Jina POV
Τα χρήματα τα πέταξε κάτω μιας και πλέον ήταν άχρηστα. Έτσι λοιπόν έγιναν τα πράγματα πριν περίπου 3 χρόνια. Ο αδερφός μου έγινε ένα τέρας χωρίς καρδιά και συναισθήματα, πάρα μόνο αναμνήσεις από την Roxy. Ενώ έκανα το πρωινό εκείνος βγήκε από το δωμάτιο σε άθλια κατάσταση μιας και είχε πάρει την δόση του. Κατάλαβα ότι ίσως η μάλλον το πιο πιθανόν να με ξανά χτυπήσει πριν πάω στην δουλειά. Πρέπει να μαζέψω όση δύναμη μου έχει απομείνει για να αντέξω τον πόνο που θα μου προκαλέσει, ξέρω ότι φταίω για όλα, του κατέστρεψα την ευτυχία του εκείνο το βράδυ. Ίσως αν δεν είχα κάνει κίνηση για να φύγω από τα δεσμά των gangster να είχε προλάβει ο αδερφός μου να έρθει και να δώσει τα χρήματα. Ξέρω ότι με μισει και,πονάει που με βλέπει ζωντανή και όχι στην θέση της Roxy, πιστεύω θα ήθελε να είχε την Roxy στην θέση μου πάρα εμένα. Είναι η μόνη οικογένεια που έχω, σχεδόν κάθε βράδυ που πίνει και κλαίει φωνάζει το όνομά της. Έτσι ενώ κάθησα και περίμενα, εκείνος ήρθε να κάτσει για να φάμε πρωινό χωρίς να πει μια κουβέντα, έτσι άρχισε να τρώει, όμως τότε στα ξαφνικά το κινητό του χτύπησε με την υπενθύμιση που είχε βάλει για την επέτειο θανάτου της Roxy κάτι που τον εξόργισε και πέταξε την σούπα με το κοτόπουλο πάνω μου. Εγώ αρχιζα να ουρλιάζω από τον πόνο και εκείνος εξοργισμένος ήρθε και με κόλλησε στον τοίχο με το κεφάλι ενώ μου το χτυπούσε ανελέητα. Εγώ κατέληξα να πέσω κάτω, εκείνος έφυγε και μπήκε στο δωμάτιο του, εγώ μετά από 1 ώρα που σηκώθηκα από τα χτυπήματα πήγα στο μπαρ για να δουλέψω. Είχα πάρει από πολύ καιρό την απόφαση να φύγω από κοντά του. Και σήμερα είχα σκοπό να το κάνω, το βράδυ που θα κοιμόταν θα έφευγα έξω από την πόλη του San Francisco. Έτσι θα έκανα μια νέα αρχή μόνη μου, ενώ το βράδυ ήρθε και το μπαρ γέμισε με κόσμο, μια κοπέλα που ήταν μεθυσμένη και απροσεχτη έριξε το αγαπημένο φυτό της Roxy κάτω και έσπασε. Έτσι ενώ ήρθε ο αδερφός μου και το είδε με πήγε κάτω στην αποθήκη και άρχισε να με πλακώνει με ένα κομμάτι ξύλο ενώ εγώ προσπαθούσα να μην ουρλιάξω από τον πόνο και μας ακούσει το μπαρ,όμως στο τελευταίο χτύπημα που το ξύλο ακούμπησε το χέρι μου ουρλιαξα μιας και πόνεσε τόσο πολύ. Έτσι ο Oscar σταμάτησε να με χτυπάει και έφυγε για τον πάνω όροφο του μπαρ. Εγώ ενώ προσπάθησα να σηκωθώ, ενώ τα μάτια μου από τον πόνο δεν σταματούσαν να τρέχουν δάκρυα έκανα κίνηση να ανοίξω την πόρτα. Όταν βγήκα έξω είδα μια θολή φιγούρα να βγαίνει από τις ανδρικές τουαλέτες υποθέτω, αλλά μετά τίποτα, όλα σκοτάδι. Έτσι όταν άνοιξα τα μάτια μου βρισκόμουν στο νοσοκομείο, όταν μπήκε μέσα εκείνος που με έσωσε είχα μείνει να τον κοιτάω μιας και ήταν τόσο όμορφος σαν άγγελος. Δεν του μιλούσα για να φύγει, δεν ήθελα να έρθει ο αδερφός μου και να τον δει εδώ. Δεν θέλω να πάθει τίποτα μιας και ο άνθρωπος είχε την καλοσύνη να με βοηθήσει. Έτσι έφυγε, αλλά ξανά ήρθε κάτι που με παραξένεψε. Την τρίτη ημέρα που ήρθε του είπα ανεδεστατα και ψυχρά να φύγει και εκείνος μου έδωσε το τηλέφωνο του και έφυγε κάτι που για ακόμα μια φορά