Kali ini, Sharifah Sofia bersama kumpulannya membersihkan kawasan sungai. Mursyid memerhatikan kemesraan Sharifah Sofia dan Wilson yang sudah seperti pasangan kekasih. "Sial betul! Tetek besar, tapi Wilson sorang je kau nak belanja. Kau tunggulah nasib kau!" Bisik hati Mursyid. Wilson bangun dan berjalan kedalam semak berhampiran. Sharifah Sofia menjeling kearahnya dan mula tersenyum dan memerhati sekelilingnya. Sharifah Sofia bergegas bangun. Teteknya yang besar bergegar-gegar ketika dia berlari kedalam semak itu. "Celaka punya betina sundal! Nak berzinalah tu!" Bisik hati Mursyid yang sebenarnya juga teringin merasa tetek besar Sharifah Sofia yang lembut itu.Sebaik sahaja Sharifah Sofia memasuki semak itu, Wilson terus memeluknya dan menggomol tetek besar pelakon wanita itu dengan mukanya. "Aaaaahh.. Wilson!" Jerit Sharifah Sofia dan ketawa. Sharifah Sofia memeluk kepala Wilson dan mengusap rambut remaja Cina itu. Tanpa mereka sedar, Mursyid sedang mengintai mereka dengan penuh cemburu. Sharifah Sofia dan Wilson bercium mulut seperti pasangan kekasih. Wilson mengangkat Tshirt yang dipakai oleh Sharifah Sofia, mendedahkan teteknya yang besar. Wilson meramas-ramas tetek pelakon itu sambil menjilat bibirnya. Dia menggomol tetek besar Sharifah Sofia dengan mukanya. "Oh shit!! Wilson.. Aaaahh.. Uhh.. Shit!" Rengek Sharifah Sofia sambil menanggalkan terus bajunya. Pada ketika itu, Mursyid terus menyerbu mereka. "Oh! Ni kerja korang!" Kata Mursyid. Sharifah Sofia cuba menutup tetek besarnya dengan tangannya. "Betina sundal!" Kata Mursyid yang memegang telefon bimbit di tangannya.
Sambil menutup kedua teteknya, Sharifah Sofia terkedu. "Bro. Jangan macam ni, bro. Kesian dengan Kak Sofia." Kata Wilson. "Tak boleh! Benda-benda zina ni kena dihentikan!" Kata Mursyid.."Tolonglah, Mursyid.. Akak sanggup buat apa je.." Kata Sharifah Sofia. "Okay! Saya nak tetek akak tu! Sama macam Wilson!" Kata Mursyid. "Cakap je la awal-awal. Come!" Kata Sharifah Sofia. Wilson dan Mursyid menghisap tetek Sharifah Sofia seorang sebelah sambil pelakon wanita itu mengusap kepala mereka. "Aaaaahhh.. Yes.. Suck 'em, boys.." Kata Sharifah Sofia. Mereka berdua terus menghisap tetek pelakon itu dengan sepenuh nafsu. Tangan Sharifah Sofia mula meraba kote mereka berdua. "Aaaahh.. Shit.. This is so good.. aaaahh.. I'm feeling young again.." Kata Sharifah Sofia. Puting teteknya basah dengan air liur kedua lelaki itu. Kerakusan mereka menikmati tetek besarnya membuatkan nafsu Sharifah Sofia semakin membuak.
Sharifah Sofiah mencangkung di tengah kedua lelaki itu. Dia mengurut kote kedua-kedua lelaki itu. "Aaaahhh.. Kak Sofia.." Jata Wilson. Sharifah Sofia memulakan dengan menghisap kote Wilson dahulu. "Shit.. Kak Sofia.. aaaahh.. Fuck! Fuck! Aaaaahh.. Shit.." Kata Wilson. Tangan kanan pelakon wanita itu masih mengurut batang kote Mursyid. Selepas itu, Sharifah menoleh kekanan dan menghisap kote Mursyid pula. "Oohh . God.. Uhh.. Sedapnya Kak Sofia hisap.. aaaahh.. Macam.. pakar.. aaahh.." Kata Mursyid. Sambil Sharifah Sofia menghisap kote mereka berdua bergilir-gilir, Wilson dan Mursyid terus meramas tetek besar pelakon wanita itu. "Besarnya tetek Kak Sofia.. Lembutnya.." Kata Mursyid. Kote kedua lelaki itu basah berkilat dengan air liur janda itu. Mursyid dan Wilson memukul-mukul tetek Sharifah Sofia yang besar dan lembut dengan batang kote mereka yang kekerasan "Aaaahhh.. Yes.. Beat these huge naughty jugs.. aaaahh.. Oh Yes..." Kata Sharifah Sofia sambil ketawa nakal.