Chapter 1.

437 25 6
                                    

Osećam se čudno.Hladno je.Imam osećaj kao da ležim na zemlji.Glava me užasno boli.Polako otvaram oči i zatečena sam prizorom koji je ispred mene.Nalazim se na livadi kojoj kao da nema kraja.Sunce sija ali ne dovoljno da bi me zagrejalo.Tresem se od hladnoće dok pokušavam da se setim bilo čega što bi mi pomoglo da otkrijem kako sam dospela ovde.Polako ustajem kada osetim jak bol u glavi.Malo se zalelujam ali uspem da ostanem stabilna na zemlji.Čujem svoj stomak.Ko zna koliko dugo sam ovde ležala.U glavi mi se pojavljuju najstrašnije mogućnosti.Šta ako me je neko oteo i silovao i onda ostavio ovde ili mi je uzeo neki organ koji će kasnije prodati za veliku sumu novca?A šta ako je oboje?Uzasavam se pri pomisli na nešto tako.Proveravam svoju odeću.Na njoj nema tragova silovanja.Podižem majcu u potrazi za kakvim šavovima,ali ništa.Osetim olakšanje kada saznam da se ništa od toga nije desilo.Pokušavam da se setim nečega.Bilo čega.Zadnje čega se sećam je da sam se pozdravila sa majkom i otišla na spavanje.Mislim da sam zaspala sa telefonom u rukama.Proveravam da li je tu ali nažalost nije.Polako hodam u pravcu koji je ne znam po čemu bio najbolji.Umorna sam i gladna i nadam se da ću uskoro naći put kući.

Posle 10 minuta hodanja,a možda i više jer je teško utvrditi bez sata,ispredmene,u daljini,počinju da se naslućuju obrisi nečega,kuća najverovatnije.Potrcim da bih što pre stigla,ali se sapletem o kamen i padnem na vlažnu zemlju.Celo telo me boli.Polako se podižem i oprezno nastavljam malo sporijim korakom.Sada obrisi od malopre postaju sve jasniji.Kako se približavam sve više u stanju sam da vidim par kućica.Liče na seoske kućice ali ne na one koje sam dosada videla.Primetila sam da nigde nema autoputa niti bilo kakvog drugog.Samo utabane staze.Kada sam se potpuno približila videla sam čoveka u meni najbližoj kući i rešlia da saznam gde sam i kako sam dodjavola dospela ovde.

Hej,ovo je moja nova priča.Moja zamisao je da bude slična britanskim klasicima,odnosno da se radnja dogadja u Engleskoj početkom 19. veka.U priči će se smenjivati dogadjaji u sadašnjosti i u svetu 200 godina ranije.Nadam se da vam se svidja i molim vas da ako volite i čitate klasike komentarišete i dajete predloge tako da ova priča bude još bolja.I naravno kliknite vote,hvala unapred.Volim vas.:**

Lost in timeWhere stories live. Discover now