M-K=Tanıtım

16.9K 367 21
                                    

Herşey tıkırında ilerliyordu. Hayatım iyice mükemmelleşmişti .

İstediğim bir üniversite,istediğim bir araba .

Hepsine sahiptim artık.Ailemin baskısı ile tüm lise hayatımı ders çalışarak geçirmiştim,ama bu bana güzel bir diploma notuyla geri dönmüştü . Onların kızıysam tam anlamıyla mükemmel olmak zorundaydım. Onların tek bir kuralı vardı .

Ya mükemmel ol , ya da mükemmel..

Normalde bana sevgi bile göstermeyen ailem ortakları için onların biricik (!) kızlarıymışım gibi davranıyorlardı.Son zamanlarda eskisinden daha az bağırıyorlardı bana,daha çok yüzlerini görüyordum.

Ama artık onların gölgesinin altından ilerlememeye karar vermiştim .Çünkü özgürlüğüme düşkündüm ve onlar fikirlerimi önemsemiyorlardı.

Babam bir ay önce batağın ucundan döndü ve kriz halen devam ediyor . Para benim için hiçbir zaman önde olmamıştır . Ama anne ve babama gelince biricik (!) şirketlerine birşey olucak diye soğuk terler akıtıyorlar resmen .

Şimdi ise babam ve annemin karşısında oturmuş ne diyeceklerini merakla bekliyorum . Uzun uzun gözlerime baktıktan sonra nihayet babam boğazını temizleyip lafa başladı .

'' Ayşem seninle önemli bir şey konuşucaz. '' diye söze başladı . Merakla yüzüne bakıyordum .

'' Şirketimiz için yeni ortağımızla EVLENİCEKSİN. '' dediği an başımdan kaynar sular dökülmüştü . Elimi saçlarımın arasından geçirip ayağa fırladım .

'' Siz ne dediğinizin farkında mısınız ? (!) Ortağıyla evleniyorsun da ne demek bunca zaman sustum ama buna izin vermem, söylesene baba MÜSTAKBEL KOCAM kaç yaşında ?Dur dur !! Ben tahmin ediyim 40 , 50 ? Hangisi söylsene !! '' öyle bağırıyordum ki ses tellerim kopmamasına şaşırmak lazımdı.Babam düz bir sesle konuştu.

'' 21 '' dedi beni deli edecek kadar sakin bir ses tonuyla. Ne yani zorla evleneceğim kişi benden sadece iki yaş mı büyüktü ve koca bir şirketin sahibi miydi ? (!)

'' İstemiyorum , İzin de vermiyorum hayatımı mahvemediceksiniz .'' Babam hiddetle ayağa kalktı .

''SENDEN İZİN İSTEYEN YOK BU İŞ OLACAK. '' diye bağırdı. Kafamı iki yana sallayıp arabamın anahtarlarını alıp yola çıktım. Hiçkırarak ağlıyordum.Hıçkırıklarımı durdurunca gözlerim buğulanmaya başamıştı ve az ötedeki siyah arabayı görmek için artık çok geçti.Korna seslerini duymamla direksiyonu sola kırıp ağaca toslamam bir olmuştu.Başımı cama vurduktan sonra duyduğum tek şey bana seslenen telaşlı bir erkek sesiydi...

Zorla gözlerimi araladım.Takım elbiseli 20 , 25 yaşlarında gözüken adam bana bakıyordu.Cidden bu kimse yakışıklıymış diye düşünmeden edemedim. Düşüncelerim adamın gülümseyerek saçımı okşaması ve konuşmasıyla son buldu.

''Müstakbel kocanı arabayla çarptın KARICIM '' diyen adamın sözüleriyle neye uğradığımı şaşırmıştım.

Aman Allah'ım!Tesadüfün bu kadarı (!)

Müstakbel KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin