Vaccine

0 0 0
                                    

ویکسین ایک طبی پروڈکٹ ہے۔ ویکسین کو اگرچہ بیماری سے حفاظت کے لئے تیار کیا جاتا ہے، کسی بھی دوسری دوا کی طرح یہ ضمنی اثرات کا سبب بن سکتے ہیں۔
ویکسینیشن سے ہونے والے زیادہ تر ضمنی اثرات ہلکے ہوتے ہیں، جیسے کہ درد، سوجن یا انجیکشن والے مقام پر لال پن۔ کچھ ویکسین بخار، درد، اور خارش کے ساتھ وابستہ ہوتے ہیں۔ ان کے سنگین ضمنی اثرات کم ہوتے ہیں،
سوال نمبر1️⃣
ویکسین کیا ہوتی ہے اور یہ کیسے کام کرتی ہے؟ نیز کیا ویکسین وائرس اور بیکٹیریا کے خلاف کام کرتی ہے ؟

ویکسین مستقبل میں ہونے والی کسی مخصوص بیماری کے "حملوں" کے خلاف آپ کی جسمانی قوت مدافعت کو تیار کرنے کا کام کرتے ہیں۔ وائرل اور بیکٹیریل پیتھوجینز دونوں، یا بیماری پیدا کرنے والے ایجنٹوں کے خلاف ویکسین موجود ہیں۔
جب کوئی پیتھوجین آپ کے جسم میں داخل ہوتا ہے تو، آپ کا مدافعتی نظام اس سے لڑنے کی کوشش کرنے کے لئے اینٹی باڈیز کو جنریٹ کرتا ہے۔ آپ کا بیمار ہونا یا نہ ہونا آپ کے مدافعتی ردعمل کی طاقت اور جس مؤثر طریقہ سے اینٹی باڈیز پیتھوجین سے لڑتی ہے اس پر منحصر ہے۔ اگر آپ بیمار پڑ جاتے ہیں تو  پیدا کی گئی کچھ اینٹی باڈیز آپ کے جسم میں آپ کے تندرست ہو جانے پر ایک محافظ کے طور پر قائم رہیں گی۔ اگر آپ مستقبل میں اسی پیتھوجین کی زد میں آ جاتے ہیں تو، اینٹی باڈیز اس کی ’’شناخت‘‘ کر لیں گی اور اسے مار بھگائیں گی۔ ویکسین اسی قوت مدافعت کی وجہ سے کام کرتی ہیں۔
انہیں ایک ہلاک شدہ، کمزور، یا پیتھوجین کے جزوی ورژن سے بنایا جاتا ہے۔ جب آپ کوئی ویکسین لگواتے ہیں تو، یہ پیتھوجین کے جس ورزن پر بھی مشتمل ہو اس میں آپ کو بیمار کرنے کی طاقت یا بھرپور تعداد موجود نہیں ہوتی ہے، لیکن یہ اپنے خلاف آپ کی قوت مدافعت کے ذریعہ اینٹی باڈیز پیدا کروانے کے لئے کافی ہے۔ اس کے نتیجہ میں، آپ بیمارے ہوئے بغیر بیماری کے خلاف تحفظ حاصل کر لیتے ہیں۔
اگر آپ دوبارہ پیتھوجین کی زد میں آجاتے ہیں تو، آپ کی قوت مدافعت اس کی شناخت کرنے اور اسے مار بھگانے کے قابل ہوگی۔
سوال نمبر 2️⃣
کیا آپ کسی ایسے ویکسین سے بیمار ہو سکتے ہیں جسے اس کی روک تھام کے لئے تیار کیا گیا ہے؟ اور کچھ ویکسین میں لائیو پیتھوجینز کیوں ہوتے ہیں جبکہ دوسروں میں مارے ہوئے پیتھوجینز ہوتے ہیں؟

پیتھوجینز کے ہلاک شدہ ورژن یا پیتھوجین کے صرف ایک حصہ کے ساتھ بنائی جانے والی ویکسین بیماری کی وجہ بننے کے قابل نہیں ہیں۔ جب کوئی شخص ان ویکسین کو حاصل کرتا ہے تو، اس کا بیمار ہونا نا ممکن ہے۔
سوال نمبر 3️⃣
میں نے کچھ لوگوں کو یہ کہتے ہوئے سنا ہے کہ ویکسین طویل مدتی صحت کے مسائل کا سبب بنتے ہیں جیسے کہ ڈائبٹیز، بانجھ پن، اور آٹزم۔ کیا یہ سچ ہے؟
نہیں یہ سچ نہیں ہے۔اب تک اس بات کا کوئی ثبوت نہیں ملا کہ ویکسینیشن کی وجہ سے طویل مدتی صحت کے مسائل پیدا ہوتے ہوں۔
سوال نمبر 4️⃣
کیا  ویکسین کی مارکیٹ میں سپلائی کرنے سے پہلے حفاظتی ٹیسٹنگ کرتے ہیں؟
ویکسین کو منظوری دیئے جانے سے قبل انسانوں میں بارہا اس کا تجربہ کیا جاتا ہے، اور انہیں جاری کرنے کے بعد اس کے منفی رد عمل کی نگرانی کی جاتی ہے۔

Artical By Other Authors♥Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz