- Kaldığı yerden devam -
Adamın elinde bıçağa benzeyen birşey vardı... bir anda onu sertce kavrayıp ağabeyimi tuttu ve ona sapladı.
Ağabeyim gözlerini açarak adama sonrada bana baktı. Adam bıçağı çekince karnını tutarak yere yığıldı.
Adam bana baktı, bense ona.
Geri geri adımlar atarak geriye kaçtım ve üst kata odamıza çıkıp kapıyı kitledim.Adam kapıyı zorluyordu.
Her vuruşunda daha da gerginleşiyordum... en sonda vurmaları durdu ve bir ses geldi.
Net olarak duyamıyordum..En son adamın "Kahretsin" değişini duydum... sonra kapıya bir darbe daha geldi. Geri çekildim ve yatağın oraya gidip ellerim ile saçımı sıktım..
Dışardan sürekli sesler geliyordu.Bir gürültü vardı, birşeyler oluyordu.
Ama ne oluyordu? Ağabeyim nasıl bu kadar hızlı yığıldı yere?...
" İTADORİ DIŞARI ÇIK VE BANA YARDIM ET.. "
Ağabeyimin sesiydi bu zorlanıyor gibiydi... ellerimi saçımdan çekip ayağa kalktım ve kapıya yönelip kapıyı açtım..
Ağabeyim o adamı yere sermiş ve boğazını sıkıyordu. Şaşkınca baka kalmıştım, ağabeyim o daha demin bıçaklanmıştı...
" ÖYLE BAKMA AL ŞU BIÇAĞI VE ONA SAPLA.. "
Ağabeyimin dediğini yaptım ve bıçağı alıp adama sapladım.
Ağabeyim adamın üstünden çekilip geriye çekildi.." İşimiz henüz bitmedi... "
Ona baktım ve ellerimi yumruk yaptım.
Oda aynı şekilde yaptı.. ağabeyim adam ayağa kalktığında bacağına doğru yumruk attı bense adam dengesini kaybedince tüm gücüm ve hırsımla Adama yumruk attım.Adamın üzerinde iki kere bir patlama olmuştu.. mavi alev gibi birşey iki kez adam üzerinde patlamıştı.
Adam dengesini toplayıp ağabeyimin kolunu tutup duvara attı, sonra bana döndü ve yere yatırıp karnından bıçağı çıkarıp eline aldı.
Ağabeyim yere oturmuş öylece duruyordu... işimiz bitmiş miydi.
Galiba evet...
Gözlerimi kapadım ve bekledim.
Taki yüzüme sıvı gelene kadar.Gözlerimi açtım.
Kandı bu... ağabeyim karşımda duruyordu, damarları gün yüzüne çıkmış hızlı hızlı nefes alıyordu.
Sınırlarını zorladığı belliydi..Adam ise olduğu yerde yatıyordu.
Ayağa kalktığında geriye çekildi ve derin bir nefes verip hızlıca merdivenlerden inmeye başladı.Ağabeyim ise arkasından gidip yumruk atmaya çalıştı ama adam yumruğu tutup ağabeyimin yüzüne kendi yumruğu vurdu.
Ağabeyim geriye çekildi ve burnundan akan kanı silip aynı şekilde adama vurdu.
Ağabeyimin yanına gittim ve adamın arkasına geçip kollarını tuttum ve yere sarıp bacaklarım ile boğazını kavrayıp sıktım.
Ağabeyim adamın üstüne çıkıp ardı, ardına yumruklar indirmeye başladı.
Ama adam ne yoruluyor nede pes ediyordu.En son ağabeyim adama vurmayı
bıraktı." Onu bırak ve geri çekil... "
Dediğini yaptım ve adamla arama mesafe koydum.
" Çocuk olmanıza rağmen çok iyi dövüşüyorsunuz.. "
" Ordan bakınca çocuk gibi miyim... "
" Daha çok kardeşin çocuk gibi Sukuna.. "
Derin bir nefes aldım ve dik durdum.
" Adın ne? ve ne istiyorsun? "
" Benim adım Geto, ve görevimde ağabeyinin sınırlarını ölçmek. "
Ağabeyim ona karşı kaşlarını çattı ve dişlerini sıkarak baktı ardından yumruklar ve tekmeler atmaya başladı.
Adam teker teker hepsini savurmuştu. En son ise ağabeyimin karnına yumruk atarak yere serdi.
" Sanırım bu kadar sınırın.. "
Adam kapıya doğru yöneldi ve tam çıkacakken..
" Hayır, daha falzasını yapabilirim.. "
" Belki daha sonra Sukuna. "
Ağabeyim sinirle adama baktı ve yanına gidip karnına sertce bir yumruk attı.
" Sen, mahvolana kadar asla pes etmem. "
Adam gelen yumruğun sertliği ile şaşırmış olacak ki yere beka kaldı.
Ben ise ne yapacağımı bilmediğim için öylece izliyordum.." Pes.. pes ediyorum. "
Ağabeyim adamı bıraktı ve kendini duvara yasladı.. adam ise hiçbirini olmamış gib ağzını silip evden çıktı.
Hemen ağabeyimin yanına koştum ve sadece baka kaldım...
Fazla yorulmuştu, damarları fazla belli oluyordu... bir anda her yerinde ki yaraları iyileşti ve ayağa kalktı.." Ben iyiyim... sıkıntı etme. "
Ona sarıldım ve kafamı omzuna gömdüm.
" Özür dilerim. Hiç birşey yapamadım."
" Sıkıntı değil, bende o adama karşı korkmadım değil.. "
Saçımı okşadı ve benden ayrılıp koltuğa oturdu.
" Yarın babamlara bunu söylememiz gerek.. "
- Devam edecek -
Sukuna abimiz dayak yedi oha 😳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgenin Ardında || Sukudori
Fanfic"SENİN GÖLGENİN ARKASINDA KALMAKTAN BIKTIM..! SÜREKLİ BENLE SENİN GİBİ OLMADIĞIM İÇİN DALGA GEÇİYORLAR..." " Dünya da ki en kötü ağabey sensin." || O gün anladım, onu kendi arkamda tutarak savunduğumu düşünürken.. onu gölgem yapmıştım.