με παραξένεψε. Τελικά υπάρχουν πολύ περίεργοι άνθρωποι. Όλες αυτές τις μέρες που ήμουν στο νοσοκομείο ο γιατρός προσπαθούσε να μου αποσπάσει πληροφορίες για την οικογένεια μου, και την κατάσταση στην οποία βρέθηκα. Όμως εγώ δεν μίλησα, είχα σκοπό να φύγω από την πρωτεύουσα και να πάω να αρχίσω μια νέα ζωή, μακριά από όλους και από όλα. Έτσι το βράδυ που πήρα εξιτήριο πήγα στο σπίτι όμως όταν ήμουν έτοιμη να φύγω με την βαλίτσα στο χέρι ο αδερφός μου εμφανίστηκε προσπάθησα να του εξηγήσω να με αφήσω να φύγω, όμως εκείνος για ακόμα μια φορά δεν καταλάβαινε τι του έλεγα. Έτσι πήρε το ξύλο που είχε πάντα πίσω από την πόρτα και άρχισε για ακόμα μια φορά, να με χτυπάει εγώ με το 1 χέρι στο γύψο άρχισα να αμύνομαι και να του πετάω πράγματα και γενικά ότι έβρισκα μπροστά μου. Έτσι όταν εκείνος έπεσε κάτω ενώ τον χτύπησα στο κεφάλι με το βάζο, προσπάθησα να φύγω. Κατάφερα να ανοίξω την πόρτα, όμως τότε ένιωσα έναν οξύ πόνο στο κεφάλι μου. Όμως δεν σταμάτησα και έτρεξα έξω προς το πάρκο. Τα πλευρά μου πονούσαν, δεν μπορούσα να πάρω ανάσα και ζαλιζομουν πολύ. Όταν έφτασα στο πάρκο προσπαθούσα να πάρω τηλέφωνο, όμως τότε έπεσα κάτω και για ακόμα μια φορά το σκοτάδι με τύλιξε.Την ίδια μέρα.
Christian POV
Επιτέλους ήμουν πισω στην πατρίδα μου. Είχα φύγει για να σπουδάσω σε ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια στην Αμερική, αλλά τώρα είμαι πίσω με τον φίλο μου τον Daniel. Ήρθε μαζί μου όταν έφυγα γιατί ο πατερας του είχε σκοπό να πάει στην Αμερική που τον κάλεσαν σε ένα επιστημονικό κέντρο μιας και εκείνος ήταν ένας από τους καλύτερους επιστήμονες της χώρας μας. Έτσι ο Daniel επέλεξε να μείνει μαζί μου, και να σπουδάσει σε ένα από τα πολλά λύκεια της Αμερικής. Εγώ κατάφερα να μπω και να διδάξω σε ένα καλό πανεπιστήμιο, όμως όταν η σχέση μου καταστράφηκε μιας και εκείνη απέρριψε την πρόταση μου για να γίνει η γυναίκα μου, γύρισα πίσω. Ο Daniel φυσικά ήρθε μαζί μου μιας και βαρέθηκε την Αμερική. Έτσι εδώ και τρεις εβδομάδες είμαστε πίσω και αν χαιρομουνα, η πρώτη επαφή με την οικογένεια μου μετά από τόσα χρόνια ήταν λίγο πως να το θέσω πειστικοί. Η μητέρα μου ρωτούσε πάρα πολλά όλη την ωρα και ο πατερας μου προσπαθούσε να με πείσει να μπω στην εταιρία του ως το δεξί του χέρι κάτι που δεν ήθελα από την αρχή της εφηβικής μου ζωής. Πάντα μου άρεσαν τα μαθηματικά για αυτό το λόγο άλλωστε εγινα ένας από τους καλύτερους μαθηματικούς στην Αμερική και πλέον στην χώρα μου. Μάλιστα και σε νεαρή ηλικία μιας και είμαι μόνο 28 χρονών. Έτσι εφόσον τακτοποιηθηκαμε σε μια μονοκατοικία μιας καλής γειτονίας κοντά στο πανεπιστήμιο που θα έπιανα επίσημη δουλειά την επομενη Δευτερα...Γειά σας, τι κάνετε? Εύχομαι να είστε καλά!
❤❤❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ
FantasíaΑυτή η ιστορία που θα γράψω μιλάει για το κομμάτι του απροσμενου στην ζωη του ανθρώπου, αλλά στην περίπτωση μας θα έρθουν τα πάνω κάτω στην ζωή δύο κοριτσιών δύο καλών φίλων που είχαν αγγίξει την τελειότητα στην ζωη τους. όμως θα χρειαστεί να παλέψο...