnöm ezt a sportot, mert biztos elterjedt a híre, hogy szó nélkül otthagytam az előző munkám. Úgy érzem, hogy volt rá okom, de ők ezt nem tudják, így csak egy bunkó csaj vagyok a szemükben.
Ottlétem alatt nagyon szerettek és én is szerettem ott lenni. A sok média megjelenés miatt, amit én javasoltam, sokkal népszerűbb lett a sport ezen része is. Sikereket értünk el együtt.
Az ébresztőm lenyomása után elkezdtem készülődni a napra. Igazából az ébresztőnek és a készülődésnek sem volt sok értelme, mert mindennap ugyanazt csináltam. Semmit. De úgy éreztem, hogy mégis kell valami rendszer.
Ma úgy döntöttem, hogy bekapcsolom kicsit a tv-t is. Nem mindig van adás, mert ebbe a kis világvégi faluba nem mindig jut el a jel. De ma ez egy szerencsés nap volt és teljes valójában élvezhettem a tv-met.
Megálltam a kapcsolgatásban, amikor a Forma 1-ről volt szó. Hamarosan kezdődik a szezon, úgyhogy kíváncsi lettem, hogy valaki bekerült-e a legjobb 20 közé. Amióta egy éve otthagytam őket a szünet közepén szó nélkül, akkor kezdődtek meg a tárgyalások sokaknál, így nem tudtam, hogy lett-e változás. Azóta semmilyen szinten nem követtem a sportot, így nem is értek el hozzám a hírek.
Amint megláttam Mick arcát, melegség töltötte el a szívem. Felkerült a Forma 1-be. Óriási büszkeséget éreztem. Imádtam vele dolgozni. Az az alázat és szorgalom, amivel rendelkezik, ritka. Remélem az apukája nyomdokaiba lép. Most nagyon szívesen gratulálnék neki, de mivel egy éve láttam utoljára abban a kocsmában, azt érzem, hogy már nincs értelme belezavarnom az életébe. Már nem vagyunk barátok. Akkor már nem vagy valaki barátja, ha az élete nagy eseményei során semmilyen szinten nem állsz mellette.
Majd jött a következő hír. Max Verstappen-ről szólt, aki a hírek szerint elég kicsapongó életet él. Bevallom, haragot érzek iránta, mert annak idején mikor a Red Bull-hoz került, voltak más, sokkal alkalmasabb pilóták abba a vezetői ülésbe, mégis ő kapta meg. Tavaly a színfalak mögött távozni szeretett volna a csapattól, akkor is lett volna a helyére alkalmas jelölt. De most egy évvel később úgy látom, hogy egy újabb szezont kezd el velük. Tehetséges, de nagyon unszimpatikus számomra. Tudom, hogy nem ő tehet róla, hogy nem más ül a helyén, de ez akkor is haragot vált ki belőlem. Mondjuk kissé megsajnáltam, ahogy ezt a riportot hallgattam. Nagyon tiszteletlenül beszéltek róla. Még el sem kezdődött a szezon, de már leírták. Elmondták, hogy már 3 személyi asszisztens és menedzser hagyta ott a kibírhatatlan viselkedése és az alkoholizálása miatt. Állítólag ez az utolsó éve bizonyítani a Red Bull-ban. Véleményem szerint eléggé rizikós egy ilyen instabil pilótát még egy szezon erejéig a csapatban tartani, de tudom a srácról, hogy egy vérbeli tehetség. Mégis látszik rajta, hogy valami nyomja a lelkét és a jelek szerint nem segítenek rajta. Nem lesz egy sportolóból egyik pillanatról a másikra egy lecsúszott ember.
Amikor jött egy interjú Sebastian Vettel-lel, akkor kikapcsoltam a tv-t. Nem értem miért kezdtem el megint belemerülni ebbe a témába, mikor hagynom kellene. Mégis imádom ezt a világot.
A nap további részében takarítottam, és azon gondolkodtam, hogy hogyan kéne visszatérnem az életbe. Aztán hirtelen megcsörrent a telefonom. Ez rendesen megrémített, mert már hónapok óta nem hívott senki. Ismeretlen szám volt, de úgy döntöttem, hogy felveszem, hátha egy jel.
Igen, mostmár hiszek a jelekben és megérzésekben. Sajnos van okom hinni bennük.
Ahogy felvettem egy mély és határozott férfihangot hallottam.
- Szép napot, kedves Joy! Christian Horner vagyok. Nem tudom, hogy esetleg ismer-e.
Persze, hogy ismertem.
YOU ARE READING
Szárnyakat adsz - Max Verstappen ✔️
Fanfiction"When I'm away from you, I miss your touch You're the reason I believe in love It's been difficult for me to trust And I'm afraid that I'ma fuck it up Ain't no way that I can leave you stranded 'Cause you ain't ever left me empty-handed And you kn...