1o

424 17 3
                                    

Kardeşi...

Eymenin bir kardeşi varmış, kızı eve aldığımızdan beri bir sürü şey anlatmıştı, asıl garip olan hepsinin doğru olmasıydı.

Eymenin annesi ve babası ayrılmıştı biz küçükken. Ozamandan beri babasından haber alamamışlardı, anneside kanseden dolayı ölmüştü. Bu zamana kadar ona annanesi bakmış, büyütmüştü hepimizi olduğu gibi. Annanesinin ufak bir mirası vardı ve eymen onunla geçiniyordu, bizede annanesi bakıyordu, ne kadar ısrar etsekte üniversiteye başladığımızdan beri bize para gönderiyordu.

Şahsen ben sıkıntıda değilidim, hem kaanın hemde göktuğun ailesi para gönderip duyorlardı, hiç dara düşürmüyorlardı. Mal gibi hepimiz ayrı evlerde yaşıyorduk hepimiz kiradaydık sadece göktuğ değildi çünkü babası ona ev almıştı.. Aslında hepimiz aynı evde kalabilirdik ama kimse bunu düşünmemişti. Bunu en kısa sürede onlara söylemeliydim aynı eve geçsek güzel olurdu...

Kızın babası ölmüştü, annesi de eymenin babasıyla iş yerinde tanışmışlar çok geçmeden evlenmişler, küçüklüğünden beride eymenin babası bakmış, bu sene bir abisi olduğunu söylemiş ona. Kızın annesi İtalyan olduğu için italyaya taşınmışlar orada yaşamışlar. Annesi bu sene kalp krizinden ölmüş, babasıda artık ona bakamadığını delirecek gibi olduğunu söylemiş ve onu türkiyeye göndermiş. Eymeni bulması için.

"Şimdi ne bok yiyeceğiz.... Annanem asla onu kabul etmez." defi eymen kız usluca bize bakıyordu, korkuyordu. Kim tanımadığı birinin evinde oturmaktan korkmazdıki.

"Bakarız eymen annanenin bilmesine gerek yok sonra söyleriz kız daha 16 yaşında ta buraya tek gelmiş görmüyormusun korkuyor. Bizi tanımıyor güvenmiyor." başını doğru der gibi salladı.

"I 'm afraid (korkuyorum)" defi kız kaşlarımı çattım.

"What, why?" gözlerini kaçırdı.

"He doesn't want me, he doesn't want to look at me, I guess I don't have a place to stay I can't go to Italy again (korkuyorum o beni istemiyor bana bakmak istemiyor kalıcak hiç yerim yok tekrar italyaya gidemem..)" haklıydı pahalıydı...

"Even if he doesn't want to, I'll take care of you, you're our brother no matter what ( o istemezse bile ben bakarım sana kardeşimizsin sen bizim ne olursa olsun)" kızın gözleri doldu ve gülümsedi.

"Can I hug you? I really need this. (sarılabilirmiyim? Buna çok ihtiyacım var)" dedi yalvarır gibi başımı salladıö ve ayağa kalktım hemen gelio sarıldı belime bende kollarımı omzuna sardım.

"Don't be afraid, baby, we're your brothers, don't tell me I have nowhere to go. (korkma güzelim gidecek yerim yok diye düşünme her türlü kalabilirsin burda rahat et biz senin kardeşleriniz)" kız kafasını kaldırdı konuşmadı teşekkğr ettiğini herkes anlardı zaten gülümsedim.

Ayrıldı benden ve eymenin önünde diz çöktü.

" Brother, please accept me.( abi lütfen beni kabul et) " dedi eymenin ellerini tutarak gülümsedim.

Görkem kızı ellerimden tuttu ayağa kaldırdı ve kendine çekip sarıldı sıkıca.

"I don't know anything but your age. (yaşın dışında hiç birşeyini bilmiyorum)" dedi eymen sarılmaya devam ederken.

"My name is Ebony" dedi kız güzel isim.

"I'm Eymen You already know.(bende eymen zaten biliyorsun)" kız kıkırdadı ve ayrıldılar.

"God damn it, I'm going to watch a movie.(Allah belanızı versin ben gidiyorum film izlicektik sıçtınız içine)" dedim triplenerek.

"Where" dedi ebony

"Next to the man I love (sevdiğim adamın yanına)" dedim sırıtarak. Şaşırdı gözleri aralandı.

"You're gay." kafamı salladım ve eymene nereye gşdeceğimi söyleyip çıktım.. Özlemiştim iti.
.
.
.
.
Selamın aleyküm

𝙺𝙰𝚁𝙳𝙴𝚂̧ ~𝙶𝚊𝚢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin