Jane, o fată de 17 ani trece printr-o perioada grea a vieții ei, iubrea adevărată. Poate că vi s-a întâmplat să iubiți cu adevărat. Până la urmă toți trecem prin asta mai devreme sau mai târziu. Indiferent cât sunteți de siguri pe persoana iubită, n-o lăsați să se bage în viața voastră intimă, oricât de mult ar încerca. O să vedeți de ce..în următoarea poveste.
Aceasta fată era frumoasă și avea talentul de a picta. Deși era adepta stilului gotic,nu ar fi crezut că asta îi poate schimba comportamentul.
După o relație de un an si 7 luni , iubitul acesteia începe sa aibă îndoieli față de ea. Prietenul acesteia devine indiferent si rece , îndepărtând-o pe Jane de el.
Fără a mai sta pe gând, Jane trece la ceva mai serios:gândul sinucisului. Așa e, suferea enorm si nu înțelegea de ce relația lor a ieșit de sub control. Fostul ei prieten , i-a aruncat vorbe dure , spunându-i ca nu-i pasă de ea si să dispară.
Jane aștepta momentul perfect . Când deodată,sare în fața mașinii, lăsând-o fara suflare pe asfaltul rece. Inima ei se chinuia sa reziste. Ambulanța veni cât se poate de repede , transportând-o direct la urgențe. De data asta, timpul nu a mai putut repara ce a fost între ei doi,devenind dușmanul ei. Șansele de viață erau scăzute ,dar acesteia îi trece prin minte amintirile alături de iubitul ei.
CITEȘTI
Memories
RomanceDupă un accident de mașină, Jane începe să-și amintească pe patul de moarte , ultimile momente din viața ei. Viața tragică a unei fete gotice care-și pierde visul de a fi împreună cu persoana iubită .