Felmentem a szobámba és elmentem fürdeni. Aztán befeküdtem az ágyamba és elkezdtem tv-t nézni amikor váratlanul valaki kopogott az ajtómon.
- Ki az? - kérdeztem.
- Peter - mondta.
- gyere - mondtam.
- Szia bocsi hogy ilyen későn zavarlak. Azt hittem alszol.
- Semmi baj. Figyelj. - megfogtam egy papírt és felírtam rá hogy menjen ki és jöjjön vissza az ablakon ha szólok mert jarvissal kell beszélnem utánna kacsintottam.
- Na akkor én megyek - mondta majd kiment.
- Oke szia - mondtam.
- Jarvis?
- Igen Ruby?
- Kikapcsolnád a szobám kameráját és kérlek ha apa könyörög is vagy bármi töröld autómatikusan ezt a beszélgetés is - mondtam határozott hangon.
- Rendben Ruby.
- ja és Peter szobájáról is ugyan ezeket kérném - mondtam- rendben Ruby.
Kopogtam a falon 2 tudtam hogy pont át hallatszódik és Peter már ott is termett az erkélyemen.
- Jó estén Lady Stark. - hajolt meg miután bejött az ajtón.
- Jó estét Lord. Parker. - nevetettem halkan.
- Nos milyen ügy érdekében hívott át engem? - kérdezte "csávos" mosollyal.
- Tudja már lassan úgy éreztem hogy valami hiányzik innen. Mindenem megvan de ami nekem kell a legjobban nincs itt....ez pedig Peter Parker. - mondtam.
- Szoval hiányzik magának ez a személy? - kérdezte viccesen.
- Mindennél jobban.
- Tudja Peter Parkernek is hiányzott egy bizonyos hölgy mégpegpedig Lady Ruby Stark.
- Ez tetszik! Ha bárónő leszek akkor hívjanak Lady Ruby Starknak
- Nem inkább Mrs. Parker bárónőnek?
- De ez sokkal jobban tetszik!
Megütögettem az ágyam jelezve Peternem hogy feküdjön ide.
Azonnal értette. Be is feküdt mellém én pedig szorosan oda bújtam hozzá.- Tudod te vagy az első barátom kedves okos ügyes fiu vagy jobbat nem is találhattam volna. Remélem te leszel az egyetlen és az utolsó-első barátom mindhalálig - mondtam
- Aaaaww ez cuki volt de az igazat megvalva én is ugyanígy vagyok vele nekem is te vagy az első barátnőm és örülök hogy magtaláltalak mert nállad jobbat nem találnék. - mondta.
- aww imádlak! - mondtam
- Én jobban! - mondta
Imádok Peterrel aludni érezni ahogy dobog a szíve és ahj de jo. Biztonság érzetet ad.
Egyszercsak a kezem elkezdett villágítani és legyintettem vele eggyet és egy kis farkas jött ki egy kis kör valamiből. Ahogy feleszméltem egyből rázogatni kezdtem Petert.
- Peter van egy farkasom- mondtam miközben magamhoz vettem a kölyköz és simizni kezdtem.
- Micsodád? - mondta
- ő az én szimbólumom - mondtam - de cuki vagy egyelek meg
- aww de aranyos de hogy? - kérdezte
-Világított a kezem legyintettem és egy fehér körből jött ki ez a kis cukiság! - mondtam.
- Akkor várj mikor raboltak el téged? - kérdezte
- Hát kb május 31? - asszem.
- Akkor külön külön féle 5 erő...aszta. És ez az eggyik ez a farkas.
- Jezusom.... Ebből max 3 ről tudok akkor 2 még mindig rejtett maradt. Vagyis 4 mostmár szoval egy még mindig titok
- Szólnunk kell Apámnak. - mondtam. - jo oke most menj vissza és játszd el hogy most keltél fel és nézd meg a telód mintha írtam volna HA kopogtam 3 oke? - kérdeztem
- Igen is főnök asszony.
Vissza ment befeküdt az ágyába.
-Jarvis?
- Igen?
- Kapcsold be a kamerákat mindkettőnk szobájába.
- Rendben Ruby......kész
- Köszönöm
Gyors kopogtam a falon 3 és Peter már jött is.
- Na szóval most szólunk Tonynak a farkasról - mondta.
- Jo oke.
-Jarvis szólj Apának hogy jöjjön gyorsan a szobámba! - mondtam.
- Rendben.
5 percen belül már meg is jelent.
- MI MI A SÜRGŐSSSS...hát ez meg? - kérdezte
- jó hír megvan a 4.erő Ő Apa ő Boomer Boomer ő apa. Megtarthatom???? - kérdeztem - Szoba Tiszta! - tettem hozzá
- Hát ohhm okés de te eteted itatod meg te veszel neki cuccokat nem én! - mondta
- EZAZ KÖSZI amugy nagyon gyorsan tanul nézd Boomer ül! - Boomer leült. - látod?
- Azigen nagyon ügyes na de én mennék aludni mert este fél 3 van khm. Amugy meg a kölyök miért is van itt?
-ja csak neki szóltam elsőnek mivel ő a barátom és még ő ébren volt.
-Jo de mostmár menjen vissza a szobájába
-Igen vissza megy miután kikutyáztuk magunkat - mondtam.
- Rendben... Na jo éjt.
- Szia neked is -
- Viszlát Mr. Stark.
Kiment és becsukta az ajtót maga után leültem a földre és elkezdtem játszani Boomerrel
-Na ki az okos nagyfiu? - kérdeztem Boomert
-Figyu és hol fog aludni? - kérdezte Peter.
- Hát amíg ilyen kicsi velem de ha megnől az ágyvégében utánna pedig a helyén. És úgy tudom hogy egy varázsigével lehet változtatni a nagyságát de csak onnanstól miután már teljesen megnőtt. - mondtam.
( Amugy Boomernek vöröses barnás szőre volt ami nagyon dús volt eggyik szeme Zöld a másik piros volt.)
- Aucs már le is cseréltél? - fogta meg a szivét Peter.
-ugyan már ne butáskodj téged sosem azt nem mondtam hogy köztünk alszik e vagy csak velem
- Akkor ezek szerint én a kutya meg te - mondta.
- pontosan amíg nem nől meg.
- Okes már el is műlt a féltékenység. - ahogy kimondta elkezdtünk nevetni.
- Na de ma este nem aludhatsz itt de holnap igen - mondtam halkan.
- rendben legyetek jók.
- te is jóéjt.
- szép álmokat hercegnőm! - mondta majd becsukta az ajtót.
- Na Boomer csak te és én! Gyere - mondtam neki és felugtott az ágyra és oda bújt hozzám így aludtam el.
YOU ARE READING
Tony Stark "eltűnt" lánya
FanfictionSzia! Hát hol is kezdjem...15 éves vagyok a nevem Ruby Stark és az Apám Tony...Stark. Ja most mindenki azt hiszi hogy milyen jó már de egyáltalán nem az! Amikor Apának berobbant a hírneve akkor engem elraboltak. Ja milyen jó már Vasember lányának le...