0.2

152 35 98
                                    

Medyada bizim tatlış mı tatlış minsungumuzun babası var~
Aynı Minsung gibi çok tatlı dimi~?

Oy sınırı:15
Oylar sınırı geçtiği zaman yeni bölüm atacağım.

Minho 2 haftalık da olsa işinden izin alıp oğlu minsunga bakıyordu. 2 haftalık izin arasında ise bir bakıcı tutması gerekiyordu. Düşüncelere dalmışken birden kucağında uyuyan miniğinin ağlamasıyla başını o tarafa doğru çevirmişti. 'N'oldu oğlum? Acıktın mı? Yoksa altını mı pislettin?' demişti hâlâ ağlayan oğluna doğru.  Kucağındaki oğlunu biraz havaya kaldırıp popişini koklamıştı. Kokladığı gibi yüzünü buruştururken oğluna hayret ediyordu. 'Oğlum... Cidden, ne kadar da hızlı bir metabolizman var.'

Ayağa kalkmış ve kucağındaki oğluyla yukarı, yatak odasına, çıkmaya başlamıştı. Minsungu yatağa bırakmış ardından da düşmemesi için iki yanına da yastık koymuştu. Daha dün aldığı bebek bezi paketini açarak içinden bezi çıkarmıştı. Ağlamaktan yorulmuş olan minsunga yaklaşıp alnına ufak bir öpücük bırakmıştı. Oğlunun sakinleşmesine şaşırsada yavaşça pislettiği bezini çıkarmıştı. 'Atom bombası mı yarattın oğlum sen?! Bu ne?!'  Bezi sıkıca bağlayıp oğlunun hassas popişini silmeye başlamıştı. İyice temiz olduğundan emin olunca izlediği birkaç 'yeni anneler için tavsiyeler' videosunda önerilen pişik önleyici kremi eline alarak popişine sürmüştü. Yeni ve temiz olan bezi taktıktan sonra yarım kalan uykusuna devam etmek isteyen oğlunu kucağına alarak yavaşça sallamaya başlamıştı.

Bir yandan ninni söylüyor diğer yandan ise yavaşça sallıyordu. Uyuduğunu anlayınca beşiğin içine indirmiş ve üstünü sıkıca örtmüştü. Kış mevsiminde olmasalar bile sonbahardalardı. Oğlunun hastalanmasını istemezdi.

Beşiğin hemen yanına bebek telsizini kurduktan sonra tekini yanına alarak mutfağa inmişti. Ketıla biraz su koyduktan sonra kaynamasını beklemiş, o sırada ise bir bardağa kahve tozunu dökmüştü. Kaynayan suyu bardağa doldurduktan sonra bardağı eline alarak koltuklardan birine oturmuştu. Şimdi yapması gereken önemli bir iş vardı. Oğluna acilen bir bakıcı tutması gerekiyordu.

Girdiği bir bebek bakıcısı sitesinden minsung ve kendi iş imkanlarına uyan birini arıyordu.

İsim: Park Jimin
Yaş: 26

Deneyimler: İlkokul öğretmeni. Daha önce bir anaokulu işletmiş. *** **** ilkokulunda çalışıyor.

Kendisinden Notlar: 0-10 yaş arası çocuk bakıcısı. Sabah saat 7 ila akşam saat 8 arasında bakıcılık yapmaktadır.

Haftalık ücret: 280 won

Minho onlarla beraber yaşayacak bir bakıcı istiyordu. Daima minsungun yanında duracak biri. Park Jimin her şeyiyle aradığı bir bakıcıydı ancak saat aralığı olduğu için sıkıntıydı.

Biraz daha aşağı inmiş ve ikinci bir seçenek olan 'Kim Jisoo'yu incelemeye başlamıştı.

İsim: Kim Jisoo
Yaş: 26

Deneyimler: Daha önce 11 ve 9 yaşındaki iki çocuğun bakıcılığını yapmıştır.

Kendisinden Notlar: 5-12 yaş arası çocuk bakıcısı. Ebeveynlerin isteği üzerine haftada en fazla 6 gün çocukların gündüz ve gece bakıcılığını yapmaktadır.

Haftalık ücret: 340 won

Kim jisoo kaçırılmaycak bir fırsattı ancak yaş aralığı sıkıntı çıkarıyordu. Kahvesinde bir yudum aldıktan sonra aşağı inmiş ve üçüncü seçeneği incelemye başlamıştı.

Mr Loverman✓✓ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin