... Reira ...
582 numaralı evren ... Dünyaya geldiğim , büyüdüğüm ve yaşadığım yer ... Doğum yerim , Tokyo .. bu evrene göre tam üç yıldır buralarda yoktum . Oysa bir Lyser*¹ olarak benim için tam tamına dokuz yıl geçmişti . Edindiğim tecrübeler doğrultusunda eskisi kadar çocuksu bakmıyordum hayata , olgunlaşmış ve güçlenmiştim . Ama kalbimdeki boşluk hiçbir zaman dolmamıştı , doldurulamazdı da . Bakugou , benim küçük kan gözlü öcücüğüm , onu o kadar çok özlemişim ki ... Onunla annemin ürettiği teknoloji sayesinde her evrende , istediğim zaman ve istediğim yerde konuşabiliyordum . Mesajlaşıyor , bazen de görüntülü sohbet edebiliyordum . Ama son zamanlarda bunun yeterli olmadığına karar verdim . Onun yanına gitmeliydim . Beni son öpüşünü hatırlıyorum ... Dudaklarının tadı hâlâ dudaklarımda duruyor , gözleri ve kızaran yanaklarını hiç unutamıyorum . Sinir hastası biri gibi davranan , öfke kontrolü olmayan , ve genelde biraz küstah olan biriydi Bakugou . Eski halinden pek eser kalmadı tabi , sakin , uysal ve hatta romantik birine dönüştü . Sevgi insana her şeyi yaptırıyordu gerçekten . Aniden ayrılmam ikimiz için de zor olmuştu , sadece mesajlaşmak ve görüntülü konuşmak yetmiyordu bize , yine birbirimize sarılmamız gerekiyordu , hemde hemen hemen her dakika boyunca ... Bende evrenler arası gardiyanlığa*¹ bir ara verip onun yanına gitmeye karar verdim . Yuuri ve ben Bulut Üssü ile bir toplantı düzenlemek ve bu ara verme meselesiyle ilgili bir konuşma yapmak için net bir karar aldık . Bunu Bakugou'ya hemen söylemem gerekiyor .
Universal Messenger
Reira : Sevgilim , nasılsın ?
Bakugou : İyiyim leydim , sen nasılsın ?
Reira : Ben de iyiyim , sana güzel haberlerim var !
Bakugou : Dinliyorum leydim .
Reira : Birkaç gün içerisinde 582'ye geri dönüyorum . Yuuri ve ben Bulut Üssü ile bir toplantı düzenliyoruz . Lyser'lığa ara vermeyi düşünüyorum . Seni ve Tokyo'yu çok özledim .
Bakugou : Gerçekten mi ? Bu harika bir haber ! Ben de seni çok özledim . Orda kaç yıl geçti ?
Reira : Tam dokuz yıl oluyor :(
Bakugou : Vay anasını be :(( Ben zaman orda daha hızlı geçer sanıyordum .
Reira : Endişelenme , bana varlığın da yetiyor sevgilim . Şimdi hazırlıklara başlamamız gerekiyor . Tekrar konuşuruz bi'tanem . Seni seviyorum <3
Bakugou : *send a photo*
Bakugou : Husky ve ben de seni seviyoruz , seni bekliyor olacağız leydim ... Görüşmek üzere <3
Messages Ending
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B.N.H.A - Yarım Kalan Mesele
FanfictionÖnemli bir mecburiyet yüzünden evrenler arası gardiyanlığa atanan Reira , U.A lisesine geri dönmeye karar veriyor . Sevgilisi Bakugou ile yarım kalan hikayelerine devam etmek ve babasını ziyaret etmek için her şeyi geride bırakıyor . Uzun ve sürükle...