- Carol -
Ah bože! Může tenhle ples bejt ještě nudnější? Nejenom že je naprosto očividné jak všichni lezou do zadku panu Dokonalýmu Jimmu Bakerovi, ale to jak po mě házejí ty falešný úsměvy i přes ty masky je fakt ubohý. To se nedá vydržet. Ani to třetí Martini nepomáhá. Musím si zakouřit.
Odloží nedopitou sklenku a vydá se na balkon. Sotva přejde práh, zahlédne v levém rohu muže v tmavém obleku, zahaleného v dýmu jak s někým mluví přes telefon. Nezúčastněně si stoupne k zábradlí pár metrů od něj a zapálí si doutníček. Za okamžik si jí všimne a začnou konverzovat. Carol se líbí jeho způsob přemýšlení. Je velmi podobný tomu jejímu. Jinak řečeno, hned si padnou do noty, když se zničehonic ve dveřích objeví starosta, téměř bez přemýšlení se schová za záda toho muže. Ani neví proč to udělala. Jakoby v ní vyvolával pocit bezpečí a ochrany, který teď potřebovala mít. Jakmile ohrožení pomine a ona si uvědomí v jak těsné blízkosti se mu nachází, začne ho vnímat daleko intenzivněji. Zjistí jak je vysoký a jak jeho široká ramena tvoří silný stín ve kterém se díky nim mohla ukrýt. Vlasy má světlé, vlnité, délce podobné těm jejím. Ucítí jeho vůni, která jí naprosto okouzlý. Je to jakási směs silné kolínské, doutníkového kouře a vzduchu po dešti. Jakoby jste procházeli městem těsně po letní bouři, měli na sobě staré sako svého otce a z vedlejší zahrady by se pálilo mokré dřevo. Nemohla si pomoct, ale ta vůně v ní rozdmýchala pár hormonů.
Když se k ní pak otočil čelem, zahleděla se mu do tváře. Byla plná nepokoje a hořkosladké chuti. Oči tak tmavé, že se téměř ztratili v přetrvávající noci. Rty pokřivené do zvráceného úsměvu byli děsivé, ale zárověň plné očekávání. Vlasy mu pročesával noční vítr a roznášel tak jeho vůni ještě intenzivněji. Nemohla se od něco odtrhnout. Jeho pohled byl přísný, krutý ale zároveň naprosto návykový. Začali se jí podlamovat kolena, když v tom kontakt přerušil a zavtipkoval o tom co se zrovna stalo. Carol projela vlna vzrušení a zaflirotvala. Nemohla si pomoct. Bohužel to bylo bezvýznamné. Její pokus on odkopnul jako by jí řekl: ,,Nestojím o tvojí přízeň ani o tvé pokusy." Carol tím vycítila novou výzvu a nabudilo jí to ještě víc. Nedalo jí to a poukázala na jeho jizvy. Reakce kterou dostala jí překvapila. Čekala že jí pošle někam. Místo toho nechal ve vzduchu vyset podivnou otázku a vytratil se .
Ještě chvilku tam Carol stála a přemýšlela nad tím co se právě přihodilo. Někoho tak zajímavého ještě nepoznala. Pak si ale uvědomila: ,,Doháje! Ani nevím jak se jmenuje!" Smutně se zahleděla na na zem, zahodila dokouřený doutníček a vešla zpátky do sálu.
Jakmile se rozhlédla kolem sebe, chtělo se jí vrátit zpět na balkon, ale to už jí zahlédl starosta Joe Albright a už jí podával sklenku s další Martini. ,,Kampak jste mi zmizela slečno Blakeová?" škádlivě se usmál. ,,Oh, já... jen jsem byla na toaletě si trochu upravit makeup." řekla v rychlosti. ,,Mohu vás těď požádat o tanec?" otázal se a aniž by dostal odpověď, chytl jí ruku a silou si jí přitiskl k tělu. Ucítila tak jeho silný parfém smíchaný s potem a zachtělo se jí zvracet. Poté jí malátně dovedl až na parket kde se s ní pokoušel tancovat, ale výsledek by pouze pár modřin a kořalkový odér z pusy. Když už toho Carol měla plné zuby a pokusila se z jeho sevření vyprostit, chytil jí ještě pevněji a zašeptal jí do ucha: ,,Chci tě baby." Carol vyletěly oči v sloup. Najednou ucítila jeho levačku jak se postupně přesouvá na její hýždě. V ten moment s hned ozvala: ,,Ne Joe! Tady ne." - ,,Máš pravdu kotě." zavrčel a chytl jí kolem pasu. Aniž by Carol cokoliv stačila udělat, ocitla se s ním sama ve výtahu, který je vezl do podzemní garáže. Nemohla se zbavit jeho pohledu na její tělo a taky jeho odpudivého pachu po alkoholu. Když nasedli do jeho luxusního červeného Porsche, Joe se rozjel tak prudce až Carol skoro vyrazil dech. U jeho vily byli za pět minut velmi agresivní jízdy. Když zaparkoval, doslova jí vytáhl z auta a zavlíkl do ložnice. Sundal si sako a zahodil ho někam daleko za sebe. Pak se podíval na ní a řekl: ,,Na co čekáš? Svlíkni se." Carol věděla, že teď už nemá cenu odporovat. Pomalu si začala rozepínat zip u šatů a soukat se z nich ven. Jakmile už byla skoro celá svlečená, Joe se na ní vrhnul. Zatáhl za poslední cíp šatů, které na ní ještě zůstaly a odhodil je vedle postele. Pak se zaměřil na její kalhotky, jejichž gumu uchopil do jedné ruky a prudce trhnul. Carol vyděšeně vyjekla, ale to už byl v ní. Prudce se v ní pohyboval a než to mohlo začít být pro ní trochu příjemné, kompletně odpadnul.
ČTEŠ
Zkažení
FanficOlízne ret a začne se ke mě pomalými kroky přibližovat. Nic neříká. Jenom mě sleduje skrz své temné oční stíny a dostává se čím dál blíž. Já před ním couvám i přesto, že na něj mířím zbraní. Ruka která jí svírá začne zničehonic padat dolů. Už se to...